/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det her den blå avis??!?!??!?!?!?
Fra : 3773
Vist : 354 gange
1 point
Dato : 19-02-03 14:05

Se http://www.kandu.dk/dk/tip/3120 og kommenter gerne...............

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 19-02-03 14:16

Ingen kommentarer nødvendige - folks hjælp går i mange retninger.... Det burde være ALSIDIGHEDEN der gør www.kandu.dk værdifuld.

Snæversynethed skaber næppe kvalitet.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-02-03 14:26

Yes blunck, men risikerer man ikke at det hele bliver overrendt af reklamer?!??! Er siden ikke for søgning og afhjælpning af problemer folk har i det daglige (og måske på arbejde)?!??

Jeg er enig i den med alsidigheden, og holder meget af at læse om (og sommetider løse) andres problemer.

Inden for mit lille erhverv opfatter jeg mig selv som en "rimelig kapacitet", men derfor føler jeg ikke jeg skal til at reklamere for mig selv eller det firma hvori jeg er ansat - det kan vi gøre andre steder.

........men okay, jeg bad også om kommentarer og fik det.

Hvad siger andre, er reklamer ok på kandu? Er kandu ikke: Gode råd, fif, erfaringer og anbefalinger?

PS blunck, jeg opfatter nu ikke mig selv som snæversynet!

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 19-02-03 14:48

Sålænge der er så "specielle" reklamer, ser jeg ingen problemer...
Hermed menes - hvor mange kan skifte "dimsen" på en 8210 ???

Hvis nu det var: Jeg kan lave din hjemmeside, kontakt www.XXXXX.XX osv osv, kunne det
gå hen og blive et problem.

Bare min mening.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-02-03 14:59

Der ramte du vistnok "det jeg egentlig mente" Phillipf. Men hvor fa'en er grænsen?

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 1 point
Dato : 19-02-03 18:24

Zonker har mærket grænsen, og kender den
Det er et spørgsmål om at man ikke overdriver....jeg kan ikke se det forkerte i tippet, men jeg har altid haft den indstilling at brugerne ikke skal have point for at reklamere for sig selv......i dette tilfælfælde er "reklamen" dog behæftet med et tip.....dette er helt iorden....

Brug af kandu = en god ting
overdrivelse = misbrug

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 25-02-03 09:11

Tak for svaret Uffe29.