/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Pixma MP470 & Vista
Fra : Mike_Wazoski
Vist : 397 gange
200 point
Dato : 12-02-08 18:30

Jeg var lige gået i gang med at installere min nye canon printer, men da jeg "Nææsten" var færdig med at installere printeren og havde tilsluttet printeren til computeren, så kom der et Vista vindue frem. Vista Vinduet informerede om at "Der er fundet ny hardware" også har man tre valg muligheder 1) lokaliser og installer printer, 2) spørg igen senere eller 3) vis ikke denne besked for denne enhed igen.

Jeg valgte 3). En kæmpe fejl. Nu kan computeren ikke finde printeren. Med andre ord installationen kommet i standby og jeg ved ikke hvordan jeg igen kan aktivere forbindelse mellem computeren og printeren.

Nogen ideer eller hjælp ....

Har prøvet at afinstallere op geninstallere driveren
Det hjælper ikke at skifte usb indgang på computeren

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 12-02-08 18:35

i XP er det bare at gå ind i kontrol panel, og så tilføj hardware.
Der er vel noget lign. i viata?

/iOliver2

Kommentar
Fra : Mike_Wazoski

Dato : 12-02-08 20:04

Både ja og nej. Funktionen med at vista automatisk finder hardwaren, slog jeg tilsyneladende fra ved at vælge mulighed 3), men det er naturligvis muligt at opsætte hardwaren manuelt. Dog har jeg ingen ideer om hvilke printerport jeg skal opsætte printeren til - om jeg skal bruge en eksisterende port (og hvilken) eller om jeg skal oprette en lokal port for printeren.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 12-02-08 22:45

Prøv at koble printeren fra og afinstallere driveren, genstart så uden printer og driver.

Det burde 0 stille den.

Genstart PCen og start forfra.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 08:25

hvilke porte har du af muligheder hvis du vælger eksisterende porte??

Har du ikke noget der hedder USB noget?

Annuller spørgsmålet
Fra : Mike_Wazoski

Dato : 13-02-08 15:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar fra brugerne på kandu.dk, i stedet har canon support løst problemet for mig