/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
XP 64 bit kompatabilitet diver
Fra : Briz
Vist : 515 gange
65 point
Dato : 15-02-08 14:26

Hej vi sidder og skal have nye computere her hvor jeg arbejder. Vi får XP 64 bit version af windows.
Arbejder i følgende programmer.

- Adobe Framemaker (v.7.2 & v.8.0)
- Adobe photoshop CS2
- Adobe Acrobat (v.7 & v.8)
- Adobe illustrator CS2
- Interleave Quicksilver
- Office 2000 pakken - outlook
- Outlook 2003

Har svært ved at finde oplysninger om hvorvidt disse programmer vil fungere på XP 64 bit så hvis nogen evt. har erfaringer med nogle af disse programmer vil jeg blive meget glad. Ved godt det er et svært spørgsmål, men har kun 65 points.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 75 point
Dato : 15-02-08 14:40

Du vil ikke mærke nogen ændringer - de vil alle blot køre 32bit

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 15-02-08 15:14

Tak for svaret refi.