/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
min billås dur ikke hjæælp
Fra : kermit33
Vist : 933 gange
100 point
Dato : 17-02-08 09:52

hej jeg har en citroen xzare med centrallås men hver gang jeg trykker på knappen låser den alle dørene men låser dem også op igen med det samme nogen der har et forslag til hvor jeg starter med at finde fejlen for det er nok bare en bagatel .kermit 33

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-08 10:23

Enten kan det være en af dørene, der ikke kan lukke ordentligt

Eller styreboksen

Accepteret svar
Fra : tykkemand

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-08 11:04

Prøv at åbne alle dører tag en kuglepen sæt ind i hakket som skal gribe ind i stiften på stolpen kør så den ud mod ydersiden den skal give 2 kliklyde det gør du så ved alle 4 døre så prøver du at låse med knappen hvis den så forbliver låst så er en af fejlene at en dør er justeret for stramt op
og hvis det er tilfældet så kan du tage en af dørene ad gangen

tykkemand

Godkendelse af svar
Fra : kermit33

Dato : 17-02-08 16:12

Tak for svaret tykkemand.ja jeg fatter det ikke helt men prøver at lege lidt med det tusind tak for rådet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-08 16:29

Og hvis det ikke er en dør, så er det styreboksen

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 17-02-08 17:00

ja pvøv at lege at kuglepennen er tappen som sidder på dørstolpen og kør så denne ud af så du hører 2 klik jeg kan næsten ikke skære det mere ud

tykkemand