/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Snap shot
Fra : Glennc
Vist : 359 gange
300 point
Dato : 13-02-08 09:55

Mit spørgsmål er følgende.
Jeg skal have lagt kode ind fra det lille program der hedder snap shot.

Og der skrives at den skal lægges mellem html og så body.!Når jeg så går ind på forsiden med mit cms system så se jeg ikke noget kode der starter med sådan ordlyd.

Er det ikke her koderne skal ind?når det er adsens og andet virker det men ikke her.
Tænkte på om det var inde på html mappe hvor selv hele min hjemmeside er oploadet.

Håber virkelig ind der kan hjælpe.
Kode

http://www.snap.com/snapshots.php

Ovennævnte kode findes her men gør vel ikke store forskel hvilken kode er.
Tak på forhånd

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 10:14

Du skal se det i html kode og der står der noget i retning af
< html > < body > tekst < /body >< /html >

og det er der hvor teksten står du skal ligge koden ind

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 13-02-08 11:02

Citat
< html > < body > tekst < /body >< /html >
og det er der hvor teksten står du skal ligge koden ind

Det er ikke helt rigtigt hvis de siger at koden skal placeres mellem HTML og BODY.

Så skal du have noget i retning af:
<html>
snap shot kode
<body>
indholdet af din side
</body>
</html>

Kommentar
Fra : Turextc

Dato : 24-04-08 12:39

Citat
Tænkte på om det var inde på html mappe hvor selv hele min hjemmeside er oploadet.

Korrekt.. du skal sikkert ind og finde din index.htm i din ftp mappe.. rediger så denne fil ligesom noblek skriver.