/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Import af PST fil
Fra : Dieter
Vist : 807 gange
100 point
Dato : 16-02-08 19:02

På min harddisk ligger en PST fil, som jeg gerne vil installere i OUTLOOK. Det er efter installeringen af ny harddisk.

Det vil bare ikke funke for mig!
Jeg mener at jeg følger anvisningen. Men det går altså skidt med det.

Når jeg har peget på PST filen kommer der kun "Bak", "finish" og "cancel" frem !?

Hvem kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 16-02-08 19:07

Luk dit outlook og læg filen ind i mappen outlook

Som ligge her :

C:\Documents and Settings\"din profil"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 16-02-08 19:11

I outlook, Under filer, Impotere og ekspotere,Impoter fra et andet program eller en anden fil,Privat mappefil(.Pst) og vis så stigen via gennemse. Har du prøvet det?

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 16-02-08 19:12

Jeg går ud fra at det er Office Outlook du bruger !!

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-02-08 19:20

Falcham,
nu har jeg gjort som du skrev. Men jeg kan ikke se mine filer !`?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-02-08 19:26

Det er heller ikke rigtigt hvad falsam skriver.

Det ville fungere på hans måde hvis pst filen hedder det rigtige, også i den første del af filnavnet, og hvis den stammer fra samme styresystem, samme outlook udgave og med samme opsætning.

Den rrigtige o ufejlbarlige metode er peter 1056 skriver: Start outlook og brug importfunktionen under filer.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-02-08 19:34

transor,
ja men der sker ikke noget !!
Der kommer ingen filer frem i min OUTLOOK

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 16-02-08 20:15

Husker du at sætte et flueben i MEDTAG UNDERMAPPER?

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-08 20:38

Hvis det er en helt ny installering af Outlook, så har flere muligheder.
Hedder din PST-fil Outlook.pst og du ikke har modtaget eller sendt post efter installeringen, kan du bare vælge at lægge den i standardmappen for Outlook, som Falcham har beskrevet kl 19:07. Den vil så overskrive/erstatte den Outlook.pst fil som Outlook har oprette. Da du ikke har post i den gør det jo ikke noget. Så køre det bare.

Hvis du allerede har brugt Outlook til at sende og modtage mails, kan du gøre således:
Hedder din gamle PST-fil "Outlook.pst", kan/skal du omdøbe den til f. eks. "Gammel post-pst" (du kan også vælge at kalde den "post før dato.pst)

Du åbner så Outlook og gør flg: <filer><åbn><Outlook-datafil> find så din PST-fil (den jeg kaldte "Gammel post.pst") peg på den og klik OK. Den behøver absolut ikke at ligge i Outlooks standard mappe, bare du selv ved hvor den ligger.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-02-08 12:51

Installerede den gamle harddisk igen. Eksporterede filerne igen. Nu er de på min nye harddisk.
Tak for alle jeres velmente kommentarrer.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 17-02-08 12:52

Tak for svaret Jorgen_ros.