/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vinderland
Fra : bauchmann
Vist : 3200 gange
500 point
Dato : 13-02-08 14:20

hej.
Er der nogle af jer der har gode/dårlige erfaringer med Vinderland dk.
Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 14:28

Ja, jeg HAR købt flere ting der

Jeg er såmænd også stoppet igen, det er noget værre skrammel

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 13-02-08 14:35

Nå ja.. den gode erfaring...

Forsendelsen af skramlet går hurtigt

Jeg blev opmærksom på Vinderland, efter et tip her på Kandu. Det var da også sjovt at prøve
at være med i en auktion.

Jeg er godt tilfreds med at jeg trods alt ikke fik brugt en formue, men de ting jeg købte er også strittet ud igen, ledlys, søvsuger, tushpenne.

Det eneste jeg har endnu, er nogle rør til at transporterer store tegninger/malerier i

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-02-08 14:35

Hej Nordstedt1
Hvordan var leveringen? Jeg købte noget de 1. februar og de har hævet pengene, men ingen varer.
Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 14:38

Jeg fik varene hurtigt, dvs efter et par dage.. og det var så alt det positive jeg kan sige om Vinderland

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 14:39

Kan du ikke rykke for leveringen, eller er selv den blevet noget møj??

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-02-08 14:42

Hej
Har rykket både telefonisk og pr. mail. I alt 3 gange uden resultat.

Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 14:45

Hvor lang tid, står der så i mailen, at du skal vente endnu??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 14:48

Citat
Har rykket både telefonisk

Hvad siger de da ?????

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-02-08 14:50

Hej
Først syntes jeg det er betryggende at læse, at det er noget skrammel man modtager. de 450,00 kr. jeg har købt for kan det være ligemeget. I fredags talte jeg med dem, og de ville ringe i løbet af 20 minutter, men nu har vi onsdag. Lange 20 min.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 14:50

Har du betalt med kort kan pengene jo tilbageføres......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 14:52

Jeg tror på at tingene nok skal komme, men det er godt nok dårlig service.

Efter det jeg har modtaget og det du så skriver nu, kan jeg ikke se, at der er mere ved den side.

Når du engang modtager dine varer, og hvis du som jeg syntes det er noget skrammel, kan det være du skulle lægge et tip her på siden

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-02-08 14:53

Hvis du ikke kan komme i kontakt med firmaet, er der heldigvis flere muligheder

Betaling med betalings- eller kreditkort, hvor du indtaster kortnummer, udløbsdato og eventuelt kontrolcifre, giver generelt den bedste sikkerhed.Hvis varen ikke dukker op, kan banken tilbageføre pengene til din konto.
fra
http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/ehandel/ehandel7/

mere her om klagemuligheder

http://borger.dk/forside/forbrug/koeb-af-vare-og-tjenesteydelser/internethandel/rettigheder-ved-internethandel

held og lykke med det

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-02-08 14:54

Hej.
Jeg har betalt med Master Card.
Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 14:58

Jeg tror nu STADIG der er en logisk forklaring....

ALT kan "smutte"....

Varerne er måske sendt men blevet væk undervejs...
Adressen er måske forkert...
osv. osv.

Der er INTET der tyder på de forsøger at "snyde" - såååå

Ring lige igen (den besked er måske OGSÅ smuttet) - så får du nok en logisk forklaring....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 15:06

Refi helt ening

Citat
Jeg tror på at tingene nok skal komme, men det er godt nok dårlig service

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 13-02-08 15:13

Tak for svaret Nordsted1.