/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hyperlink i vista
Fra : hightowernr1
Vist : 708 gange
50 point
Dato : 11-02-08 16:24

Hvordan sender jeg et hyperlink fra internet explore, når jeg kører Vista?? Ved at i xp, skal jeg op i funktioner og send til post modtager. Men det ikke det samme i Vista

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 11-02-08 16:43

Det mener jeg er det samme, filer => send => Hyberlink med e-mail...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-08 18:02

Jep, Filer, Send, Hyperlink med e-mail.

Hvis din Menulinie ikke er synlig kan det jo være lidt svært, men så prøv at højreklikke på linien lige over websiden og marker Menulinie.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 11-02-08 20:08

Når jeg går i filer-send... så kan jeg godt se der står hyperlink med mail, men den er ikke fed markeret, så jeg kan ikke bruge den... det er sikkert et flueben der mangler, men hvor?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-08 20:46

Det er ikke fed hos mig, men virker godt nok

Annuller spørgsmålet
Fra : hightowernr1

Dato : 04-03-08 12:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål