/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
piaskov
Fra : Mosebaek
Vist : 556 gange
150 point
Dato : 14-02-08 17:49

På en dag som denne,er det vel almindeligt med lidt "jubilæums-gratiale".
Derfor skal du ha`en lille erkentlighed.(Også fordi,du er ret ny her på Kandu).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-02-08 19:44

Hun holder valentinsdag med lyssekrone

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 150 point
Dato : 14-02-08 20:37

God aften mosebaek
Tusind tak Det glæder mig da.
Nej de_dem , jeg holder ikke valintinsdag med lyskronen Jeg har haft min datter til spisning. Det er vel ikke ulovligt ?
Lyskronen er pudset og klar til lørdag, og kyllingen er lagt i marinade med hakket persille

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-02-08 20:41
Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 14-02-08 20:48

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 21:28

Tak for svaret piaskov.Du skal også ha`en is ved lejlighed.Men det bliver jo nok en rimelig stor
selskab.Derfor den grå hal.Men vi kan da også købe en i Super Brugsen,på Christianhavnstorv.Bare pokkers hvis Molo kommer forbi.Så må jeg vel ofre en på ham også.
Og dog,han er jo Radikal.Så han kan nok ikke finde af hvilken slags det skal være.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-02-08 21:33

Takker i dagens anledning.
Molo kan nøjes med en pind is