/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
shockwave online spil?
Fra : Sygate
Vist : 665 gange
420 point
Dato : 17-02-08 11:06

Jeg har downloadet en Firefox til windows gennem Wine. Derefter har jeg hentet shockwave player, så jeg kan spille et bestemt online spil som min lille nevø elsker at spille.

Men det kører ikke særligt godt og der er ikke lyd på....

Er der nogen anden mulighed, eller skal jeg vente på at Shockwave vågner op og udgiver deres program til linux?

Eller skal jeg smide en virtuel XP på maskinen?

Jeg bruger Ubuntu 7.10

Nogen råd?

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 17-02-08 16:12

Prøv at afinstaller firefox. Gå så direkte ind på shockwave.com`s hjemmeside og dawnlode dine spil der fra.
Held og lykke

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-02-08 19:52

Det har jeg prøvet. Stadigvæk uden lyd.

Accepteret svar
Fra : merde-igen

Modtaget 420 point
Dato : 18-02-08 18:36

Citat
Er der nogen anden mulighed, eller skal jeg vente på at Shockwave vågner op og udgiver deres program til linux?

Bruger ikke Linux mere, men har du prøvet
at udvide den virtuelle hukommelse ? kan ikke huske hvor,
men burde være rimelig nem at finde, hvis du kender lidt til Linux.

Firefox, er den ikke standart i Linux ?

Citat
så jeg kan spille et bestemt online spil

Kan også være en fejl på serveren.

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 18-02-08 18:36

Citat
Firefox til windows

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 21-02-08 11:29

Tak for svaret merde-igen. Det lykkedes dog ikke. men jeg har smidt en virtuel windows på, så kan jeg køre det der igennem indtil Shockwave vågner op og finder ud af at de ikkke er med på vognen.