/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hp laserjet 5l og word xp
Fra : jon3rup
Vist : 325 gange
200 point
Dato : 19-02-03 22:04

Min hp laserjet 5l har tjent mig godt i mange år! Men den er sgu begyndt at printe forkert fra Word XP. hvis jeg printer en ½ side bliver halvdelen meget pixeleret og resten som det skal. hvis jeg skal printe en hel el. 2 sider, printer den 2/3 af første side (halvdelen meget pixleret resten fint) og kan ikke 2. side ud. Men det er kun i word - ikke fra Explorer el. powerpoint el. lign. Meget underligt. Jeg har installeret de seneste drivere fra hps hjemmeside. Jeg kører win XP.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 210 point
Dato : 19-02-03 22:26

Jeg kan også huske at der skulle være nogen problemer med wordperfect 6.0, hvis det er denne version du bruger kan du sikkert finde det på http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SupportTaskIndex.jsp?locale=en_US&taskId=110&prodSeriesId=25480&prodTypeId=18972&supportTaskId=2057 men jeg kan ikke komme ind på den lige nu.......prøv senere hvis du bruger wordperfect 6.0

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 21:32

Hej jon3rup
Har du fået løst dit problem ??
Det er god kotume at lukke spørgsmålet.....

Godkendelse af svar
Fra : jon3rup

Dato : 22-03-03 21:37

Tak for svaret Uffe29.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 21:42

hej igen
At svaret har fået 1 stjerne, betyder det at du ikke har fået løst problemet....fordi så sig lige til....
Meningen med stjerner er for at andre brugere kan vurdere om de vil købe spørgsmålet....men har ellers ingen betydning

Men skriv lige hvis du ikke har fået