/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hjælp til menuer
Fra : kiul
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 15-02-08 16:41

Hej!

Jeg mangler hjælp til at lave en menu med fgl. funktioner

Det skal være en drop-down menu.
Når jeg fra menu 1 vælger f.eks. sportsskader, skal der ved siden af komme en menu med
en række sportsskader, vælger jeg trafikuheld skal der komme en menu med de typiske skader ved trafikuheld osv...

Håber i kan hjælpe!

//Kim

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 15-02-08 16:43

Glemte at skrive at det bedste kunne være hvis det kan laves i HTML / CSS

Og det skal ikke lægges online, men være til en lokal maskine. Ideen er at jeg vil lave en nem behandlingsjournal til udfyldning på pc'er og udskrift bagefter..

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 15-02-08 16:45
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-02-08 16:46

Der er også noget her
http://dhtml-menu.com/menu-demos/demo1677.html
vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-02-08 16:48
Kommentar
Fra : kiul

Dato : 15-02-08 16:54

Det er desværre ikke sådanne menuer jeg har tænkt på.. Det er menuer der fungerer ligesom en rulleliste.. Mente bare de hed drop-down.

Ligesom når man vælger land, på hjemmeside hvor man handler eller vælger køn på en dating side.. Det er sådanne menuer jeg tænekr på

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 15-02-08 17:26

Hvis man vælger køn på et datingsite er der 90 % chance for at det ikke passer

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-02-08 17:47

Acces er det vist det der kaldes scrollbars, growable.
Har ikke lige set det på hjemme sider, men det er da til at søge på.
vh Ben

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 16-02-08 01:27

<FORM>
<SELECT ONCHANGE="location = this.options[this.selectedIndex].value;">
<OPTION VALUE="side1.html">side1</OPTION>
<OPTION VALUE="side3.html">side2</OPTION>
<OPTION VALUE="side3.html">side3</OPTION>
<OPTION VALUE="side4.html">side4</OPTION>
</SELECT>
</FORM>