/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gæstebog
Fra : mubbur
Vist : 477 gange
200 point
Dato : 15-02-08 17:39

Hej er der nogen som ved hvor jeg kan få en gratis gæstebog til min hjemmeside , jeg har lavet en hjemmeside hos www.mono.net og der er ingen gæstebog med ,så hvis der er en som kender en gæstebog som kan lægges ind der ville jeg meget gærne få lidt hjælp til det
Hilsen Óli

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 15-02-08 17:41

http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/index.php

Undskyld jeg kom så hurtigt fra MSN den anden dag, men pcen brød sgu lige ned midt i det hele

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-02-08 17:41
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-02-08 19:42
Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-02-08 20:33

hej til MUBBUR
Jeg ville nu finde et hæfte først IDG er et godt sted.
lære lidt om Database styrede websider, og sql databaser.
Jeg har lavet et par stykker ret simple men for at forstå sammenhængen.
Nu er jeg gået over til et system som laver det hele selv med brugere og forums.
Også bare for at lære lidt mere om dette emne.
se det på: http://stoneplace.dk
Der er vist et link til dem der har lavet det, så du kan downloade en copy.
Du skal altså have begreberne i orden først server, web, mysql.
hilsen Stone47

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-02-08 20:39

ok MUBBUR
Det er jo sådan et forum du har lavet din side på.
prøv lidt simplere først. og lav den selv.
hilsen Stone47

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 15-02-08 21:45

Tak for svaret Fijala.
Tak for det ja så var det der ,ja jeg skulle lige noget også å var du væk igen vi høres
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 16-02-08 04:45

Hej llesammen tak for alle jeres svar og forsat en god dag
Hilsen Óli