/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP
Fra : moltov
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 20-02-03 08:27

Er der nogle der kender til, hvordan man får XP (NTFS) til at acceptere almindelige spil, der kører på FAT32?

VH
Jens

Kommentar
Fra : freud

Dato : 20-02-03 08:30

Hej Moltov

Du må beskrive dit problem lidt bedre

Jeg har selv NTFS på mit c drev og har ingen problemer med at afvikle spil ! Hvilket spil drejer det sig om ???

Mv

Freud

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 20-02-03 09:56

Eks. WolfenStein kan åbenbart ikke spille på NTFS. Min ven der spurgte, sagde at én har sagt til ham, at han skal have nogle drivere/et program installeret, før man kunne spille almindelige spil på Xp. (Hvilket jeg aldrig havde hørt før)

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : freud

Modtaget 100 point
Dato : 20-02-03 10:05

Hej Igen

Jeg har spillet Wolfeinstein, Mohaa, spearhead, Hitman osv. og har ikke haft problemer. Er der tale om ældre spil kan det være du skal højre klikke ikonet for spillet og vælge en kompatibilitets tilstand for en ældre win. Men Ntfs hindre dig ikke i at spille spil.

Se evt. her http://home19.inet.tele.dk/vikinger/XP/StartWinXP.htm

Mv

Freud

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 20-02-03 10:14

Mange gange tak for hjælpen

Moltov