/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Multifunktionsmaskiner?
Fra : endymion
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 17-02-08 11:17

Hej alle.
Jeg skal have købt en multifunktionsmaskine med print/kopi/scan, men det er jo en jungle!
Jeg vil ofre 500 kr +/-, det er selvfølgelig ikke alverden, men er der nogen der kan anbefale en maskine for de penge?
På forhånd tusinde tak for hjælpen.
Knud

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 11:30

Nej, den jeg kan anbefale koster ca 3 gange så meget...

Husk også at se på forbrug og pris/indhold af blækpatroner, Svend

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-02-08 11:47

Jeg har selv en HP 3180 som fungerer perfekt - jeg er meget glad for den, den har desuden kortlæsere på forsiden.

Jeg har givet 499,- kr. for den for ½ år siden (den er sikkert billigere nu).

Clou

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-02-08 11:50

Jeg har en Brother dcp 750. den kan kobles til det trådløse netværk og er en af de billigste maskiner hvor dette kan lade sig gøre.

Jeg syntes den laver nogen ok udskrift og scanninger.. den har fået ros for sine print og scanninger. men desværre er den umådelig langsom. så hvis du vil printe mange billeder ud, så vil jeg ikke anbefale den. har læste et sted at hvis man printer et billede ud i højeste opløsning og sender det over det trådløse, så kan det tage op til 30 min..

http://www.komputer.dk/polopoly.jsp?a=7062&d=517

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-02-08 14:35

jeg vil råde dig til at købe en HP næste gang der er tilbud.
Jeg kender efterhånden rigtig mange med den - har selv haft en i fem år og den fungerer stadig upåklageligt. Indscanningerne er glimrende, kopien lidt langsom, men det er hurtigere på nyere maskiner.
Jeg genopfylder selv patronerne, da HP patroner er lidt dyrere end en del andre maskiner, men selve maskinen er ualmindeligt meget bedre.
Normalt koster den ca 300kr på tilbud. ofte i føtex, netto osv.
Det er så modellen uden display med tekst. Jeg har selv en der "siger" hvad den vil og det er jeg rigtig glad for, men så bliver den også lidt dyrere. For mig er det et vigtigt arbejdsredskab hvor jeg ofte forstørrer mm og hvis du har samme behov, vil jeg råde til en med display - ellers er den billige afgjort bedste bud på en maskine til husbehov.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 14:52

Hp er på tilbud i Netto i øjeblikket.....

Mener det er 600.- ca.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 14:54

Hmmm..
Deres online tilbud er de nye - fra i morgen....

Men den kører i denne uge - og mig bekendt har de åben i dag,....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-02-08 16:43

Ellers er Canon jo et godt bud på billig blækforbrug

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-08 16:44
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 17:06

Det var netop sådan en Cannon jeg ville anbefale:
PIXMA MP 530, compakt som 500 serien, men med opløselighed som 600 serien...
Vst ikke på listen, men fås eksempelvis hos Easy Shopping, Svend

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-02-08 17:52

Canon er kanon god til prisen og vinder den ene test efter den anden. Har selv en Pixma MP800R

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-02-08 18:16

de sidste 3 printere jeg har haft har været canon. Alle 3 er endt med at gå i stykker. der kommer " klatter " ud. som om at printerhovedet er blevet beskadiget.. Ja de er billige i forbrugs stoffer, men hvis de kun holder 1½ år, så bliver det en dyr printer i den sidste ende..
Dette er min personlige erfaring.. ved godt at nu vil der være nogen der himler op om at canon bare er gude guf..hehe..

Som sagt.. jeg prøver en Brother denne gang. .men det er nu mest fordi det var den billigste maskine der kunne køre trådløst..

Kommentar
Fra : endymion

Dato : 18-02-08 16:18

Tusinde tak for hjælpen til alle.
Jeg har besluttet at købe en Canon MP210, men var tæt på en Brother DCP-135c
Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-02-08 17:28

Husk at få afsluttet spørgsmålet, ved at give pointene til den, du syntes kom tættest på med et forslag til dig.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : endymion

Dato : 18-02-08 22:43

Tak for svaret Fijala.