/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fejl på en side
Fra : oz6oh
Vist : 573 gange
300 point
Dato : 15-02-08 10:39

Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmålet. Det skal hedde spørgsmål

Jeg så den fejl på en af jeres sider

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 10:44

Ja, du har da ret i, at det er en stavefejl, som er på alle sider.

Du kan evt. skrive til kandu

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Men om de læser det, kan jeg ikke garantere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-08 10:44

Citat
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmålet.

ja det står lige over det felt du vil skrive i

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 310 point
Dato : 15-02-08 10:45

kandu.dk har vist ingen stavekontrol

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-02-08 10:50

lyder lidt "norsk" i mine ører, men sjovt nok har jeg ikke lagt mærke til det før nu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 10:56

Citat
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmål.

Er det allerede blevet rettet !!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 10:57

Her er fejlen altså IKKE

Så enten er de hurtige eller også er der andre ting der gør det....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 10:58

Fejlen var der kl. 10:44, men er der ikke på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 10:59

Det var nok en test på vores årvågenhed.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 11:02

Jeg forstår så ikke det er så stort et problem at rette deres serverur.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-08 11:08

nemlig ans - det forandrede sig lige da jeg lagde bemærkningen ind om stavekontrollen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 11:11

miritdk

Det er måske dig, der styrer stavekontrollen

Stavekontrol eller ej, så er det jo ikke en "fejl" at skrive "spørgsmålet" , men i denne sammenhæng, så er det en fejl.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-08 11:15

denne sammenhæng ??

dette spørgsmålet er i sig selv en fejl - enten dette spørgsmål - eller spørgsmålet (med mindre man er svensker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 11:16

Hermed kan konstateres at de åbenbart i øjeblikket er igang med en "renovation"

Online Brugere er OGSÅ forsvundet..... (i statistik)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 11:23

Jamen ordene dette + spørgsmålet er jo stavet rigtigt. Det bliver da ikke rettet i en stavekontrol eller gør det !!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-08 11:29

to ord der uafhængigt af hinanden er stavet rigtigt gør jo ikke at sætningen er rigtig

<-------------------- frokost

Kommentar
Fra : tobiaskk

Dato : 15-02-08 11:30

Nej, det er ikke en stavefejl, men derimod en grammatisk fejl, men den kan du også godt fange i en stavekontrol.

Kommentar
Fra : tobiaskk

Dato : 15-02-08 11:35

Sakset fra Words stavekontrol:

Kontroller navneordet spørgsmålet. Hvis der står en bestemmer, f.eks. >>en<<, >>den<<, >>hendes<<, foran, bør navneordet ikke stå i bestemt form.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 11:35

Citat
to ord der uafhængigt af hinanden er stavet rigtigt gør jo ikke at sætningen er rigtig

Det har jeg da heller ikke påstået.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 11:54

Et ord der er stavet RIGTIGT bliver IKKE automatisk fanget af en stavekontrol.....

Og med hensyn til grammatikken kommer det jo HELT AN PÅ HVILKEN stavekontrol der er brugt....

Der findes flere af slagsen - og de er IKKE lige gode...

Kommentar
Fra : tobiaskk

Dato : 15-02-08 12:01

Citat
Et ord der er stavet RIGTIGT bliver IKKE automatisk fanget af en stavekontrol.....

Korrekt, men Words stavekontrol fanger omtalte grammatiske fejl.

Godkendelse af svar
Fra : oz6oh

Dato : 15-02-08 12:54

Tak for svaret miritdk.
Ok hej

Kommentar
Fra : oz6oh

Dato : 15-02-08 12:58

Det er da rart at nogen reagerer
Ole

Kommentar
Fra : oz6oh

Dato : 15-02-08 13:02

Tak skal man ha. Der må være en hurtigskriver inde. Jeg fik 22 emails med det samme i. Det blev da ikke overhørt det jeg skrev
Ole

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-02-08 13:03

Citat
Det er da rart at nogen reagerer
Ole

På hvad !!!!!

Jeg tror nu det var en tilfældighed, at det skete netop som du loggede på kandu.

Du deltager jo ikke i de spørgsmål, der er.

Jeg har ikke tidligere set fejlen, men der er blevet ændret på nogle ting i dag, og det har intet med stavekontrol at gøre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-08 14:22

selvtak - og forresten godt set - jeg så det ikke før du gjorde opmærksom på det

aaaaaaaaaah weekend om nogle timer