/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Microsoft Silverlight 1.0 ?
Fra : Spyfus
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 14-02-08 05:24

Microsoft Silverlight 1.0 (KB946609)

Så ovenstående under brugerdefinerede opdateringer fra Microsoft.
Er der nogen, som kender noget til det og som kan anbefale/afvise brugen af det?

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 210 point
Dato : 14-02-08 05:57

Silverlight er Microsofts form for Flash Player, det er ikke så udbredt endnu, men hen ad vejen vil det nok blive et plug-in man skal bruge for at se mange websites, efterhånden som de bliver lavet med Silverlight.

Du kan læse en anmeldelse af Silverlight her:

http://www.omflash.dk/2007/silverlight-har-microsoft-set-lyset-vinder-de-kun-s%C3%B8lv-eller-udgar-de-helt-af-l%C3%B8bet.html

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-02-08 08:16

Det kan du roligt installere. Som der er svaret ovenfor er det Microsofts bud på en multimedie-afspiller a'la Flash.

Det er op til dig om du vil installere den, men det er temmelig sikkert at den bliver indbygget i den næste version af Internet Explorer, så man får den uanset hvad..

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-02-08 08:19

men som med flash kan du også vente med at installere det til du støder på en side der bruger det..

Godkendelse af svar
Fra : Spyfus

Dato : 15-02-08 18:21

Tak for svaret WinXPeter.

Tja efter at have læst lidt om det nu, så tror jeg, at jeg vente med at downloade programmet indtil "begynder"-versioner er blevet forbedret med mindre jeg da er nød til at downloade det inden.