/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Email program? Hviken office?
Fra : Sygate
Vist : 456 gange
300 point
Dato : 11-02-08 23:54

Jeg er lidt i tivl om hvilken office pakke der indeholder et email program.
Når jeg ser en sammenligning på deres office oversigt står der ikke outlook på særligt mange af dem.

Men mit spørgsmål er egenligt om der er en " skrabet" udgave af et email program, som måske hedder outlook express. Er der det i stedet for på dem hvor der ikke står outlook ved?
Er outlook den mere avancerede udgave?

F.eks er der ikke outlook i office professional. Det kan da ikke passe?

Tak

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 12-02-08 00:01

Citat
Er outlook den mere avancerede udgave?

Ja

Ved ikke hvor mange Office versioner der har Outlook i sig. Mit Office Enterprise 2007 har.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-02-08 00:05

I Vista hedder det noget i retning af Winmail i stedet for Outlook Express, som er "mini" udgaven af Outlook.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-02-08 00:14

Outlook Ekspress og Outlook er to selvstændige programmer og de ligger i Windows og ikke i Officepakken.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-02-08 00:22

Det er IKKE korrekt.

Outlook Express ligger i Windows pakken, og Outlook ligger i Office pakken.

Der er noget, du har misforstået.

Hvorfor skulle MS udsende 2 forskellige post programmer i samme "program"?

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 12-02-08 00:25

Hmmm. granner01

Så må de have puttet det i min Officepakke ved et uheld

Outlook Express ligger i Windows, men Outlook ligger i mange (måske alle, ved det ikke) versioner af Office. Det findes også som selvstændigt program.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 12-02-08 00:37

Tak indtil videre..

Men hvorfor står der her i oversigten at der ikke er outlook i office professional 2007:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/FX101635841030.aspx

Når der står her at der er:

http://trial.trymicrosoftoffice.com/wwtrial/product.aspx?re_ms=oo&family=officepro&culture=en-GB

Ved godt det hedder "Microsoft Office Outlook 2007 with Business Contact Manager", men det er vel også bare outlook plus Business Contact Manager?

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 310 point
Dato : 12-02-08 00:45

Citat
Ved godt det hedder "Microsoft Office Outlook 2007 with Business Contact Manager", men det er vel også bare outlook plus Business Contact Manager?

Ja, det må det være, da det sådan set er hvad der står ordret.

Ser ud til at det kun er Home & Student udgaven at Outlook ikke findes i.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 12-02-08 01:09

Tak for hjælpen allesammen.

Det er jo klart nok det hele. Der er jo outlook i allesammen pånær home and student.
Men så er der jo outlook express (Winamail) i selve styreprogrammet.