/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Opstarts problem
Fra : Girlpower
Vist : 428 gange
32 point
Dato : 14-02-08 13:24

Hejsa.

Ligenu sidder jeg på en ret langsom bærbar, og har lidt brug for hjælp til min stationære computer...

Jeg ved ikke helt hvad der var sket, men da jeg ville tænde for computeren kom der en besked op "Windows blev ikke lukket normalt, vil du: Åbne i fejlsikret tilstand, Starte Windows normalt" eller noget lign. jeg prøvede stortset alle mulighederne, men jeg kom hele tiden tilbage til det, og den ville slet ikke starte.

Så ved jeg ikke helt hvoran, men så gik jeg ind på et eller andet PC Genoprettelse, og jeg kunne ikke rigtig komme ud af det, også da jeg så at der stod at alle filer ville gå tabt tror jeg at jeg gik lidt i panik, også slukked ejeg computeren manuelt

Når jeg tænder computeren nu kommer denne besked frem:

"NTLDR is missing
Press Ctrl+Alt+Del to Restart"

Og det er det samme, tilbage til det, hele tiden, og nu tør jeg ikke rigtig at pille ved mere.

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 14-02-08 13:29

Prøv at kigge på www.ntldrismissing.com
(nej, det er ingen joke )

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 13:31

Har du cder til den ?? hvis så sæt den i drevet og tryk på reparer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 13:33

http://www.wintip.dk/

http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

Måske du ellers kan finde hjælp her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-08 13:34

http://www.helgec.dk/ntldr.html den vejledning er ikke til at tage fejl af