/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
H1 forlygtepærer
Fra : John_Dolk
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 12-02-08 14:43

Hej
Jeg vil gerne skifte mine forlygter til Xenon typen.
Er der nogle mærker der kan anbefales indenfor H1 typen 55W, og evt. et link hvor man kan købe dem billigt?

Hilsen JD

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 12-02-08 15:18

Prøv google efter: Xenon lygter

Det er mere afhængig af bilmodellen (årgang osv) end pære typen.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 12-02-08 15:51

Gå ind på Google, der er en del tilbud. Mvh. K.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-02-08 16:54

Det må du ikke, hvis din bil model ikke er født med dem fra ny.
Du får den ikke synet, da det er ulovligt.
Skal man bruge Xenon pærer skal dine forlygter have automatisk højdejustering m.m.
Så glem det.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-02-08 17:41

Philips er altid godt, hvis prisen er ligemeget:
http://carzone.dk/shop/h1-xenonkits-389c1.html
Ellers kan du jo gå efter et billigere sæt:
http://www.speeding.dk/shop/productlist.asp?Id=15
http://www.hifispeed.dk/shop/xenon-h1-1380c1.html
http://www.everlight.dk/h1-xenonkit-8000k.html

Der er nok at vælge imellem.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-02-08 17:46

Men du bliver pi... irriterende at komme imod på landevejen.

Kommentar
Fra : John_Dolk

Dato : 12-02-08 21:51

Det er nu kun pæren jeg tænkte på og ikke en kit. Jeg har set på Philips's Blue vision Xenon effect og Osrams Night breaker. Hvilken af de to er bedst?

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 25 point
Dato : 13-02-08 00:22

Det anede mig at det var det du søgte, men da jeg læste de andre svar troede jeg at jeg havde misforstået.
Jeg har hørt at Osrams skulle være rigtig gode. Philips pæren har jeg ikke hørt hvor gode skulle være.

Godkendelse af svar
Fra : John_Dolk

Dato : 13-02-08 19:44

Tak for svaret PrivateDK.
Nu har jeg googlet lidt mere på Osrams night breaker og fandt et forum hvor der var flere der var tilfredse med disse pærer.
Hilsen
JD