/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jubilæum.
Fra : Mosebaek
Vist : 835 gange
10 point
Dato : 14-02-08 08:51

Dette er for så vidt ingen spørgsmål.Blot en konstatering af at jeg faktisk har en slags "jubilæum".
Normalvis er jubilæum vel noget tidsbestemt.Dette er nærmest "mængdebestemt".
Jeg er i den overmåde lykkelige situation,at jeg her sammen med solens fremkomst,har rundet de
9000 point.Manner,gode fede kandu point. Uden at røre en finger.(Passer ikke helt,jeg har brugt
èn finger). Forstod i den.
Jeg føler mig en Joachim von and.Point`erne vælter bare ned i tanken.
Det er lige ved at være lidt rigeligt,efterhånden.
På den anden side,vil jeg lige nyde det runde tal lidt endnu.Derfor er jeg så fedtet,kun at sætte 10 point på højkant.Men det er jo som sagt,heller ingen spørgsmål,kun en glædesudbrud.

9000 kandu point.Solen skinner fra en skyfri himmel.Solsorterne suser rundt ude i haven.
Kan man ønske sig mere?

Ha`en god dag. Mosebaek.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-02-08 08:54

Kommentar
Fra : me67

Dato : 14-02-08 08:57

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 08:58

Det var passende om du gav is......

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 20 point
Dato : 14-02-08 09:12

... eller point til os som få deres point spist dagligt af Kandu

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-02-08 09:23

Ikke noget at tale om...

Jeg forsøger forgæves at holde mine points under 11.000,
men jeg var jo også pioner længe før dig, Svend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 09:27

Der er samlere og så er der spredere.
Efter en samler kommer der altid en spreder, når de arver

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 09:40

Citat
... eller point til os som få deres point spist dagligt af Kandu

Jeg er medfølende.Det må trods alt være lidt værd.

Citat
Jeg forsøger forgæves at holde mine points under 11.000,
men jeg var jo også pioner længe før dig, Svend

Ja,vi er nogle heldige "asener" Svend.Det er trods alt,ikke alle "forundt" at have været Pionèr på
Randers Karserne.Sikke tider.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-02-08 11:06

Ja Det er da dejligt.
Det er jo vejr til is i dag. Men jeg giver den ikke for jeg er for 3 dag i træk blevet trukket 20 point bare for at åbne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 11:16

Det er kun quinderne de trækker 20 point ved åbning. Det er da meget fair, for de snakker jo meget mere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-02-08 11:29

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 11:31

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-02-08 11:41

Apro po Randers kaserne - Fortes fortuna juvat!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-02-08 11:49

Ikke forstået, det sagde vi ikke dengang Mosebæk og jeg var pionerer (ingeniør soldater) der...
Men vi sang: "Vi har hjemme i Randers hvor Thor hører til"...Nu heller ikke mere Thor, Svend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 11:50

Valde.

Apropos - Sådan skal det se ud

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-02-08 12:02

Den lille latinske sætning betyder lykken står den kæække bi. Det stod på korpsmærkerne hos de rigtige soldater. Dragonerne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 12:30

Valde....man sir pænt tak, når man får hjælp. Det må du da ha lært

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-02-08 12:37

med jubilæet ved hvilken isbod samles vi mon spørgeren overtales til at forhøje til en øl

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-02-08 13:04

Nej Klumme ikke i Randers! Men jeg er da taknemlig for at du oversltter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 13:15

Joo Valde. Det staves på samme måde over hele landet. Tro mig

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-02-08 14:04

Var det så med vilje at du misforstod mig klumme?
Jeg ville sige: Vi lærte ikke at sige pænt tak, på Randers kasserne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 14:29

Nåååå LOOL Ja det misforstod jeg... Sorry

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 15:25

Ja,så kan jeg være her igen,for en kort bemærkning.Det er ikke småting man bliver udsat for.Selv på en "jubilæumsdag".Har givet et værelse forankringsgrunder.(Pokkers til ord).Skal til at tapetsere.
Har aldrig set en tapetrulle før.Så det bliver spændende.Men nok
Med alle de is jeg bliver plaget for,må jeg hellere gå over til (is)lagkager.Jeg skal i Dronningens Gade,Amager her i marts.Så måske ku`vi mødes i "den grå hal",Christiania.Så ku`vi jo også få Molo med.
Nåmen konen råber.Jeg må igang igen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : PCnørd

Dato : 14-02-08 16:48

Citat
9000 kandu point

hvor mange år tog det så, mosebaek?
- gider ikke selv regne efter -

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-08 17:22

Såså PCnørd,kast nu ikke skår i glæden.Det er galt nok,solsorterne er gået til ro.

Citat
hvor mange år tog det så, mosebaek?

3½ år,i runde tal.
De forekommer faktisk kun ved at åbne Kandu.
Jeg må med skam,indrømme at det er ikke mange point,jeg har "optjent" fra andre kandu brugere.
Jeg lever mildest talt ikke op til dit navn.;

Meeen,i morgen lover de høj sol igen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-08 17:48

For ovenover alting, stråler Moder sol

Moster

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-08 08:33

Tak for svaret NobleK.

Du kan også hente en klat point her: http://kandu.dk/spg117049.aspx

Mosebaek.