/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipod/iTunes
Fra : Doz
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 13-02-08 20:48

Hejsa

Jeg har en ipod og bruger nu iTunes til at overføre musik til den. Men kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at bruge f.eks Windows Media player til at gøre det samme.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Doz

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-08 23:46

17. sep. 2007 15:30
I forbindelsen med den nylige lancering af de nye iPod-produkter, har Apple også opdateret databasedelen i iTunes, så en iPod nu kun kan bruges i forbindelse med iTunes.
Dette gør, at man kun kan bruge iTunes til at slette eller tilføje indhold til sin iPod.

Ja sådan er det desvære men har du Ipod af lidt ældre version så findes dog nogle andre afspillere der kan bruges:
MGTEK dopisp plug-in til Winamp
Mediamonkey
Floola

En af ulemperne ved Ipod er at man skal bruge Itunes. Til gengæld kan du sætte den til at overføre manuelt i Itunes instillinger sådan at den ikke synkronisere. Dette har jeg gjordt da jeg er blevet godt træt af det andet

Kommentar
Fra : zith

Dato : 14-02-08 09:23

jeg har en ipod og tvivler meget på at du kan bruge media player til det da de 2 faktisk næsten modarbejder hinanden.

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 27-02-08 17:04

hej

dette skal også kunne bruges

http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt

Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 27-02-08 20:04

Tak for svaret boibbo.