/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Nesdam143
Vist : 789 gange
100 point
Dato : 13-02-08 22:58

Kan nogen fortælle mig
hvorfor jeg pludslig ikke kan lukke de links op der f.eks. bliver sendt til mig fra kan du. Det er ikke kun dem der kommer fra kan du gælder også andre mail jeg.

Hånden kommer godt nok frem på linken, men den vil ingen ting.

Kom med et godt svar tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 23:07

Prøv at genstarte din maskine først hvad for en browser bruger du???

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 14-02-08 01:42

Hvilket program Outlook eller Outlook express ?

Har du problemet i Word også ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-02-08 02:58

Citat
hvorfor jeg pludslig ikke kan lukke de links op
det kommer ikke lige pludselig, du har gjort et eller andet lige før det begyndte, fortæl nu hvad du har rodet med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 08:45

Jeg kan så trøste dig med at det IKKE kun er OE der har problemet....

Jeg oplever samme problem på ALLE mails fra Kandu der omhandler at et spørgsmål er blevet besvaret (lukket) men ikke på mails vedr. kommentarer....

Så det er helt sikkert Kandu´s mailprogram der er noget galt med....

Det er først indenfor den sidste månedstid det er sket....

Bruger Incredimail og har altid gjort - så det er ikke der fejlen ligger - og det er DE ENESTE mails der laver problemer...

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 14-02-08 12:22

Det skyldes højest sandsynligt at den har "glemt" hvilket program den skal bruge for at åbne linksene. Gør følgende:

Åbn et almindelig explorer vindue (bare en mappe eller Denne computer)
I menuen vælg Funktioner / Mappeindstillinger
Vælg fanen Filtyper
I listen over registrerede filtyper find den som hedder URL:HyperText Transfer Protocol (den er tæt på starten af listen)
Tryk da på Avanceret
Under Handlinger burde der være en som hedder open
Markér den og klik på Rediger
Under 'Program, der udfører handlingen' skal stien til din browser være defineret (for mig står der "C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" -nohome)
DDE burde være checket og nedeunder skal der stå:
#1:
"%1",,-1,0,,,,
#2
IExplore
#3 (blank)

#4
WWW_OpenURL

URL:HyperText Transfer Protocol with Privacy skal være ens.

Hvis dette ikke virker kan du prøve at gå ind i Start / Kør, og køre kommandoen regsvr32 urlmon.dll