/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Danskeren sover
Fra : Olesen-50
Vist : 1413 gange
100 point
Dato : 15-02-08 22:55

Jeg har modtaget følgende sms:

Danskeren sover, imens vores skoler, bygninger og
privat ejendom som,
bil bolig står i flammer.
Hvornår kan vi læer at stå sammen
og kæmpe for vores værdier og traditioner?
Hvorfor er det hitz up tahir,
en fundamentalistisk terror organisation,
der idag kl. 17
demonstrerer imod danskerne og
vores ytringsfrihed?
Hvorfor møder danskeren ikke op til en moddemonstration imod
vold, hærværk, knivstikkeri, social svindel
narkohandel, massevoldtægt, dødstrusler, fundamentalisme,
islamisme og terrorisme - og alt det disse voldspsykopater har
beriget dansk kultur og samfund med!!??
Der er et yndigt land - nu står det i flammer

Tankevækkende ik??

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 15-02-08 23:09

Meget meget tankevækkende, men hvis vi gør det så er vi racister for vi må jo ikke gøre forskel, men andre må godt...........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-08 23:20

Der var engang en mand som brugte udtrykket
Citat
Erwache, Deutschland

Han blev ikke særlig populær og havde en meget omfattende agenda, som verden bestemt ikke ville tilslutte sig. Nok om det.

Jehovas vidner tyvstjal slogannet og fik det oversat til
Citat
VÅGN OP

Ærgeligt at disse to misbrugte/bruger det, for det kunne vi godt bruge nu.
Citat
VÅGN OP DANMARK

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-08 23:46

Sidder her og føler mig magtesløs og meget vred. Hvad har de gang i, hvad er de utilfredse med, og hvis de har så meget imod danmark, hvad laver de så her.

Og tro ikke jeg er racist, det er jeg slet slet ikke. Men de hjælper ikke sig selv ved disse handlinger.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 16-02-08 00:12

Vi danskere er blevet bundet på hænder og fødder af regler og en misforstået holdning til at alt hvad der bliver sagt og gjort mod indvandrere er racisme.

Hvis folk bliver ved med at gå rundt om emnet, som den varme grød, så får vi aldrig løst de massive problemer der er og bare bliver større.

Vi er sgu nødt til at snakke, råbe, skrige lidt ad hinanden, ellers får vi aldrig løst problemerne.

Som det er nu, lever vi i 2 parallelverdener ved siden af hinanden, uden kontankt.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 16-02-08 00:30

og hvorfor fanden skulle de " muhamed" tegninger trykkes igen ??
hvad kan vi bruge ytringsfriheden til ??
det går jo udover sagesløse mennesker (og ting) som IKKE har en skid med det at gøre!!

stil tegnerne op på rådhuspladsen så kan de squ afregere på dem
der er skyld i hele baladen, og lade os andre (og vores ting) være i fred.

hilsen Mad-Nuser

jeg skulle lige af med det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 00:36

Mad_Nuser

Det har du ikke ret i. Det er ikke for at vise tegningerne endnu engang, men for at trække en streg i den danske muld og vise, at vi her i landet har nogle regler og love som vi forholder os til og retter os efter...... og det skal de også.

Kan de ikke acceptere det, så er de velkomne til at tage et sted hen, hvor man tillader at de slår sig ned og laver om på denne stats love og regler. Det blir nok ikke nemt at finde en sådan stat.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-08 00:46

Jeg synes det er mere end svært, at tage sådan en demo alvorligt. De benytter deres forsamling- og ytringsfrihed til at demonstere for en version af islam, der i sin yderste konsekvens netop vil fratage dem begge dele.

Iøvrigt havde alle de demokratisk indstillede, fredselskende muslimer en enestående chance, til at vise, at de tager afstand fra fundamentalisterne, da det kom frem, at PET havde forhindret et mord på Kurt Vestergård. Hvor var de store demonstrationsoptog, og hvor blev de fordømmende læserbreve, kronikker og interviews af ved denne lejlighed?!

Vor herre bevar mig vel, hvor er det kvalmende, at planlægning af terror og mord har så lidt interesse - hvorimod genoptrykningen af tegningerne af deres pædofile profet, og udvisningen af to fremmede terrorister, kan få deres pis i kog. Det er et faktum, at nogle af deres egne (igen) forsøger at sabotere vores samfund - og det er en skændsel, at ikke en eneste gad stable en demo på benene, og på den måde vise, at vestens værdier er værdifulde, uagtet det kan såre ens følelser, at vi har ytringdfrihed. Kan de virkelig ikke finde ud af andet, end at sætte sig selv i offerrollen, og bruge Islam som undskyldning for mord og terror. Bvadrrrrr

Man siger fandme fra som gruppe, når uacceptable ting bliver begået i ens navn. Det vil falde alle naturligt. Tilsyneladendende gælder dette ikke for muslimer - og det er sq mere end sørgeligt!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 00:52

En lille een at sove på

En tyrker, en somalier og en dansker sidder og bæller fadøl i sig.

Tyrkeren drikker ud, smider glasset op i luften, trækker sin pistol, skyder glasset i stumper og råber: "I basaren i Istanbul er glas så billige, at vi aldrig drikker af det samme 2 gange!"

Somalieren drikker ud, smider glasset op i luften, trækker sin pistol, skyder glasset i stumper og råber: "I Mogadishu har vi så meget sand til glasfremstilling, at vi aldrig drikker af det samme 2 gange!"

Danskeren drikker ud, smider glasset op i luften, trækker sin pistol, skyder Tyrkeren og Somalieren og siger stilfærdigt: " I Danmark er der så mange indvandrere, at vi aldrig drikker med de samme 2 gange!"

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-02-08 01:00

Hey Mad_Nuser..... der tager du nu fejl

denne gang har det intet med tegningerne at gøre, de blev først trykt EFTER de er begyndt at brænde landet af.
tegningerne blev først trykt den 13 og de har holdt bålfest i 6/7 dage nu

så der må ligge noget andet til grund

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 01:02

Den form for hærværk har INTET at gøre med muhammedtegninger, udviste tunesere, visitationsområder, eller politiets opførsel i øvrigt at gøre. Det er simpelthen et udtryk for et proletariat, som aldrig har fået den mindste form for opdragelse

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-02-08 01:14

For at blive i Klumme's genre, så skulle overskriften vist have heddet
Citat
OPROB Til det Danske Folk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 01:21

Jeg ved ikke hvad sygdomme hedder, men det lader til at disse småtkørende beduinafkom tilhørende sekten Hizb-ut-tahrir, alle lider af den

Kampråb LOOL
Citat
Allah er stor' og 'Demokratiet er en skændsel

Taleren fra Hizb-ut-tahrir klubben brægede med karakteristisk arabisk dommedagsrøst:
Citat
Lad være med at glemme, hvem der startede den her sag. Vi har ikke glemt, at den danske regering stod bag tegningerne. Vi har ikke glemt, at statsministeren opfordrede til angreb på Koranen, sagde taleren, som understregede at kampen er blevet tilspidset.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-02-08 01:24

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 01:26

Du har ret EXTERMINATOR - det er osse min mening om dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 01:29

Citat
OPROB Til det Danske Folk

Den forstod jeg ikke. Det var da tyskerne som smed disse flyveblade ud over Danmark så vidt jeg ved?? Hvad har det med sagen at gøre??

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 16-02-08 01:35

Dette eksperiment er dømt til at mislykkes. Det vil aldrig blive muligt for kristne og muslimer, at leve side ved side. Ikke p.g.a den "almindelige muslim". Men fordi; i kølvandet på islam, følger der altid en bølge af ekstremister med, som i kraft af trusler og med udførelsen af vold, er i stand til at tøjle de muslimer der i virkeligheden godt ville integreres.
Mit bud er, at i løbet af et årti vil ekstreme muslimer gøre tilværelsen så uudholdelig i Europa, at EU vil fordrive de ekstremister, der ikke vil indordne sig de vestlige livsværdier.
Vi vil i de kommende år komme til at opleve borgerkrigs lignende tilstande i europa, inden politikerne tager sig sammen. Sørgeligt, men jeg tror det bliver virkelighed. Vi kan så i den forbindelse sende en "tak" til Marianne Jelved, Birthe Weis og flere, for at have gjort dette muligt.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 16-02-08 02:27

Til Mad_Nuser, som EXTERMINATOR så rigtidt skriver, var balladen startet længe inden tegningerne blev genoptrykt.

Et genoptryk der var nødvendigt for at stoppe de ekstreme islamisters tro på at de kan styre verden med terror.

Og hvis du, som du skriver, ikke kan se hvad vi kan bruge ytringsfriheden til.

Så kan jeg ikke rigtig se hvorfor du bruger den her, til at udtrykke DIN mening.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 02:48

Det kan godt være at der står i koranen, at muslimer ikke på gengive billeder af profeten Muhammeh, men der står intet om at vantro (alle os andre) ikke må, deres happening har så slet ingen grundlag, det er bare en demostration mod os indfødte, og som allerede nævnt: Hvad i alverden laver de i et land som de foragter så meget at de vil begå terror og mord ? Yt med ektremisterne.
Og ja danskerne sover, vi dukker hovedet og venter på at uroen har lagt sig, så kan jeg spørge : Bør vi blive ved med bare lade stå til, mens ekstremister forsøger at ødelægge vores måde at leve på ?
Ved i godt hvorfor der aldrig kommer en revolution i Danmark ?

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 03:27

Citat
demonstrerer imod danskerne og
vores ytringsfrihed?
Hvorfor møder danskeren ikke op til en moddemonstration imod
vold, hærværk, knivstikkeri, social svindel

SMID DEN I TV_______
Så får du omtale_ eller/ oder ////////////

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-02-08 03:33

Hvis nogen danskere laver en demonstration mod den opførsel bliver de beskyldt for at være racister, ligesom de dørmænd der prøver at holde voldelige indvandrere ude.

Jeg gad nok se 500 unge etniske danskere lave den samme ballade i Saudiarabien.....

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 03:47

Citat
Hvis nogen danskere laver en demonstration mod den opførsel bliver de beskyldt for at være racister, ligesom de dørmænd der prøver at holde voldelige indvandrere ude.

FUCK klamme / klumme

Citat
beskyldt for at være racister

HVAD FANDEN SKRIVER DU SÅ ///////// DETTE LORT FOR
Mangler du et bede-tappe +? eller PENGE
Eller skal vi ALLA fukke hver sin gud.

Er ci ALLE FODØMT PÅ FORHÅND
eller HVAD FANDEN ER DER ??? kandu´s kunde /s ervice
Lang tråd,,,, UD_________MEN
så er der den med RETTEN__________igen

MEN NU HAR **Z + DNSAP** FANDEM VIND I brænde_ovnene*

SKAL DANSKERE GIVE AFKALD PÅ EN skide mullahhhhhhhhhhh,
DER IKKE KAB speake DANSK...........¨'¨

'
FUCK DA ENDELIGT MIT TASTATUR_______
MEN ÆRLIGT TALT_____så hæbger i jer sgu i DE SMÅ AFDELINGER
AF STRAFFELOVEN---------___________ODER /// SIEG // KAn/du
Frygter KUN min kat + en skide Tandlæge SS
DAS war alles

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 03:49

Citat
Danskeren sover, imens vores skoler, bygninger og
privat ejendom som,
bil bolig står i flammer.
Hvornår kan vi læer at stå sammen
og kæmpe for vores værdier og traditioner?
Hvorfor er det hitz up tahir,
en fundamentalistisk terror organisation,
der idag kl. 17
demonstrerer imod danskerne og
vores ytringsfrihed?
Hvorfor møder danskeren ikke op til en moddemonstration imod
vold, hærværk, knivstikkeri, social svindel
narkohandel, massevoldtægt, dødstrusler, fundamentalisme,
islamisme og terrorisme - og alt det disse voldspsykopater har
beriget dansk kultur og samfund med!!??
Der er et yndigt land - nu står det i flammer

Normalt KAN fiu ikke MODTAGE DETTE
IND PÅ ???? spywarefrit/dk tæppe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 03:52

Dav disken. SÅ er du pisfuld igen hva LOL

Det var nu ikke mig der skrev det, men jeg er 100 % enig med skribenten., og så tag og hold dig væk når du er fuld, og det er du jo stort set altid. Eller fis til Saudi og drik resten af din hjerne ud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 03:55

Det du fejler disken, det kan din tandlæge sgu ikke reparere LOOOOOOOL

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 03:55

Citat
Dav disken. SÅ er du pisfuld igen hva LOL

Og HVAD FANDEN rager det mig.
Har en KAT der værre end dette FUCK_forum.
OG til tider GÅR det sgu op for EN__

Det er de små sager der tæller___ IKKE KLAMME KLUMME sieg heil_____

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 03:58

Kom med din mølpose af en kat, så skal jeg hummant aflive den, så den slipper for dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 04:00

Jeg gider dig ikke drukdisk, du er en pestilens som vi desværre osse skal forsørge.....øvvvv
så baj baj

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 04:12

Citat
Kom med din mølpose af en kat, så skal jeg hummant aflive den, så den slipper for dig

Har JEG ikke tilbudt dig en Ambulance,
Ellers giv mig DIN IP__ og du er hentet.
DU VED HVOR JEG BOR__OG DET ER SGU IKKE DIG JEG FRYGTER

Men det bar VIST PERSONLIGT__så den gemmer vi til NEXT time// KLATTEN

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-02-08 09:17

Klumme+Disk

Vi behøver vist ikke nogle muslimer for at skabe "krig"?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 09:26

Det synes jeg er lidt dumt sagt. Situationen er virkelig alvorlig. Ikke disse snotnæsede uopdragede unger der laver ballade i øjeblikket, men den kære profets lille men eksclucive sekt "Hits prut tapir" f.eks. Så kig lidt på årsagen til agressionen mod de herboende muslimer.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-02-08 09:31

Dumt?....hmmm

Det var nu bare et useriøst input til debat-udviklingen

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-02-08 09:49

Generelt så tror jeg ikke det bare er muslimer, - måske denne gang, - men sidst København stod i brand, - var det vistnok vore egne forkælede unge, der bare ville have lov at terrorisere et helt kvarter, med et GRATIS ungdomshus. Der er nok ikke meget forskel på unge. Og det er forældregenerationen som har svigtet, men hvorfor er det kun i storbyerne ?
Egentlig så tror jeg ikke det er det sidste vi har hørt fra vore egne unge, - desværre-. Det eneste der er galt, er at de ikke er beskæftiget.
Voksne muslimekstremister er jeg mere bange for, - for hvis vi ville kunne vi snart stoppe de unge ballademagere. Og det med konsekvens, hvor deres forældre, også blev inddraget, og skulle tage ansvar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 10:36

Citat
Det var nu bare et useriøst input til debat-udviklingen

Du er tilgivet yearhouse.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 16-02-08 10:48

for fanden hvor skribenten har ret, men , jeg graver mig ned i mit lille paradis for ikke at få en brosten ind gennem ruden, men ok man burde mane til modstand mod det pak...jeg mangler bare nogle klare udmeldinger fra vore politikere , de graver sig osse ned /aner ikke hvad de skal gøre skal alle "normale"danskere have pet bekyttelse fordi de slår en prut i den lokale sprøjte....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 16-02-08 11:16

Reset : jeg tror desværre du har helt ret...
Generelt: Vi er for dårlige/bange til at forklare disse fanatikere at i Danmark står diverse religiøse dogmer IKKE over loven, men tværtimod i den almindelige danskers bevidsthed langt under.
Det må de lære at leve med, hvis de vil blive!

Og lad mig så (sikkert forgæves) opfordre danske medier til at tie det lille mindretal ihjel. Vi gider simpelthen ikke høre mere om en samling religiøse tosser, der bliver smækfornærmede over at de ikke kan vinde sig respekt ved hjælp af trusler og som fuldstændig mangler humor og selvkritik.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 16-02-08 11:18

PS: Det er selvfølgelig lidt forstemmende at en person som merde-igen20 skal forpeste en alvorlig og seriøs tråd med sit sludder, men det er så også ytringsfrihedens pris...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-02-08 11:21

Apropos dørmænd prøver de også at holde de horder af indvandrere ude der kun er ude på at score danske piger, mens deres egne søstre har værsgo at blive hjemme og vente på at blive gift og gravid.

HVEM laver forskelsbehandling ??

Apropos piger kan de være grunden til at unge indvandrere hænger på gaden, de må nemlig ikke besøge kammeraterne i hjem hvor der er ugifte piger tilstede.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 12:00

Citat
Vi vil i de kommende år komme til at opleve borgerkrigs lignende tilstande i europa, inden politikerne tager sig sammen. Sørgeligt, men jeg tror det bliver virkelighed. Vi kan så i den forbindelse sende en "tak" til Marianne Jelved, Birthe Weis og flere, for at have gjort dette muligt.

Glem endelig ikke Mimi Jacopsen.Der kan man,efter min mening bruge begrebet "landsskadelig virksomhed".
Iøvrigt er jeg fuldstændig enig i ovenstående.Historien har det med at gentages.Som i 30`erne blunder vi i DK/EU.(Det går jo nok).Som i 30`erne,vågner vi ikke op før det er forsent.Som i 30`erne
er vi naive.(Bare vi lukker øjnerne,forsvinder problemet nok).Jeg er desværre sikker på endnu en sammenligning: EU vil slå sig sammen,fostre en stærk leder.Der bliver nødt til at sætte demokratiet ud af kraft og rense EU for muslimer.SKRÆKVISION,ja men det bliver desværre virkligheden.
De er og bliver en fremmedelement,der aldrig bliver indpasset her i EU.
(En gris bliver jo heller ikke til en ko,fordi den er født i en kostald).
Men jeg trøster mig med at det nok ikke bliver i min tid.(Godtnok en ringe trøst).
Alt dette kan vi takke vores politikere for,i deres efterhånden 25 årige fejlslagne godgørenhed.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 12:07

Citat
(En gris bliver jo heller ikke til en ko,fordi den er født i en kostald).

Jo jo....

Bare se på TARZAN

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 16-02-08 12:18

Citat
Apropos dørmænd prøver de også at holde de horder af indvandrere ude der kun er ude på at score danske piger, mens deres egne søstre har værsgo at blive hjemme og vente på at blive gift og gravid.

HVEM laver forskelsbehandling ??

Det gør barejerne.
Og i mange tilfælde er det min personlige erfaring at de bliver nødt til det.
Hvis grupperingen af indvandrere bliver for stor, så emmer stedet af "Her er vi" og "Respekt". De bliver en gruppe og det er der rigtig mange danskere der ikke gider og går deres vej.
Samtidig er indvandrene jo ikke den gruppe der spytter mest i kassen med køb af drikkevarer, i forhold til danskere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-08 12:25

Hvor har i ret, vi skal yde modstand. Men hvad siger danskeren til at skatten skal stige fordi der er brændt så meget af? En eller anden skal betale for alle de udrykninger, alle de brændte ting, al politiets overarbejde. Og hvem bliver det?

Og vores ytringsfrihed skal der ikke rykkes ved, det kan ikke være meningen at tegnere skal trues på livet bare fordi de laver satiriske tegninger. Satiren og ironien er en integreret del af den danske kultur.

Så lad os protestere i flok, [U]VI VIL IKKE FINDE OS I DET[/U].

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-02-08 12:35

Nåeh, jeg kender nu et par stykker der giver deres bidrag til at vores lokale bodega får det til at løbe rundt....hup.... det er mænd i deres pænere alder der også passer deres job.

Herhjemme risikerer de heller ikke at miste hovedet som ham i Saudi der var fuld 3 gange.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 16-02-08 12:47

Citat
Satiren og ironien er en integreret del af den danske kultur.

Jeps

Og vi trænger til en dansk udgave af Dave Allen Show der kan sænke det høje stade af vanvid vi ser inden for det religiøse.

Men han ville vel kun overleve 14 dage.

Til god satire og ironi hører at kunne pisse lidt på andre og kunne grine af sig selv.

Citat
Nåeh, jeg kender nu et par stykker der giver deres bidrag til at vores lokale bodega får det til at løbe rundt

Jeg tror heller ikke det er på bodegaen de store afvisninger bliver gjort.
Der er lidt forskel på 4 mand på en bodega og så store grupperinger på diskotekerne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-02-08 13:29

Dave Allan blev nu heller ikke populær i sit på daværende tidspunkt stærkt troende hjemland, Irland.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 16-02-08 13:36

Citat
Dave Allan blev nu heller ikke populær i sit på daværende tidspunkt stærkt troende hjemland, Irland.

Måske ikke, men han viste da på en sjov måde hvilket galskab religion kan være.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 14:36

Citat
Jo jo....

Bare se på TARZAN

Refi,din vittige hund!
Selvfølgelig skal vi stadig ha`humøren,som en alternativ,til alt bedrøveligheden.
Jeg forstår bare ikke at når de kommer rendende hertil,for at søge "husly",starter de en proces for at nedbryde vores samfund.Enten er det "skuffede forventninger,(hvor de regner med at være bankdirektører i et ruf.(Store indtægter)) eller det er den muslimske ideologi/religion,hvor de befales at underlægge hele verden for deres fødder.Det er nok ca.lige dele af de to ting.Selv muslimer,går ikke af vejen for ussel mammon,har jeg oplevet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:01

FORSTÅ DET NU danskere please. For vores børns og børnebørns osv. skyld

Muslimer i flok indeholder altid en vis procentdel rabiate og vanvittige muslimer. De har kun et mål, hvilket er at styrte enhver demokratisk ikke muslimsk stat De muslimer, som er "normale" terroriseres og hjernevaskes af deres egne trosfæller, og resultatet er at det for os ser ud som de i samlet flok "angrber os". Muslimer "fungerer" kun sammen med andre muslimer, og selv det har de problemer med (shia, ismailiyya, alawier, sunni, ahmadiyya)

VÅGN LIGE OP DANSKERE.

De vil ikke stå tilbage for at slå ihjel, for at nå deres mål, hvilket de foruden direkte at sige det. også flere gange har bevist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 15:02

Prøv at kør forbi et kommunekontor kl 9:55 og se HVEM der står udenfor

Så ved du HVORFOR en STOR DEL kommer til DK.....

Men stadig - man kan IKKE generalisere.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:10

Refi

Det er det mindste af det. Kunne man så endda betale sig fra det, men det er kun et led i undermineringen af et velfungerende samfund. Jeg generaliserer ikke, det gør de selv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:15

Man kan med rette spørge...hvad skal vi gøre??? Vi skal såmænd ikke gøre så meget, ud over at sætte krydset det rigtige sted, så kommer det helt af sig selv med loven i ryggen, hvad der er yderst vigtigt. Vi skal ikke henfalde til proletarernes udenomparlamentariske gadeløjer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 15:28

Citat
Vi skal såmænd ikke gøre så meget, ud over at sætte krydset det rigtige sted,

Og det gør vi så.Næste (og første gang) får Pia min stemme.Efterhånden den eneste modpol mod
galskaben,vi har. (Så længe demokratiet fungerer,bare nogenlunde).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:34

Det er kun politikerne som kan løse dette enorme og dødsensfarlige problem, og derfor er man måske meget mod sin vilje nødt til at stemme på et parti, som man normalt ikke ville stemme på. Men der er ikke nogen alternativer

Ingen tror seriøst på, at Helle T, Villy S, Khader, Enhedslisten, Margrethe Vestager kan løse denne katastrofe. Socialkammeraterne bærer hovedparten af skylden for denne katastrofale udvikling, som tidligere nævnt med klar adresse til Weiss, Jelved, Bjerregaard bl.fl.

Hvad er der så tilbage?? V - DF - C og ingen af disse kan alene. Men styrk den mest målrettede af disse, så kan vi få dæmmet op for dette middelalderlige uvæsen.... for jeres børns, skyld for fremtidens skyld.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:37

Det er lige det der er humlen ved dette Mosebaek. Når der er ryddet op, kan man skrotte hende igen.

Ingen tror vel for alvor på, at hun i mellemtiden har afskaffet de fri valg, nedlagt demokratiet og selv sider som en bleg negerhøvding på tronen LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:38

I skulle se nogle mandateksplosioner, hvis Anders F udskrev valg lige nu A garanterer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 15:47

Citat
I skulle se nogle mandateksplosioner, hvis Anders F udskrev valg lige nu

Det ville ikke ændre det store (bortset fra Naser) - Anders gør alligevel som Pia vil - er det ikke sådan i ALLE "ægteskaber"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:51

Alt vedrørende socialvæsen, sygehusvæsen, skolevæsen skattevæsen mv. GLEM det.

Det er i forvejen delvist smadret af disse indtrængere.

På en sygestue samles 10 - 12 - 14 familiemedlemmer for at besøge Onkel Ahmed. De råber og skriger, fylder så andre besøgende føler sig ilde berørte, de snotter på gulvet og bæller alt hvad der er i nærheden af the, kaffe lemonade og vand.

I skolerne skal der bygges om. Arkitekttegnede danske skoler skal lave separate omklædningsrum, bad mv. så disse indtrængere kan vaske sig uden at nogen kommer til at se en flig af dem uden tøj på.

Socialvæsenet er fuldt op belastet med indtrængere som napper 80 % af vores samlede kontanthjælpsudgifter.

De besætter kæmpelejligheder og får enorme tilskud, så de har råd til at bo der.

Skattevæsen... glem det. De som er i arbejde platter og svindler med skat, sygedagpenge og moms.

Og som tak for dette, fiser deres 12 - 13 årige rotteyngel rundt om natten og brænder vores land af.

Hvad venter vi på???????????????????

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 15:51

Faktisk helt enig,Klumme.Jeg ser heller ikke hende som statsm.i dette land.Men som en overgangs fænomen,kan hun bruges til at holde det hele lidt i ave.Senere bliver det en oplagt EU opgave.Det er vores eneste chance,mod den muslimske pest.Enighed gør stærk.Det har muslimerne bevist.
De er trods alt,endnu,kun ca. 10% prc.af befolkningen.Men har allerede vist at de kan sætte samfundet,mere eller mindre skakmat.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 15:54

Det her blir man sgu trist til mode af. Tror lige jeg napper en lille morfar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:00

Der jongleres med tal så det er en lyst. Her er en skrivelse fra Rigsstatistiker Jan Plovsing.

Hvis man gider at læse den igennem, så vil en masse brikker falde på deres rette pladser i puslespillet. Jeg ved ikke om dette har været offentliggjort, og har det, ved jeg heller ikke hvor (ret selvfølgeligt LOOL)

Citat
Indvandrere og voldskriminalitet

Af JAN PLOVSING
Rigsstatistiker
Chef for Danmarks Statistik

Der har været mange påstande i debatten om indvandrernes og efterkommernes kriminalitet. Her er for en gang skyld nogle fakta - kronikøren er rigsstatistiker og dermed chef for Danmarks Statistik.

Som daglig leder af Danmarks Statistik kan jeg tydeligt se, at kriminaliteten spiller en stor rolle i den offentlige debat. De medarbejdere hos os, som indsamler og udarbejder tal om lovovertrædelser og domme, er blandt dem, der oftest – som regel dagligt – bliver kontaktet af journalister fra aviser, radio eller tv. Forholdsvis mange spørgsmål handler om kriminalitet og national oprindelse.

Den store interesse for sammenhængen mellem kriminalitet og indvandring afspejler sig ikke blot i journalisternes engagement, men også i holdninger og forslag fra de politiske partier og i læserbreve på avisernes debatsider. Debatten er imidlertid præget af en række modstridende påstande, som ofte kun har det til fælles, at de henviser til ”tal fra Danmarks Statistik”.

Vi bliver på den ene side præsenteret for en påstand om, at indvandrerne og deres efterkommere er klart overrepræsenteret blandt de kriminelle, og på den anden side for en påstand om, at der reelt ikke er nogen forskel på indvandrernes og andres kriminalitetsniveau - når man korrigerer for alder og sociale forhold.

Da vores kriminalitetsstatistik spiller en markant rolle i debatten, vil jeg gerne bidrage til at skabe større klarhed over, hvad statistikken rent faktisk kan fortælle. Det vil jeg i første omgang gøre på baggrund af det allerede offentliggjorte materiale fra Danmarks Statistik.
Jeg vil imidlertid supplere med en analyse udarbejdet til denne lejlighed, der ikke blot ser på kriminalitet under ét, men som fokuserer på straffelovs-overtrædelser (volds-, sædeligheds- og ejendomsforbrydelser) og specielt ser på antallet af voldsdomme blandt mænd med dansk og udenlandsk oprindelse. Det er jo netop disse lovovertrædelser, som meget ofte er i centrum for debatten.
Da spørgsmålet er komplekst, og statistikken kan belyse problemstillingen fra forskellige vinkler, vil jeg i det følgende gennemgå konklusionerne trin for trin.

Nogle vil måske mene, at det er tilstrækkeligt at optælle indvandreres og efterkommeres samlede antal lovovertrædelser og sætte det i forhold til denne befolkningsgruppes størrelse (kaldet kriminalitetshyppigheden). Herefter kan der sammenlignes med kriminalitetshyppigheden for personer med dansk oprindelse. Det er bare meningsløst.

Vi ved jo, at kriminalitet erfaringsmæssigt er langt mest udbredt blandt unge mellem 15 og 30 år, og at folkepensionister uhyre sjældent er kriminelle. Vi bør derfor altid korrigere for aldersforskelle for at skabe et sammenligneligt billede af kriminalitetsniveauet i de to grupper.

Danmarks Statistik offentliggjorde i maj 2004 den seneste statistik om kriminalitet og national oprindelse. Undersøgelsen omfatter 89.000 mænd mellem 15 og 64 år, som i 2002 gjorde sig skyldig i mindst én overtrædelse af enten straffeloven, færdselsloven eller særlovene. Blandt særlovene kan nævnes politivedtægten, narkolovgivningen og udlændingeloven.

Efter at have korrigeret for aldersforskelle, kan man sammenligne kriminalitetshyppighederne, og så viser statistikken følgende:
Andelen, der blev dømt for mindst én lovovertrædelse, var betydeligt højere for indvandrere og efterkommere end for mænd med dansk oprindelse. Mænd med udenlandsk baggrund havde et kriminalitetsindeks på 138 mod 96 for mænd med dansk oprindelse (100 er lig med gennemsnittet i Danmark).

Kriminaliteten for mænd af udenlandsk oprindelse var altså 38 pct. højere end kriminaliteten for alle mænd i befolkningen under ét. Samtidig havde mænd med dansk oprindelse et kriminalitetsindeks, som lå 4 pct. under gennemsnittet.

Hvis vi alene ser på mænd fra ikke vestlige lande, viser statistikken, at denne gruppe har et kriminalitetsniveau, som er klart større, nemlig 64 pct. højere end gennemsnittet i befolkningen. Ikke-vestlige lande omfatter i 2002 samtlige lande bortset fra EU-lande, Island, Norge, Schweiz, Liechtenstein, USA, Canada, Australien og New Zealand.

Sådan ser det altså ud, når vi kun korrigerer for aldersforskelle. Men vi ved jo, at kriminalitet hænger tæt sammen med sociale forhold, og også her er der væsentlige forskelle mellem indvandrerne, efterkommerne og personer med dansk oprindelse.

Mange vil derfor mene, at vi ikke alene bør korrigere for aldersforskelle mellem grupperne men også for de sociale forskelle. Her har vi flere muligheder at vælge imellem: Vi kan korrigere for uddannelse, socioøkonomisk stilling, indkomstniveau og modtagelse af sociale ydelser.

Fagligt er det mest velbegrundet at korrigere for socioøkonomisk stilling. Herved tages der højde for, at gruppen af indvandrere og efterkommere rummer forholdsvis flere personer, der ikke er i beskæftigelse men lever af offentlig forsørgelse. Det er nemlig klart dokumenteret, at kriminalitet er mere udbredt blandt personer, som står uden for arbejdsmarkedet.

Sådanne korrigerede tal er med i den senest offentliggjorte statistik fra maj 2004. Når vi korrigerer for socioøkonomisk stilling, falder indvandrernes og efterkommernes kriminalitetsindeks til 104, mens personer med dansk oprindelse har et indeks på 99. Korrigeret for sociale forhold bliver forskellen mellem de to grupper altså meget lille. Det er baggrunden for udsagnet om, at der ikke er nogen reel forskel på indvandrernes/efterkommernes kriminalitetsniveau og niveauet hos personer med dansk oprindelse.

Nu skal vi imidlertid lægge mærke til, at den statistik, jeg hidtil har omtalt, omfatter overtrædelser af såvel straffeloven som færdselsloven og særlovene.

Vi har derfor set nærmere på, hvilke former for kriminalitet de forskellige befolkningsgrupper oftest begår. Blandt lovovertræderne med dansk oprindelse har 25 pct. overtrådt straffeloven. Resten er straffet for overtrædelser af færdselsloven eller særlovene. For indvandrere og efterkommere er det derimod 40 pct. af lovovertræderne, som er dømt for en overtrædelse af straffe-loven.

Hvis vi alene undersøger overtrædelser af straffeloven, vil vi således nå frem til betydeligt større kriminalitetsforskelle mellem indvandrere/efterkommere og befolkningen som helhed. Det omvendte resultat vil vi få, hvis vi alene kigger på overtrædelser af færdselsloven.

Når man følger den offentlige debat, er der ingen tvivl om, at det er overtrædelser af straffeloven, og især berigelses-, sædeligheds- og voldsforbrydelser, som skaber frygt, vrede og debat.

Vi har derfor foretaget en beregning af kriminalitetsindeksene, hvor vi udelukkende ser på overtrædelser af straffeloven. Her vil jeg alene sammenligne mandlige indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande med mænd, som har dansk oprindelse.

Hvis vi korrigerer for aldersforskellene mellem disse grupper, når vi frem til følgende konklusion: Indvandrere/efterkommere under ét har et indeks for straffelovsovertrædelser på hele 241 mod 90 for mænd med dansk oprindelse
Straffelovskriminaliteten for mænd med ikke vestlig baggrund er altså 141 pct. højere end for alle mænd i befolkningen under ét. Sagt på en anden måde, så dømmes indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande mellem to og tre gange så ofte for straffelovsovertrædelser som personer med dansk oprindelse i samme aldersgrupper.

Hvis vi korrigerer både for aldersforskelle og for sociale forskelle, falder kriminalitetsindekset for ikke-vestlige indvandrere/efterkommere til 124 - en stor reduktion, men langt fra en udjævning. Efter denne beregning er straffelovskriminaliteten for indvandrere/efterkommere med ikke-vestlig baggrund, altså 24 pct. højere end for befolkningen under ét.

Straffelovsovertrædelser er et bredt begreb. Hvordan ser billedet ud, når vi alene ser på voldskriminaliteten? Det spørgsmål optager mange i den offentlige debat.

Når statistikken indsnævrer sit fokus så markant, er det vigtigt at være opmærksom på, at usikkerheden samtidig stiger, når der bliver korrigeret for aldersforskelle og sociale forhold.

Når vi i første omgang korrigerer for aldersforskelle, har mænd med ikke vestlig oprindelse et indeks for voldskriminalitet på 261 mod 89 for mænd af dansk oprindelse. Voldskriminaliteten for mænd med ikke-vestlig baggrund er altså 161 pct. højere end i befolkningen under ét. Samtidig ligger mænd med dansk oprindelse 11 pct. under gennemsnittet.

Hvis vi også korrigerer for sociale forskelle, resulterer det i et indeks på 143 for mænd med ikke-vestlig baggrund. Korrigeret for såvel alder som sociale forskelle er voldskriminaliteten for mænd med ikke-vestlig baggrund altså 43 pct. højere end for alle mænd i befolkningen under ét.

Der er således ikke tvivl om, at indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande begår straffelovskriminalitet og især voldskriminalitet langt hyppigere end personer med dansk oprindelse.

Debatten har været præget af en række modstridende påstande om indvandreres kriminalitet. Hvor alvorligt vi synes, at denne kriminalitet er, og hvilke foranstaltninger samfundet skal anvende for at formindske kriminaliteten, bør helt naturligt være centrum for politisk debat og politiske beslutninger.

Derimod bør der ikke være strid om fakta. Statistikken taler sit klare sprog og bygger på beregninger, som bør træde frem i diskussionen. Med disse analyser håber jeg på at have kastet lys over de vigtigste tal på området.

Statistik er et vigtigt fundament i den demokratiske debat. I debatten om kriminalitet og national oprindelse er netop kriminalstatistikken en af de få kilder til saglige oplysninger om, hvad der er fakta, og hvad der bare er påstande.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:02

Tag den...... Forbudt for mindreårige

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:12

Egentlig viser det vel kun hvad vi alle inderst inde vidste i forvejen - men måske ikke tør udtrykke...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:14

Men hvor er de "fremmede" Kandubrugere i denne debat

Kom ud af busken og sig frem - her er det tilladt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 16:20

Men det der med enighed,har altid været danskernes akilleshæl.Tænk på 30`erne,hvor halvdelen af befolkningen så Hitler som Europas store statsmand.Den anden halvdel så ham som endnu større despot.Den 9. april 1940,var der danskere,der klappede i alle deres små hænder:"Nu bliver der gyldne tider".Medens andre græd af væmmelse.
Med andre ord:Vi fatter intet (vil ikke indrømme det) før fælden er klappet.
I stedet bruger vi tiden på at råbe racister efter hinanden + andet mudderkastning.
Det samme bliver også brugt af flere af vores tåbelige politikere.
Men jeg tror desværre,alvoren snart vil gå op for os.
Citat
Die dumme dänen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:33

Nu sakal vi jo ikke gøre det til et specielt DK-problem.....

Det eksisterer skam i hele Vesten.....

Så mon ikke meget af det bunder i misforstået blødsødenhed for demokratiets skyld.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 16:38

Citat
Egentlig viser det vel kun hvad vi alle inderst inde vidste i forvejen - men måske ikke tør udtrykke...

Korrekt!
Nu prøver jeg jo altid at finde de positive ting frem.Og man kan vel sige at,de bilafbrændinger der har været i DK og ikke mindst i de Parisiske forstæder,må ha`en gavnlig indflydelse på bil industriens
overkapacitet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:40

OG forstkringspræmierne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:41

Det hjælper IKKE meget "Hassan" bliver dømt til at betale et par millioner.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 16:42

Undskyld,der er vist ikke råd til sarkasme,alvoren taget i betragtning.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:49

Refi

Citat
Nu sakal vi jo ikke gøre det til et specielt DK-problem

Nej, men vi starter hver især med "oprydning", det vil sige vi tilpasser lovgivningen så den effektivt kan bruges til dette formål, og vi vil så, som en bruger her i tråden nævnte, siden samles i fællesnævneren EU, så vi kan få Europa renset for rabiate og ekstreme muslimer. Bemærk lige jeg skrev rabiate og ekstreme muslimer, for vi kan og skal ikke smide alle musliner ud af landet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:51

Det er vedtaget....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:51

Nahhh Mosebaek. Bilindustrien blir vist ikke fede af de 19 biler der røg i nat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:52

Statskassen gør

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:52

Citat
Det er vedtaget

OK. Så husk det næste gang du skal slå et kryds.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:53

Ikke en streg LOOL Men et kryds

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:53

Men det giver nok mere at brænde dem af i Hellerup.....

Nå - det var lidt af den danske lune....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:54

Citat
Ikke en streg LOOL Men et kryds

Jeg skriver ALTID under med navn.....

Det med krydser er det ikke noget der hører analfabeter til....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:55

Jaaa, men så dumme er de nok heller ikke. Hovedparten af ambassader i Danmark ligger i det område, så der er i forvejen øget patruljering.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 16:56

Citat
Jeg skriver ALTID under med navn
Jamen det skal du bare fortsætte med LOOOL KNOLD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 16:59

Nogen der har hørt fra spørgeren

Vedkommende har overhovedet IKKE deltaget i sit spørgsmål

Nå - posten skal nok først sorteres i sække...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 17:01

Radioavisen nu.

Udenrigspolitisk nævn har aflyst deres tur til Iran som var planlagt til på mandag.

Hvad i hede hule skulle de dog osse til Iran for de pampere. De kan sgu lægge deres statsfinansierede småferier på Dueodde eller i Hornbæk

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 17:07

Nu skrev jeg godtnok:
Citat
Undskyld,der er vist ikke råd til sarkasme,alvoren taget i betragtning.

Men jeg synes alligevel denne skal med,som et humoristisk indslag.

http://www.vix.dk/v/167703

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 17:15

LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 17:16

Der er altid plads til smil og godt humør. Det er danskernes internationale varemærke, og det skal ingen muslim ødelægge eller lave om på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 17:21

Det kan de heller ikke - de fatter det/den ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 17:24

Nej for det kræver både begavelse og sprogkendskab. Det foruroligende er, at nogle danskere, sågar Kandubrugere, thi hi har samme problem, og de kan endda sproget

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 19:20

Citat
Nogen der har hørt fra spørgeren

Vedkommende har overhovedet IKKE deltaget i sit spørgsmål

Neeej! Det er ikke meget vi hører fra ham Olesen-50.
Han er nok ude at spise med kniv og gaffel,sammen med hustruen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-02-08 19:57

Hvis vi nu brændte deres biler af. -Så skulle i bare høre hvor racediskriminerende vi er.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-02-08 19:59

Og i deres lande.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 20:00

Jaaaa stilkene, men det gør vi ikke. Det ville være dybt åndsvagt. Så er vi ikke en skid bedre end dem.... og det er vi BASTA

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 20:01

Ja gør du bare det. Tror du at du kan nå 1 bil LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 20:07

Det er jo heller ikke en dyt raffineret. Dumt, plat og ligemeget.

Jeg modtog en lille bog fra dem i fredags... uopfordret naturligvis. Muhammed, Guds sidste tjener var titlen. Jeg fandt det hamrende provokerende og fantaserede om alt det jeg ville gøre. Da jeg var faldet ned igen og havde fået jordforbindelse, dukkede den raffinerede model op.

Som tak for deres omsorg, vil jeg dele nogle udgaver af Biblen ud ovre i Mjølnerparken og der skal følge en lille pose flæskesvær med hver Bibel. Så kan de føle hvor taknemmelig jeg er for deres lille gave til mig. Jeg forventer naturligvis samme glæde hos dem for min lille velmente gave.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 20:07

De venter ikke på myndighederne - der kommer bare en ladvogn - til resterne af dig........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 20:11

Yes Refi.... måske, men der ser du forskellen på proletarens platte, dumme og ulovlige adfærd, og så den raffinerede og velopdragne model (som jeg selvfølgelig tegner lool)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-02-08 20:13

Citat
Det er et faktum, at nogle af deres egne (igen) forsøger at sabotere vores samfund - og det er en skændsel, at ikke en eneste gad stable en demo på benene, og på den måde vise, at vestens værdier er værdifulde, uagtet det kan såre ens følelser, at vi har ytringdfrihed. Kan de virkelig ikke finde ud af andet, end at sætte sig selv i offerrollen, og bruge Islam som undskyldning for mord og terror.

Den fortjente lige en gentagelse

Citat
Det vil aldrig blive muligt for kristne og muslimer, at leve side ved side. Ikke p.g.a den "almindelige muslim". Men fordi; i kølvandet på islam, følger der altid en bølge af ekstremister med, som i kraft af trusler og med udførelsen af vold, er i stand til at tøjle de muslimer der i virkeligheden godt ville integreres.

Ikke p.g.a. "Den almindelige muslim".....JO også p.g.a. af dem.....de almidelige muslimer,mænd, kvinder og børn.....for de følger gladeligt i kølvandet på ekstremisternes demonstrationer med kampråb som:

Citat
Allah er stor.Danskerne nogle svin.

http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=371034-3&x=3&pic2=371034#

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=371034

Citat
FORSTÅ DET NU danskere please. For vores børns og børnebørns osv. skyld

Muslimer i flok indeholder altid en vis procentdel rabiate og vanvittige muslimer. De har kun et mål, hvilket er at styrte enhver demokratisk ikke muslimsk stat De muslimer, som er "normale" terroriseres og hjernevaskes af deres egne trosfæller, og resultatet er at det for os ser ud som de i samlet flok "angrber os". Muslimer "fungerer" kun sammen med andre muslimer, og selv det har de problemer med (shia, ismailiyya, alawier, sunni, ahmadiyya)

VÅGN LIGE OP DANSKERE.

De vil ikke stå tilbage for at slå ihjel, for at nå deres mål, hvilket de foruden direkte at sige det. også flere gange har bevist

Vi mangler en "Thumbs up"-smiley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 20:19

Nu vil jeg indtage dagens dosis af mørk 70 % cacao chokolade på 30 gr. af hensyn til hjertet, blodtrykket mv. Det smager af helvede til, men ned skal det....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-08 20:58

Så er der brand i containere igen i Tåstrup. Har lige hørt det på politiscanneren, så brandene fortsætter i aften og jeg bliver mere og mere arrig. Hvad fanden bilder de sig ind.

Nu er der endnu en brand.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-08 20:59

Og nu er der 4 brande på Vestegnen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 21:03

Hvor vil jeg dog ønske, at alle som bliver taget og dømt forsynes med en regning på de skader de har forvoldt, og så kørt hjem og præsentere den for familien.

Hvor hjernedøde de end er, kan de ikke li den slags gæld. Den er vanærende. At man ikke får pengene er lidt lige meget. Der skal bare køres alle de økonomiske sanktioner overfor familien som findes. RKI, fogedret, foged på bopæl, gøre udlæg i TV, osv osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 21:05

Og tillægges renter når de ikke betaler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 21:07

Dog "tror" jeg ikke disse "børn" kommer fra de mest troende familier.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-08 21:12

Endnu flere brande her på Vestegnen. Politiet har mega travlt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 21:17

Det vil fortsætte til de får "buret" nok inde eller forældrene SELV tager affære og giver dem en "regulær røvfuld".....

Tvivler på de går til børneværnet og klager

Så bakker jeg personligt forældrene op i en retssag....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 21:19

Nææ moske ikke Refi, men de går uhyre meget op i, hvad deres egne synes og tror om dem. Så alene det at en foged dukker op på bopælen, er dybt vanærende.

Ja ja de blir ved granner. Endnu er der jo heller ikke nogen synlig konsekvens af deres handlinger qua det danske l a n g s o m m e retssystem. Lav det om, så de er dømt 12 timer efter de er fanget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 21:21

Refiiiii Du bakker da ikke nogen op, som handler ulovligt. Du skal holde din muslimsti ren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 21:24

Tilbage til tidligere indlæg....

SÆT DEN KRIMINELLE LAVALDER NED....

Indtil da - smid forældrene UD af de boligkomplekser hvor de bor......

Giv dem i stedet en IGLO på Grønland (undskyld Grønland) - så kan de brænde ISEN af....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 21:25

Citat
Refiiiii Du bakker da ikke nogen op, som handler ulovligt. Du skal holde din muslimsti ren

JO

Tog forældrene endelig initiativ - hjælper jeg gerne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-08 21:28

Refi: Mega god ide med igloer, der er brandene selvslukkende.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-02-08 21:44

Refi: Angående renter, - så er det imod deres tro. Der er pengeinstitutter herhjemme der har lavet specielle lån for muslimer, de er rentefri, og du er også velkommen til at låne på disse vilkår, men mon ikke bankerne har sikret sig.
Det er bare den særbehandling alle steder. Jeg er bange.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 21:45

Nix refi.

Det kræver en lovændring, som kunne lyde som følger. Lov nr. xxxx ang forældres ret til fysisk afstraffelse bla bla blabla bla bla bla
bla bla blabla bla bla bla

Denne lov gælder ikke for Færøerne, Grønland og indvandrerfamilier som har problemer med deres børn.
Givet under vort kongelig hånd og segl
Lange Grethe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 21:47

Stilk.

Når de optager "lån" på den måde de gør det, så bestemmer "udlåner" 100 % suverænt betingelserne. Det er netop vigtigt, at det omtales som renter, og det må gerne stå med rødt og i kursiv.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-02-08 21:54
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 22:28

Jeg ved det Stilken, men som skrevet, så bestemmer de ikke en dyt, når de penge de skylder er opstået på den måde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 22:30

Det står dem da frit for at gå til grønthandler onkel Hussein eller pizzafætter Mohammed og låne en million rentefrit og indfri gælden til det offentlige kontant.... uden renter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-08 23:11

Ja og nu begynder jeg også at blive bange, for nu er 4 biler brændt, containere og en campingvogn.
Lige rundt om hvor jeg bor.
Man sidder jo og overvejer at flytte væk fra Vestegnen. Og det kan ikke være meningen at vi ikke kan føle os trygge i vores bolig. Man kunne få lyst til at anskaffe sig et eller andet våben og gå på rov. Hvis bare det var straffrit.

Ja undskyld, jeg er bare så arrig over afmagten.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 23:31

Jeg forstår dig godt granner, men lav ikke noget dumt. der er ingen der takker dei for at spille helt. Sats hellere på en ny lovgivning når du sætter dit kryds når den tid kommer, og håb på at dit hus og andet gods ikke er brændt af i mellemtiden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 23:37

Ajiii 15 mand på en død mands kiste hiv ohøjjjj LOOOL ... jeg skal da i seng. Tak for snakken i løbet af dagen.

We'll met again, dont know where dont know when,,,,,,, hi hi LynVera som godnat sang

Hav det bra

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-08 23:45

Gud ved om ikke der snart er politisk vilje til at indføre et klippekort a'la 3 strikes and you're out.

Såfremt det danske statsborgerskab kom i spil, så vil jeg vædde med, at forældrene til disse hjernedøde tumper vågner op, og tager del i opdragelsen af deres afkom...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-08 23:53

Klumme: Jeg gør ikke noget dumt. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på at jeg kender så mange rare indvandrere der er helt integreret, og jeg har ikke set dem råbe højt og protestere. Men jeg tror ikke de tør. Visse personer truer de velfungerende til tavshed. Det har jeg set før.
Jeg kender mange 2. g'er som er søde og rare, men de kommer fra velfungerende familier. Og jeg har mødt dem som skal ødelægge det hele for andre.

Jeg har tidligere sagt til en indvandrer at de måtte stå sammen imod en bestemt familie, som ødelagde det for alle i en bebyggelse. Men de turde ikke. De var blevet truet på livet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-08 23:54

Er jeg den eneste som blev en smule overrasket over hvorfor de unge 2.G'er er gået amok?!

Citat: (Udtalt af Ali): "vi gik amok fordi politiet kommer for meget i vores bydel"

Det vil altså sige, at grunden til balladen skal findes i at politiet på det seneste har patruljeret kraftigt inde på Nørrebro, noget som åbenbart har provokeret disse udlændinge som åbenbart har følt at de ejede Nørrebro.

Hvis det er sandt så stemmer jeg for en 3-dobling af alle politi patruljer inde på, og omkring Nørrebro, så kan alle disse stupide voldsmænd lærer hvem der bestemmer.v

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 17-02-08 00:00

Så, Så. de kommer jo bagud med deres B.M.W afdrag, hvis de ikke kan sælge deres hash.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-08 00:16

Ak ja det fortsætter her med indspåsættelser. Nu er der stukket ild i en materialegård med gasflasker.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-08 00:36

Og nu er der stukket ild i en skole. Her er et hyleri af udrykningskøretøjer. Det er uhyggeligt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-02-08 01:03

Når de forhindrer brandvæsenet i at arbejde, hvorfor bruger brandmændene ikke deres nærmeste våben......en kaskade af vand.

Eller nej, bøllerne kunne risikere at komme til skade, hvad der koster mere straf end at brænde en skole af.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 17-02-08 08:19

Da jeg i sin tid var ved militæret, - da var det kollektiv afstraffelse, og det kunne man også gøre i denne situation. - Vi syntes da også det var uretfærdigt, men hvor er forskellen ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-08 09:04

Forskellen er at det ikke er lovligt......

Godkendelse af svar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-02-08 09:29

Tak for svaret creamygirl og alle jer andre for en god debat.
Hvornår mon vi vågner op og gør noget, tager statsborgerskabet fra dem, når de gør noget kriminelt syntes jeg er en glimrende ide. Smide dem ud af lejlighederne er jo brugt før, men hva nytter det, når samme boligselskab finder en ny bolig til dem??

Vi bliver rendt over ende, stakkels vores vores børn (som næsten ikke tør gå i byen længere) for ikke at tale om vores børnebørn!!!

Ikke ret mange vil vedgå at de stemmer på Pia, men for mig at se, er det da den eneste der gør noget ved sagen, .... vi skulle have lyttet mere til Glistrup, så var vi ikke landet hvor vi er idag

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 17-02-08 09:39

Rigtigt, det med Glistrup. Det giver vel anledning til selvransagelse. - Det husker jeg tydeligt, og hvor jeg græmmes.