/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Fjernelse af uønsket program
Fra : Dieter
Vist : 749 gange
200 point
Dato : 11-02-08 19:26

Jeg desværre installeret et program "Uniblue RegistryBooster".
Det duker hele tiden op og spørger efter registrering.

Jeg har forsøgt at afinstallere det. MEN der er nogle filer jeg ikke kan få bugt med.
Nogen der har et GODT råd ?

Kommentar
Fra : sponk123

Dato : 11-02-08 19:33

gå i start - kør - find programmets navn under HKEY_LOCAL_MACHINE - det ligger under software - højreklik på programnavnet og slet

find program navnet i stifinder og gør det samme

slet alt i din browser

genstart

find igen navnet i stifinder

genstart

og kør så en god antispyware scanning - for eks med superantispyware

www.superantispyware.com free version

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 11-02-08 19:33

Så er det ind til spywarefri.dk . de kan 100% hjælpe dig

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-02-08 20:17

de filer du ikke kan få bugt med,er det fordi du ikke kan slette dem??? og hvis det er ,så brug mit tips her http://www.kandu.dk/tip17500.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-08 09:03

øhh sponk123 - egentlig et godt bud hvis du havde informeret korrekt - i kør skal der skrives regeditfor at komme ind i reg.basen