/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
kræmmer,- og så?
Fra : tpjevser
Vist : 2523 gange
200 point
Dato : 12-02-08 23:37

hvis man er kræmmer, hvad skal man så betale skat af? hvornår skal man momsregistreres, og hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 23:47

Hej med dig. Naturligvis skal du betale både moms og skat. Det er jo en indkomst du får
At der så ikke er mange der gør det er en anden sag. Du bliver momsregistreret hos skat og skal i følge loven skrive regninger på det du sælger. pøj pøj

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 23:55
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 23:56
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-08 00:01

Hej lille fisk . Jeg ville lige spørge dig om hvordan i får sat " tingene " ind her. Jeg tænker også på "citat "

Kommentar
Fra : knt9347

Dato : 13-02-08 00:08

såfremt din omsætning er under 50000.00 er du ikke momspligtig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 00:13

gå i din pm pia

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 00:52

Nå for pokker LOOL

Skal Mr.Bean-fjoget lige om bagved og tantesnakke. Kan den ikke forklare piaskov her, hvordan man laver citater mv... Det er så sødt med typen, der søger mod pissoiret for at hvisketiske.
Vor herre på lokum....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 01:20

Dette er vist ikke en vittighedstråd Du der Klokkehat med det grønne fjæs slut

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 01:23

Jammen bette Bean LOOL Så skal du da smutte. Du er jo til grin i en IKKE vittighedstråd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 01:25

Men i øvrigt kan jeg ikke se hvad det rager dig Mr. Bean Hold da op hvor du minder om den landsbytosse LOOOOOL

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 13-02-08 07:54

reglerne er ganske enkle -

er der overskud skal der betales skat

er omsætningen over 50.000,- skal der betales moms

en lille opringning til told og skat vil give dig de oplysninger du skal bruge så du er sikker

Godkendelse af svar
Fra : tpjevser

Dato : 13-02-08 11:50

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-08 14:27

velbekomme og god fornøjelse - det kan være ret morsomt