/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Genvejstaster
Fra : Pytten1510
Vist : 459 gange
35 point
Dato : 14-02-08 00:00

Hej

Jeg har lige fået et tastetur med "indbygget" genveje til bl. a. mail, Web/Home, Messenger osv....
Det er kun tasten til mailen, som jeg kan benytte....hvordan aktiverer jeg de øvrige taster uden at skulle trykke CTRL+Alt sammen med ?? ( hvis jeg da skal dette...er endnu ikke forsøgt )

Pytten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 00:11

Er det nyt ??var der så ikke en cd med flere ting til det? som til det jeg lige har købt

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 14-02-08 00:23

Nej det er ikke nyt...har fået det af min mor.....
Jeg har ledt efter driver på nettet.....dog uden held

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-02-08 00:32

Normalt er der et program eller driver med, prøv at se på den comp. det har virket på før.
Genvejstasterne kan du med dette program selv definere. Sådan var det på mit.
Hvad hdder det?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 14-02-08 00:38

Det har aldrig virket....og jeg har lige købt en ny computer, hvor jeg har sluttet det til. Jeg kører nu med vista.........

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-02-08 01:10

Hedder det INO ? det er COOP´s mærke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-02-08 02:53

Hvis vi skal hjælpe ville det være en stor fordel at vide hvilken tastatur du har, jeg tror du skal installere et lille program som giver dig adgang til at benytte de forskellige taster til at åbne diverse programmer eller styre disse programmer, sådan er det med min Microsoft Curve keyboard

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 14-02-08 10:19

Mit tastetur hedder Microsoft Digital Media Pro Keyboard, model 1031........

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 35 point
Dato : 14-02-08 10:30
Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 14-02-08 22:27

Tak for svaret stig54. Mit problem er løst. Tak for hjælpen fra Pytten.