/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Presto image folio
Fra : bogge
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 11-02-08 05:46

Hej. Er der nogen, der ved, hvor man kan købe programmet Presto image folio ? Jeg stillede spørgsmålet for nogle måneder siden, men blev "kun" henvist til en måneds prøveprogram.
Det, jeg har fundet ud af, er at man er åbenbart nødt til at købe videokamera eller scanner for at få programmet. - Men håber da at man ikke er nødt til det.

Venlig hilsen bogge.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 11-02-08 06:14

http://www.newsoftinc.com/products/product-main.asp?productid=NAI0008

prøv dette link.... ellers gå på google, det var der jeg fandt dette link. Der er en masse på google

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-08 07:33
Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 11-02-08 09:47

ER DET BEDRE END ANDRE------

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 11-02-08 09:49

Citat
købe programmet Presto image folio