/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ikke minus, men Plus point
Fra : svendgiversen
Vist : 820 gange
221 point
Dato : 15-02-08 19:42

Jeg ser flere klage over, at de ikke får (daglige) points nok her i kandu...
Hos mig er det lige modsat, jeg undrer mig over at jeg får flere (alm) points end forventet.

For to-tre dage siden spurgte jeg (med skæv points sats), og barberede min pulje ned til 11000...
(jeg skal jo have points nok til at hjælpe refi op på førstepladsen inden 1. April)

Nu har jeg (igen) 11122 points; hvor er de sidste 82, eller i hvert fald 62 points kommet fra?
Hilsen Svend

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-02-08 19:47

Hvis du accepterer et svar på et spørgsmål....så bliver det låst, og hvis nogen så efterfølgende køber svaret, får du godtgjort nogen af de point du gav for at stille spørgsmålet.

Så til

Citat
jeg skal jo have points nok til at hjælpe refi op på førstepladsen inden 1. April

Sikke et spild.......kender du ikke ordsproget "tomme tønder buldrer mest"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 19:55

Til svendgiversen, som ikke interesserer sig for point

Ja ja ja

Der er sikkert nogle, der har købt dine "lukkede" spørgsmål.

Men gør det noget, så har du da flere point til refi.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 19:56

Der er også læsestof her

http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-02-08 19:58

Jamen svend så må du jo dele ud til de fattige Jeg har ved de sidste 2 tip jeg har sat ind fået godtgørsel 2 gange såee der er da total kuk i systemet

og Dova

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-08 20:04

>får du godtgjort nogen af de point du gav for at stille spørgsmålet.

Ja men får man så ikke en mail om points tilførslen?
Jeg mener kun at have fået en enkelt, og slet ikke i den størrelses orden?? Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 20:26

Citat
jeg skal jo have points nok til at hjælpe refi op på førstepladsen inden 1. April

Jamen du læsser da bare af - der er plads til meget større tal på min konto

De eneste steder du får "spørgepoint":

Citat
Ledige point kan opnås på flere forskellige måder, som nævnt nedenfor.

En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.

Bliv superbruger
Hvis du tilmelder dig som superbruger, vil du automatisk få tildelt 200 ledige point.

Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder svaret til dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-02-08 20:27

nogen skriver at man kan snyde systemet ved midnat.. jeg kan sgu ikke da.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 20:31

Hvorfor skulle du også det

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 15-02-08 20:57

Citat
Jeg ser flere klage over, at de ikke får (daglige) points nok her i kandu...
Hos mig er det lige modsat, jeg undrer mig over at jeg får flere (alm) points end forventet.

får HELLER IKKE MINE___
Men sikkert på grund af ANDRE ''præmier'' der ALDRIG
kom til udbetaling.

Men PØJ med det/ dem.
Ønsker dem ikke, så giv dem til DEN 4 Verdens sultene børn.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-02-08 21:06

Hej med jer !!
Ang. point har jeg for ikke mange dage siden skrevet en tråd
Der gjorde jeg opmærksom på point som jeg fik samme aften ialt 280 stk. Da jeg klikkede til en anden side på kandu blev jeg trukket 300 altså - 20.
Jeg har ikke fået point efter den aften. dvs. jo det tikker 20 ind hver dag men lige så snart jeg klikker på en side ( senest indlæg ) bliver de trukket igen???
Det er jo dem jeg skal bruge af når jeg vil stille et spørgsmål
Har i ikke oplevet det samme for jeg er ærligtalt sur over det.
Leifjskov som er min mand har ingen fået overhovedet de sidste 7 dage selv om han er på hver dag.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-02-08 21:08

nej vel...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-02-08 21:11

Tilde altså Hos mig får han rigelige point

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-08 21:13

Jeg fik mange point en aften lige ved midnat, men hver gang jeg logger ind nu får jeg 20 point.

Så hos mig virker Kandu.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-08 21:13

Ja de sultende børn bliver sikkert glade (mætte) af mine (værdiløse) kandu points...

Det der især undrer mig er de skæve 122 points?
Jeg stillede spørgsmålet om "kartofler er nok" den 13. til 111 points og da kom jeg ned på de 11000.

Hvis jeg nu har fået 2*11 points herfor?? (Jeg har højest fået meddelelse om 1*11...).
Så passer det jo med endetallet 2; men hvordan hertil 5 gange daglige 20 points på kun 2 dage???
Svend

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 15-02-08 21:21

Citat
Hvis jeg nu har fået 2*11 points herfor?? (Jeg har højest fået meddelelse om 1*11...).
Så passer det jo med endetallet 2; men hvordan hertil 5 gange daglige 20 points på kun 2 dage???
Svend

SIKKERT MEGET DUMT SVAR__________

har du prøvet dette forum KONTAKT_ og HÅBE PÅ KONTAKT.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-08 21:22

Måske får jeg nogle af de points andre mangler / ikke får?
Tak for det, men hvad skal jeg med dem??

Jeg er nu igen nede på det runde tal 11000, og vil holde nøje regnskab de nærmeste dage, Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 21:31

Citat
Jeg er nu igen nede på det runde tal 11000, og vil holde nøje regnskab de nærmeste dage, Svend

Har du "købt" nogle svar/spørgsmål elle hvordan kom du så til det runde tal 11.000

Citat
Måske får jeg nogle af de points andre mangler / ikke får?
Tak for det, men hvad skal jeg med dem??

Du kan jo give dem til refi (din helt)

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 15-02-08 21:46

TVIVL ikke__
Har set at der på en dag, kom ALLE mistede / igen
Citat
Måske får jeg nogle af de points andre mangler / ikke får?
Tak for det, men hvad skal jeg med dem??

Men det kan tage DETTE Forum et par dage at ''håndplukke'
de brugere der skal og så videre...

På et tissepunkt, troede jeg at det HELE gik
ud på at hjælpe___________
IKKE NEDVURDERE / HACKE / HAKKE PÅ ANDRE BRUGERE.

Men kan SE at i stadig holder DET ALIVE

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-02-08 21:54

Pia.. det er jeg ikke i tvivl om da... Den var til refi.. om at snyde med point.. for jeg kan ikke.. jeg får ingen, men bliver heller ikke trukket.. jeg får mine daglige 20...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-02-08 22:01

points....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-02-08 22:03

svendgiversen Hvis du har 11122 points så brænd dem af eller er du jøde 500 på hver spørgsmål

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 15-02-08 22:34

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-02-08 22:35

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-02-08 22:38

Husk vores aftale

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-02-08 23:22

Tilde det var godt du fik tilføjet det sidste Ellers ville jeg ha troet noget meget slemt om dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 08:04

Ufatteligt som disse værdiløse point kan bringe sindene i kog og desideret ØDELÆGGE et ellers udmærket forum

Det har efterhånden udviklet sig til smalltalk, pointuddeling og brok-forum.....

Af de "få" spørgsmål der endelig stilles er 50% det RENE plat - der blot er stillet for diskussionens skyld....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-08 09:00

Dette spørgsmål er stillet fordi der er et regnestykke, jeg kke kan få til at gå op...
Og sikke en hjælp jeg får: Kandu, fra bruger til bruger..."Vejen til hurtig løsning".

Jeg har Stofanet og kom til at tænke på følgende:
Hvis jeg åbner kandu hjemme om morgenen, får jeg jo tilskrevet 20 points.
Hvis jeg så igen åbner på arbejde, via Stofanets mail service, men fra en anden PC med firewall etc.
Kan det så være at kandu ikke har styr over det, og giver mig 20 points igen?

Vel næppe?? Og da jeg er på nedsat tid kan jeg først se det på tirsdag, Svend,
der ikke er jøde men jyde, og laver "pensions opsparing"...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 09:04

Citat
Vel næppe

Korrekt....

Det har/er styret af nicks......

Men et eller andet siger mig de er ved at lade styre af IPer OGSÅ - vel for at fjerne dobbeltprofiker....

Sjovt nok er det "ikke" de "gamle" kandubrugere der mærker problemerne....

Der kører alt som altid....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-08 10:33

Hej med jer !
I går aftes ventede jeg på at få mine 20 point. De kom ikke
Her tilmorgen logger jeg på og vupti var de der Men glæden var kort.
Jeg prøvede forsøgsvis at logge af igen ( håbede at mine point så blev der ) Hvorefter jeg logger på 15 min. senere og så er de væk igen. Ergo jeg har IKKE fåer mine point

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-08 10:41

Hvis du ikke har points Pia til at spørge for som ny bruger, gør jeg det gerne for dig...

Ikke om lampeskæmen skal pudses, men noget seriøs?
Hilsen Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 10:41

Du hører jo også til de "nye" (eller gør du )

Mine kommer prompte HVER DAG jeg logger på....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-08 10:53

Resten får jeg jo af "Svend" (siger han)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-08 20:06

svendgiversen

Du har sikkert været på kandu ved snydetidspunktet

Jeg troede det var blevet lavet, så det ikke var muligt at snyde sig til ledige point

Men underligt nok, så er det "nye" brugere, der ikke får de daglige 20 point.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-08 20:37

ans hvad er snydetidspunktet? midnat??
Jeg arbejder (en måned) endnu, og går normalt i seng ved 11 tiden...

Og jeg snyder jo ikke bevidst (behøver jo ikke at snyde)
med flere (alm) points end jeg har brug for. Svend

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-08 22:26

God aften Svend
Det er sødt af dig . Tak. Det er da muligt jeg får brud for det , men det er da utroligt deres system ikke virker Hverken jeg eller min mand har fået i flere dage. De tikker godt nok ind hos mig , men bliver trukket lige så snart jeg vil ind og se et spørgsmål ?? Hos leif kommer de slet ikke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-08 22:55

hej refi[CITATDu hører jo også til de "nye" (eller gør du
][/CITAT] Jo du har helt ret . Jeg er ny og det kan du godt regne med. Du kan jo se det i min profil eller tror du jeg snyder og har flere profiler som visse andre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 07:47

Jeg tror dig da - det var kun et spørgsmål

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 11:12

Hvis du har et aktuelt problem kan du bare spørge her Pia,
jeg har oceaner af points, opsparet via mange års (isoleret) brug af i kandu...

Og jeg gengiver dit spørgsmål nøjagtigt som du beskriver det,
men du må selv hjælpe med at vurdere...

Dette spørgsmål får lov at stå indtil tirsdag, hvor jeg afprøver evt. Business tildeling?
Foreløbig stemmer mine points fra i fredags, jeg fået 11 fra lukkede, købt for 5, spurgt for 146
og der er gået to dage: 11000+20+20+11-5-146=10900, OK.

Og jeg er begyndt at bruge af pensions puljen, Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 11:33

Citat
svendgiversen

Dato : 16-02-08 20:37

--------------------------------------------------------------------------------
ans hvad er snydetidspunktet? midnat??
Jeg arbejder (en måned) endnu, og går normalt i seng ved 11 tiden...

Og jeg snyder jo ikke bevidst (behøver jo ikke at snyde)
med flere (alm) points end jeg har brug for. Svend

Jeg har ikke sagt at du snød.

Men der har været problemer med point på et bestemt tidspunk af døgnet. Hvis du har været logget på i den tid, så kan du have fået flere point.

Men som jeg tidligere skrev, så troede jeg, det var blevet rettet.

I dette spørgsmål, som nu er blevet annulleret

http://www.kandu.dk/Spg117155.aspx

Forstår jeg ikke denne bemærkning

Citat
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-08 20:04

--------------------------------------------------------------------------------
Undskyld Avant85,

og ja ans, jeg skulle have bedt om at få det andet spørgsmål annuleret,
men det havde refi jo allerede ødelagt...
(for en gangs skyld var jeg lige så hurtig som refi og mere præcis).

Men stadig Avant85, nu må du vælge hvilket spørgsmål der skal fortsætte, Svend

Hvad mener du med mere præcis .... nu må du vælge hvilket spørgsmål, der skal fortsætte !!!!

Det er da op til brugeren selv at bestemme, om begge spørgsmål skal være åbne.

Brugeren mistede 195 point ved at annullere det. De point kunne måske have glædet en bruger, som kunne svare på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 11:36

Jeg glemte lige

Citat
Annuller spørgsmålet
Fra : Avant85

Dato : 16-02-08 20:07

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har ikke lyst til at være til besvær, så jeg sletter lige denne dobbelthed

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 12:23

Ja ans,
refi og jeg fortalte samtidigt spørgeren at det var uhensigtsmæssigt
at have to spørgsmål om det samme emne.

refi ville have ham til at slette et af dem, jeg bad om at få slettet netop det jeg svarede på,
så jeg var mere præcis end refi... desværre skulle spørgeren hellere have slettet det andet
og sparet points, men det havde refi jo samtidigt også svaret på...Forstår du det nu?

Og ans, når du er så god til at finde (måske) annulerede spørgsmål,
hvor er det, hvor den der gætter på førsteplads kandidaten med kandu points pr. 1. april
får hele 5000 points; jeg kan ikke mere finde det?

Så vil du også kunne se at jeg har frabedt mig dem, og så ikke mere om refi favorisering...
Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 15:23

Citat
refi ville have ham til at slette et af dem, jeg bad om at få slettet netop det jeg svarede på,
så jeg var mere præcis end refi... desværre skulle spørgeren hellere have slettet det andet
og sparet points

svendgiversen

Jeg ved ikke om du kan forstå reglerne på kandu.

Men er der en bruger, der svarer i et spørgsmål, så kan brugeren/spørgsmålsstilleren ikke få sine point tilbage.
Brugeren kan enten accepterer eller annullerer.

En god ide er at skrive et privat indlæg til den pågældende i stedet for at "ødelægge" med en bemærkning i "spørgsmålet"

Jeg har da fundet spørgsmålet om 5.000 point. Det er annulleret Det blev det den 14,02.08

Det sidste du skrev

Citat
Jeg gætter ikke, jeg er sikker på det er refi.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 15:42

Det er ikke fair, ans,
det var ikke det det sidste jeg skrev, og det er taget ud af en sammenhæng...
Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 16:12

Så får du det hele

Citat
svendgiversen

Dato : 14-02-08 09:05

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg blev i går beskyldt for at favorisere min kandidat refi,
ved at stille spørgsmål, hvor jeg kendte svaret, og give points til ham.
Da mit dementi kom efter at spørgsmålet var lukket, fik ikke mange set det...
Så jeg vil lige resumere og understrege et par ting:

>Jeg gætter ikke, jeg er sikker på det er refi.

Sidste år var refi jo helt suveræn med points på næsten det dobbelte af nummer to;
det er han ikke mere, og tilsyneladende tog jeg fejl, men jeg gættede ikke...

Og skulle refi alligevel føre i points 1. April, lad være med at give points til mig.
Jeg ønsker kun at modtage points jeg har (for)tjent ved konkret viden eller hårdt arbejde.

Og de mange points står jo slet ikke i forhold til indsatsen, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 16:21

Tak ans,
og så taler vi ikke mere om refi favorisering, Svend

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-02-08 17:30

Må jeg tillade mig en lille "pip" herfra,uden iøvrigt at kommentere tråden:Jeg læser altid indlæggene (kan selvfølgelig ikke fange dem alle) med interesse,fra Refi,Ans & Svendgiversen.De er alle tre kompetente herrer(?) ,der har noget på hjerte.Jeg fornemmer deres livsfilisofi,ligner min en hel del.
Der er også mange andre,jeg respekterer,her på Kandu.F.eks. Molo.Selv om jeg ikke tror vi har meget tilfælles.Men jeg tror Molo er en varmhjertet og godt menneske.Men sku`vi rende på hinanden en dag,skal vi nøjes med at dele et par "FF" ere,og ikke komme ind på det politiske system.
Endelig vil jeg Svend,lade en bombe springe:(Men sig det ikke til nogen) Jeg er ældre end dig,selvom du først var pionèr i Randers.

Undskyld forstyrrelsen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 17:43

Ja ja ja det kan jeg jo ikke prale med

http://peecee.dk/upload/view/94842

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 17:44

ans er en dame, mig bekendt?
refi må være en mand??

Og jeg bliver 65 år om kun 3 uger, det tror jeg ikke du kan slå???
Du var jo ikke engang rekrut dengang jeg var menig gruppefører pioner...

Med en halv vinkel: "Stuen Ret", Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 17:47

Citat
refi må være en mand??

Sikker ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 17:53

Citat
Men jeg tror Molo er en varmhjertet og godt menneske.Men sku`vi rende på hinanden en dag,skal vi nøjes med at dele et par "FF" ere

Ja det tror jeg på, hvis du Mosebaek har ff'erne med

Har molo deltaget eller har han været omtalt i denne tråd

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-02-08 17:57

Altså Ans! Mit hjerte svulmer af stolthed.
Nogle har været soldater.Andre har været soldater + været pioneer i Randers.
En udsøgt og heldig tilsnigelse af tilværelsen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 18:01

Hvordan kommer så Molo og FF'erne ind i billedet !!!!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-02-08 18:06

Citat
Har molo deltaget eller har han været omtalt i denne tråd

Nej,mig bekendt har han ikke.Og det er måske og så forkert af mig,at nævne ham.Men det var kun ment som illustration,af hvem jeg respekterer her på Kandu.(Der er heldigvis også mange andre).
Men nu skal jeg nok forsvinde.Ikke spamme denne tråd som,(jeg tror det var dr_dem,skrev den anden dag).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 18:13

Mosebaek

Citat
Men det var kun ment som illustration,af hvem jeg respekterer her på Kandu.(Der er heldigvis også mange andre).

Men de mange andre undlader du at gi' navn på

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-02-08 18:19

Man har et standpunkt.........
Citat
Men nu skal jeg nok forsvinde.Ikke spamme denne tråd

Men denne må jeg lige svare på:
Citat
Og jeg bliver 65 år om kun 3 uger, det tror jeg ikke du kan slå???

Svend,du er jo kun en stor knajt,endnu. Jeg har været 65 år siden okt. 2007.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-02-08 18:19

Hej piaskov, du har for lang tid siden skrevet følgende:

Citat
De tikker godt nok ind hos mig , men bliver trukket lige så snart jeg vil ind og se et spørgsmål ??

Det kunne jo tænkes, at du bliver trukket for dine negative point (vedr. Tip - der er blvet dårligt dømt).

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 18:27

Skift navn Mosebæk til Mosefund...

Kan man virkelig skylde i kandu?
Have negativ formue??

Be om gældssanering Pia,
hilsen igen Svend

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-02-08 18:44

Citat
Jeg har været 65 år siden okt. 2007.

Meeen,jeg er nu ret stolt: Alle siger jeg ligner og agerer som en 64 årig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 18:50

svendgiversen

Du må da kende noget til Mosebaek. Se bare dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg116356.aspx

og dette

http://www.kandu.dk/Spg116169.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-08 18:51

Jeg vil meget gerne på egne vejne sige mange tak for alle de rare købepoint.
Det var et rent tilfælde, at det lille smarte script jeg fik brygget sammen, kan overføre jeres pålogningspoint direkte i min turban. Hvis i ikke har noget i mod det så fortsætter jeg lidt endnu.

Ps. det kører 3½ min før midnat til ca. 10 min. efter middag. hver dag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 18:58

Først bruger "folk" det halve af deres nattesøvn (og måske konepleje) for at hente UBRUGELIGE point.....

Derefter bruger de EN MASSE TID på at dele de UBRUGELIGE point ud

Det må da være en fidus for regeringen til at få selv småtbegavede bistandsklienter i arbejde

FOR LIVSTID (eller så længe Kandu lever) - "banken" kan IKKE tømmes....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-02-08 18:58

Ans,din fjog! Jeg kan jo ikke få lejlighed,til at holde min kæft,når du hele tiden spørger:
Citat
Men de mange andre undlader du at gi' navn på

Efter hvad jeg lige har konstateret,er der 205.159 brugere på Kandu.Måske lidt færre spørgere.
De kan jo ikke alle opbevares i mit kartotek,vel.Og deraf,har jeg jo heller ikke alle navnerne,vel.
Forstod du den.(Den sved nok).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 18:59

PS....

Fidusen har kørt i årevis

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 19:02

Nej den forstod jeg ikke

Men det er så Molo, som den eneste du kan huske navnet på.

Det er muligt, at du ligner en på 64 år, men din hukommelse .... hvilket alderstrin skal det sammenlignes med !!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 19:07

Citat
Derefter bruger de EN MASSE TID på at dele de UBRUGELIGE point ud

Ja ja ja, men de uduelige point bliver "samlet" op. Er det så uduelige brugere, der samler de point op !!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 19:09

Citat
Er det så uduelige brugere, der samler de point op !!!!!

Nej - de gør jo det Kandu er beregnet til - nemlig svarer på spørgsmål

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-02-08 19:13

Ja, jeg kender skam godt Mosebæk, vi har kendt hinanden i over en måned...
(Og vi har ting til fælles fra dengang der var rigtige soldater "pionerer" på Randers kaserne).

Senere blev den overtaget af Dragonerne; hvad vi så skal bruge dem til?
(Da tyskerne angreb Polen i begyndelsen af sidste verdenskrig,
forsvarede de sig med rytterhære mod tyske tanks...).

Nu er der vidst asylansøgere, der hvor vi før forsvarede Danmark, mod dem med Pelshuerne...

Og tro ikke på Eyvind' s smarte midnats program, Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-08 19:19

Citat
Og tro ikke på Eyvind' s smarte midnats program, Svend

Er det bare fup !!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-08 19:33

Måske er alle de point bare ønske point. uden bund i virkeligheden.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-02-08 19:48

Ans du forstod ikke mit forsøg på en joke.Og det er tilgiveligt.
Citat
Men det er så Molo, som den eneste du kan huske navnet på.

Det er muligt, at du ligner en på 64 år, men din hukommelse .... hvilket alderstrin skal det sammenlignes med !!!!

Værre er det,at jeg er sikker på,du sidder og keder dig nu.Det er også tilgiveligt.Men gå nu ind til tv`et og se "sommer".Og glem Kandu for en stund.Jeg ved ikke hvad du har imod Molo.Jeg kan bare engang imellem godt li` at "modsætningerne mødes".
P.S. Min hukommelse,skal jeg lade andre bedømme.Men det går da rimeligt,i dagligdagen.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-08 22:58

Hej IBM760
Det er da muligt at det er din holdning at jeg bliver trukket i point pga. dårlige tips. SORRY boy !! Sådan forholder det sig altså ikke Det er permenent HVER dag og har været gennem 9 døgn, Og så mange tips er jeg heller ikke kommet med. Jeg har tvætimod FÅET point for alle mine 5 -6 tips så det kan på ingen måde opveje hvad jeg IKKE får

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-02-08 23:39

Hej piaskov - du har måske ret, men af dine sidste 5 TIP's burde du i 3 tilfælde være blevet trukket i dine point - jf.

Citat
Skriv tips
Hvis du har skrevet et tip, vil de første 5 brugere som bedømmer dit tip, have indflydelse på hvor mange superpoint du skal have for tippet. Hvis du modtager under 2 stjerner for et tip, vil du blive fratrukket ledige point for dit tip

= -20 ledige point
= -10 ledige point
= 0 superpoint
= 10 superpoint
= 20 superpoint
= 30 superpoint

Men derudover, kan der sagtens være andre problemer.
PS: Du har lavet 12 TIP's.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-02-08 17:43

Jeg fik i går tilskrevet de 20 points, og det samme i dag,
kun én gang, selv om jeg var inde i kandu både hjemme og på arbejde...

Så alt ser ud til at stemme nu hos mig,
og hvor de ekstra 80 points kommer fra, får jeg nok aldrig opklaret?
Bedre med Plus end minus problemer...

Så hvis jeg ikke skal spørge for Pia? eller andre nye??
lukker jeg snart dette spørgsmål, Svend

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 221 point
Dato : 19-02-08 18:19

Ja men du får også kun 20 point om dagen, hvis du logger på, og det er uanset fra hvilken computer du bruger.

At jeg tidligere gjorde opmærksom på et tidspunkt, hvor det for nogle har været muligt at hente flere ledige point, så mistænkte jeg ikke dig for at snyde.

Men hvis du lige har været på kandu på dette tidspunkt, deltaget i et spørgsmål, så har du måske fået de 80 point på den måde.

Jeg får 20 point om dagen, hvis jeg logger på, men aldrig en besked om, de er tilskrevet min "konto"

Joo jeg har 2 gange fået besked om at have modtaget 20 point. Første gang da "opskriften" blev skrevet på kandu om snydepoint, anden gang da jeg skulle se om fejlen var rettet, det var den så.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-02-08 18:54

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-02-08 22:02

Tak svendgiversen