/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fremkaldelse i 16/9 format
Fra : John_Dolk
Vist : 1202 gange
50 point
Dato : 13-02-08 19:49

Hej
Er der nogen herinde der ved hvor man kan få fremkaldt billeder i 16/9 format.
Jeg plejede at bruge Gabs i Tønder, men de er nu lukket.
Hilsen
JD

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 13-02-08 20:18

De fleste nyere minilabs kan klare det. Så det det gælder om er at finde en fotohandler der gider. Og det tror jeg de fleste gør. De lever jo, som alle andre, af at tjene penge.

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 13-02-08 20:38

Det kan alle, det er sikkert bare dine billeder, der ikke har formatet
Medmindre der er tale om negativer.
Men selv der, burde en Foto foretning kunne fremstille dem.

Kommentar
Fra : John_Dolk

Dato : 14-02-08 08:04

Mine billeder er allerede i 16/9 format og har brugt det i snart et år netop fordi Gabs kunne fremkalde dem uden at det kostede extra.
Jeg mener fremkaldelse til en fornuftig pris ligesom Gabs havde dvs. ca 1 kr. pr. billede.
Jeg ved godt at alle kan fremkalde dem, men det koster så også typisk 3-4 kr. pr. stk. og da jeg skal have fremkaldt ca. 200-250 billeder, ja så bliver det rimeligt pebert.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 08:25

Forretningen er måske lukket NETOP fordi de lavede tingene for billigt

Det har de andre så opdaget de IKKE skal gøre efter....

Derfor dyrere....

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 14-02-08 09:26

Har du prøvet Bilka? Jeg ved ikke hvad de tager, kun at de plejer at levere pænt arbejde til en yderst fornuftig pris.

Annuller spørgsmålet
Fra : John_Dolk

Dato : 28-04-08 09:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål