/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fra : piaskov
Vist : 1101 gange
60 point
Dato : 12-02-08 00:16

Hvor mange point fik alle jer snydere så i aften?? Er der nogen som vil indrømme?
Jeg logger af nu , men tjekker i morgen tidlig.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-02-08 00:17

Hvad mener du med snydere???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-02-08 00:19

Ingen point i aften, kun de sølle 20, men fik 280 i går nat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-08 00:21

sikke et spørgsmål

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 00:36

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-08 02:05

Ingen snyd her, jeg har nok at gøre med at passe på Kandu ikke spiser mine 20 point, det gør den hvis jeg bladrer frem og tilbage mellem spørgsmål og seneste nye her omkring midnat, faren er drevet over nu men alligevel har jeg 30 point mindre end i går, det er fordi jeg har forhøjet point i mit spørgsmål: http://www.kandu.dk/Spg116842.aspx er det ikke bedre at i kommer med hjælp til mig end at lave snyde point ? Her er mange kloge hoveder, mon ikke der er bare en som kan komme med et forslag

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 12-02-08 06:23

Har bemærket, at du går meget op i points - Pia - når du filosoferer over det, er det så ikke bedøvende ligegyldigt ?

God morgen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-02-08 07:11

Fik de 20 jeg skulle have, og de blev taget igen da jeg videre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 07:37

Citat
Har bemærket, at du går meget op i points - Pia - når du filosoferer over det, er det så ikke bedøvende ligegyldigt

Jo det skulle jeg også mene, specielt når de er "stjålne".

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 12-02-08 08:15

Citat
Fik de 20 jeg skulle have, og de blev taget igen da jeg videre.

Er det et meget almindeligt problem? Jeg har nu haft mine 15 point i 3 dage, på trods af at den påstår at jeg har fået de 20 point jeg skulle have for at logge ind dagligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 08:21

Jeg synes der er flere der brokker sig i øjeblikket, så der er nok noget om snakken.

Det er måske straffen fra Kanduteamet, fordi de kan se, at der er nogle der i deres pointliderlighed, stjæler fra kagedåsen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-02-08 08:22

Citat
--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Fik de 20 jeg skulle have, og de blev taget igen da jeg videre.

Er det et meget almindeligt problem? Jeg har nu haft mine 15 point i 3 dage, på trods af at den påstår at jeg har fået de 20 point jeg skulle have for at logge ind dagligt

Det har været sådan siden december

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 12-02-08 08:25

Citat
Det har været sådan siden december

Hmm...
Utroligt at de ikke har fikset det endnu så. Jeg har lige skrevet dem en mail, men jeg er sikkert ikke den første.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 09:03

Tør øjnene allesammen, der er andet i livet end Kandu-point. piaskov hvad skal du bruge dine point til ??

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 12-02-08 09:09

Citat
Tør øjnene allesammen, der er andet i livet end Kandu-point.

Ja, det er ganske rigtigt. Men mit problem drejer sig heller ikke om super point men om de almindelige point som man bruger til at stille spørgsmål. Og så kommer man sgu ikke langt med 15 point.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 09:53

Godmorgen alle sammen
Dette var en intern joke Der var et geni der havde skrevet det i tips. Hvor " dum " kan man være?
Nå jeg skulle da selv prøve, og sørme om ikke det virkede. Hurra. Jeg fik 280 point, meen blev straks trukket 300. Så det var straffen. Ha en god dag alle sammenj eg tjekker igen kl. senere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-08 10:40

Hvis jeg lige får disse rare 50 point, så vil jeg igen prøve at konvertere dem til spørgepoint.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 11:37

Godmorgen brokke. Jeg håber ikke du fik kaffen galt i halsen
Hvad får dig til at tro jeg går meget op i point?? Det gør jeg faktisk ikke.Men det kan du jo så vælge at tro på eller ej. jeg er sådan set ligeglad.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 11:39

Hej pve.
Hvis du læser hvad jeg skrev så ville du se at jeg ikke fik mine point i går Tværtimod mistede jeg 20. Men jeg ofrer 50 her

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 11:43

Citat
Hej pve.
Hvis du læser hvad jeg skrev så ville du se at jeg ikke fik mine point i går Tværtimod mistede jeg 20. Men jeg ofrer 50 her
- hvis jeg læser hvad du skrev så læser jeg:

Citat
Hvor mange point fik alle jer snydere så i aften?? Er der nogen som vil indrømme?
Jeg logger af nu , men tjekker i morgen tidlig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 11:46

Hej pve
Kan du ikke tage en joke ?? Der var en der spurgte mig om jeg turde stille det spørgsmål !!!
Og ja det gjorde jeg Andet er der ikke i det.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 11:49

Citat
Hej pve
Kan du ikke tage en joke ?? Der var en der spurgte mig om jeg turde stille det spørgsmål !!!
Og ja det gjorde jeg Andet er der ikke i det.
- jeg kan godt tage en joke, men er ved at være træt af at høre om alle dem som ikke får point og alle dem som mener de skal prøve at "udnytte" en eller anden fuldstændig latterlig fejl til at få ekstra point som om de kan bruge disse point til ret meget andet end stille flere spørgsmål omkring point.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-02-08 11:50

hmmm... sig mig lige... KAN man snyde sig til point?

Måske er jeg uvidende, men det anede jeg ikke.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 11:51

Citat
hmmm... sig mig lige... KAN man snyde sig til point?

Måske er jeg uvidende, men det anede jeg ikke.
- så starter vi igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 11:52

Hej jeb3. Prøv og kig i tips under point. Så vil du se hvad det drejer sig om

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 12-02-08 12:05

Citat
Men det kan du jo så vælge at tro på eller ej. jeg er sådan set ligeglad.

TRO !!! - Jeg er ikke særligt religiøs - faktisk slet ikke.

Hvis du er ligeglad med, hvad andre mener, hvad laver du så på Kandu ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 12:07

Jammen brokke dog. Er der noget jeg ikke er ligeglad med så er det da hvad folk mener. Jeg er i bund og grund et godt menneske og kunne ikke gøre en flue eller for den sags skyld en kat fortræd.

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-08 12:09

Helt ærligt brokke.. Jeg har intet imod dig, men lige nu lever du virkelig op til dit navn. Pia mente indlægget som en joke, og sådan forstod jeg den også. Jeg fik ikke fornemmelsen af at det var noget hun gik op i.
Personligt har jeg ingen ønske om at snyde mig til point, men det er da rart at have bare lidt så man kan stille et spørgsmål når man har brug for det. Det er jo ligesom hele formålet med denne side. Lige nu kan jeg ikke rigtig gøre det da jeg ikke har modtaget mine login-point, så den eneste måde jeg kan få point på (ikke super point) er når folk køber svar til mine spørgsmål, og det går jo lidt langsomt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 12:12

Hej nobleK. Det var da dejligt at der var en der fattede det
Men det er måske lidt tidligt på dagen for nogle menneske`?? Tak

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 12-02-08 12:24

Citat
Helt ærligt brokke.. Jeg har intet imod dig

Det er jeg sørme glad for at høre/se. Det skulle du heller ikke have grund til.

Citat
men lige nu lever du virkelig op til dit navn

Det var godt Jeg hader falsk reklame.

Jeg ER klar over, at hovedspørgsmålet skal tages humoristisk.

Pia - Du er sikkert god mod dyr, men hvad med mennesker?
Man bliver da nødt til at forholde sig til det, du skriver - og der skrev du altså, at du var ligeglad, ikk'?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 12:34

Brokke.

Piaskov er den type vindbeutel eller slingrefisse, som dukker op i ny og næ.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 13:07

Klumme
Jeg elsker dig
Du kan da få det sagt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 13:11

Nå Nå Det er måske kærlighed ved første blik?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 14:34

Det kan man ikke vide Men du kan da ikke sige jeg er blottet for humor

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 14:38

Søde brokke
Hvis du ser i min profil vil du kunne læse dig til at jeg har været sygehjælper i 35 år.!!!
Så ja jeg er god mod mennesker og til mennesker. Men jeg tør da ikke sige mig fri fra at du måske er en af mine gamle patinter fra dengang jeg arbejdede på psyk. afd.
Hvis du heller ikke forstod den så er du da blottet for humor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-08 15:08

Fra 1-4-2008 vil det koste 10 kr om måneden at være medlem af kandu.....

De tre der så er tilbage kan kæmpe om præmien, som bliver sat til 30.- kr.......

Point kan efter omlægningen konverteres til "gratis" kaffe.....

10000 point giver 1 kop (uden sukker og fløde - og forsendelse - kommer i pulverform der blot skal tilsættes vand)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 15:25

Nej nej Piaskobv... Det siger jeg sandelig heller ikke.

BTW.. Var der ikke en gang en sygehjælper, der slog 35 af sine patienter ihjel???

Så man er altså ikke nødvendigvis et godt menneske, fordi man har været sygehjælper i 35 år. Med mindre, at det var fordi hun syntes det var synd for dem...medlidenhedsdrab

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 15:36

Citat
Point kan efter omlægningen konverteres til "gratis" kaffe.....
- ja men så bliver de da noget værd.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 15:58

Hvis jeg kunne bruge dem til noget så ville jeg ta på "den Gyldne Måge"...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:03

Jammen klumme. Det er også kun 1 om året. Det kunne være meget værre

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 12-02-08 16:04

Citat
Hvis du ser i min profil vil du kunne læse dig til at jeg har været sygehjælper i 35 år.!!!
Så ja jeg er god mod mennesker og til mennesker. Men jeg tør da ikke sige mig fri fra at du måske er en af mine gamle patienter fra dengang jeg arbejdede på psyk. afd.

Jow-da - har kigget - noterede mig "har været". Blev du fyret pga komisk udseende/opførsel?

HUMOR!!!??? "Underlagt" dig i x antal år og så på en psyk.afd. Hvor skulle jeg i så fald have fået den fra. Det lyder i hvert fald ikke en skid skægt.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 16:07

Tilde jeg ville nu foretrække den brogede krage

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 16:11

pve.. hva hva hva.. svigter du den Gyldne måge???.. Hvor ligget den brogede krage??.. hva???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 16:19

Tilde, sidst jeg så hende var i Nyhavn...............

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:21

. Jeg har melidenhed med dig brokke. Jeg tror du skulle ha blevet i sengen i dag. Men du skal måske rette navigations opgaver??
Stakkels elever
Ser du da jeg var ansat på psyk. havde jeg selv en nøgle så jeg kunne i det mindste låse mig ud. Det var der mange andre der ikke kunne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:24

Så lige en besked til jer alle !!!
Denne tråd bliver lukket i aften.
Det er godt nogen har fattet det var ment som en joke
Men hvis der er flere der skal høvle mig , så skynd jer lidt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-02-08 16:26

Fjerner lige fluen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:28

Hvad for en flue
Det hjælper normalt med vand og sæbe

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 16:30

Citat
Det er godt nogen har fattet det var ment som en joke
Men hvis der er flere der skal høvle mig , så skynd jer lidt
- jeg fatter den stadig ikke....................

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 16:31

høvler ikke.. jeg sliber kun kanterne....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:32

Jeg forlanger heller ikke urimligheder

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 16:34

Citat
Jeg forlanger heller ikke urimligheder
- du skal være sød ved Tilde38

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 16:36

jåw jåw.. men jeg har nået den alder hvor kanterne skal slibes.. pve.. Pia er skam sød ved mig.... Jeg har da ikke fået klø .... endnu... Måske man skulle købe rynkecreme for points????

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 16:37

ANTIrynkecreme................. sgu da....

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 12-02-08 16:37

Citat
Jeg har medlidenhed med dig brokke

Det var da herligt - kan man ikke få kærlighed - er medlidenhed - næsten - lige så godt.

Citat
Jeg tror du skulle ha blevet i sengen i dag

Du har ret, men solen skinnede, så jeg luskede ud under dynen.

Citat
høvle dig

?????? din frækkert !!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:39

Jeg er da sød ved tilde
Den med vand og sæbe var til dr_dem.
Og den med urimligheder var til dig pve

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 16:40

5000 point = 5 kg. ANTIrynkecreme

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-02-08 16:41

Citat
Og den med urimligheder var til dig pve
endnu en joke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:45

Klumme dog
Du har jo humor. det er da herligt. Lad os mødes en dag og grine ud sammen
Og Tilde den med ansigtscremen er vel for tidlig ? Det er synd man ikke kan veksle point til gode danske kr. så var der mange her der ville være rige

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 16:49

GUUUD sikke stram jeg ville blive med 5kg antirynkecreme....

Pia.. desværre ikke.. jeg er begyndt at skrumpe ind...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 16:53

Hvorfor skulle du ha det anderledes end mange andre

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 16:55

Pia.. nej du har sgu ret..... Min datter på 6 mener jeg er tudsegammel...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 17:07

Så skal du bare vente til hun bliver teen ager. HJÆLP

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 17:25

Jeg har 2 teenagere.. godt nok drenge.. meeeeeeeen... jøsses de kan være stride...

Jeg mener at jeg stadig ser ud som da jeg var 18...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 17:31

Det har jeg prøvet
Men jeg syntes det var værre med pigen. Det er heldigvis overstået nu. Hun er 23

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 18:11

Tilde altså...........

Citat
GUUUD sikke stram jeg ville blive med 5kg

Det var til kroppen du *SF*

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 18:35

KLUMME.. nævnte jeg noget som helst andet?????????????????????..

Pia.. jeg kan godt fornemme at det blir en kende værre.....

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 12-02-08 19:05

Jeg synes folk går meget op i de skide point!
Jeg hjælper gerne herinde uden at få point.

Hvorfor går folk så meget op i de skide kandu-point?

-croaks

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 19:35

Klumme hvad er det dog du tænker på ??? Det var vel til kroppen den creme??Ellers kab det godt blive snævert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-08 20:11

Jeg tænker såmænd slet ikke. Øjnede bare at der var flere muligheder

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-02-08 20:45

akja akja...... sikken tankegang... KLUMME....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-02-08 21:19

Hurra for brokkeriet, synd for dem med humoristisk sans.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 23:24

Hej Noblek. Du fattede en joke. Det var det ikke mange der gjorde så du får mine point, som jeg er kommet ærligt til. Forsat god aften

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 23:26

Tak for svaret NobleK.
Du fattede pointen i det. Dejligt

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 13-02-08 08:10

Det var da så lidt. Undrer mig bare over at der blev gjort så stor en sag ud af denne diskussion.