/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
NobleK
Fra : Mosebaek
Vist : 906 gange
150 point
Dato : 14-02-08 17:47

På en dag som denne,er det vel almindeligt med lidt "jubilæums-gratiale".
Derfor skal du ha`en lille erkentlighed.(Også fordi,du er ret ny her på Kandu).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-02-08 17:57

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 18:03

dr_dem. Du er ikke intiveret.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-02-08 18:09

Jamen så har du et lille mærke nede til højre du kan trykke på til alle dem der ikke er inviteret og ikke
Citat
intiveret.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 18:21

Godt ord igen,dr_dem.Det var erotisk øøøhh ironisk ment.
Selvfølgelig må du kommentere indlægget.Det der blackliste-halløj,du henviser til,gider jeg overhovedet ikke beskæftige mig med.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-02-08 18:22

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-02-08 18:24

Jamen så pøj pøj med din (intivering)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 18:27

epidedymittis ? Det lyder alvorligt.Er det noget der kan sprøjtes imod?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-02-08 18:30
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 18:31

Citat
intivering

Skulle være en joke.Gammel Poul Erik Krogen citat,der lige randt mig i hu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-02-08 18:33

Epidedymitis er bitestikelbetændelse (Bare stavet lidt forkert) (Jeg var jo så ung da jeg fandt på at hedde det!)

http://www.sundhedsguiden.dk/illness.aspx?categoryId=1028&article=1774

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-02-08 18:35

Vi skal ikke spamme denne tråd

Undskyld

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-02-08 18:38

Nææ..

Eller jo...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 18:47

Citat
Vi skal ikke spamme denne tråd

Du er,som andre,velkommen dr_dem.Jeg kan lige pointere,at denne tråd (+ 1) er en aflægger af:

http://kandu.dk/spg117026.aspx

Mosebaek.

Og så ta`r jeg lige en slapper.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 14-02-08 20:53

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 150 point
Dato : 16-02-08 09:02

Haha Mange tak!
Og hold da op hvor var der mange reaktioner

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-02-08 10:33

Tak for svaret NobleK.Jeg kan næsten ikke huske mit eget indlæg længere.Det er allerede ved at være historie.Alting går jo hurtigt,her på Kandu.
Men jeg var vist i solskinshumør.
Idag er det desværre gråvejr. Men vi må jo ta`det som det kommer.

V.H. Mosebaek.