/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
begrænsninger på cpi hussar `?
Fra : benjamin18
Vist : 1207 gange
50 point
Dato : 19-02-03 15:29

hvor sidder de forskellige begrænsninger på en cpi huusar ? plz hjælp jeg har lige bestilt en cpi hussar mon sælgeren vil gøre det ?

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-03 15:17

det skal lige siges at jeg absolut ikke aner hvad der er af begræsninger på en cpi hussar, men det er formodligt dette:

Blindrør på forrøret
En/To ringe i variomaticen

derudover kan der også være begrænsning i indsugningen.... læs mere på http://www.moped.dk/

og ja, jeg tror din forhandler vil gøre det for dig, det er godt nok ulovligt, men det plejer de ikke at tage så tungt...

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 20-02-03 19:13

På en popcorn er der en skive i variomaticen, men der er ikke et blindrør. Der er til gengæld et forrør på størrelse med et sugerør, og jeg er ret sikker på at der er det samme på en hussar. Et nyt forrør kan købes hos diverse internet forretninger, eller måske hos din forhandler. Håber du kan bruge det til noget

Kommentar
Fra : bravoboy

Dato : 02-03-03 20:43

Hej
Der sidder en skive i varioen og så er der et tyndt forrør som kan bores op til 14mm.
Eller tror jeg ikke der er andet. Jeg vil råde dig til at købe et nyt rør eller bare forrør for standarten kan ingen ting

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 09-03-03 12:09

du kan også prøve denne side: www.raunholt.dk der står en del neddroslingen og hvilke begrænsninger der er på de forskellige modeller.

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 09-03-03 19:36

der er, udover den ve dforrøret og den i varioen, også et alt for langt gasspjæld, som skal cuttes ned til 28 mm i stedet for de 40 mm det er nu... det forhindrer dit gashåndtag i at køre hele vejen rundt.... jeg ved desværre ikke hvor du kan få fat i sådan et, evt hos en aut. fohandler eller få en mekaniker til at skære det ned for dig hvis du ikke ved hvor det sidder.

held og lykke