/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kort til magi?
Fra : Sozor
Vist : 1114 gange
20 point
Dato : 10-02-08 23:51

hejsa, jeg er begyndt at hygge mig med at lave "magi" med kort. med andre ord lære nogle trick med kort og så videre. De kort jeg har til min benyttelse lige PT er lidt elendige af kvaliteten...

derfor tænkte jeg på om der er nogen herinde der kan komme med et godt bud på nogle kort som vil være gode at udføre tricks med og om hvor de købes og hvilken prisklasse?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-08 23:56

Hej med dig. Jeg ved der ligger en trylle forretning i sakskøbing på lolland. Prøv der. Jeg skal se om jeg kan finde tlf. nr til dem. Så skriver jeg lige igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-02-08 23:58

Du kan øve dig lidt på dette her

http://blog.dk/v/4511

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 00:05

Hej igen. Jeg tog fejl. Der er i Rødby det ligger ! TLF 54604251 og mobil 21424251. Held og lykke

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 20 point
Dato : 11-02-08 07:46

Hej her i Trylleshoppen kan du købe specialkort og meget andet til trylleri

http://trylleshoppen.dk/group.asp?group=23&sub=13

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 11-02-08 08:17
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 11-02-08 10:29

Min kæreste er tryllekunstner. Han bruger udelukkende bicykle kort. de koster 20kr per pakke - han bestiller hjem på nettet, men du kan få dem lidt dyrere hos pegani (som er den "rigtige" tryllebutik i DK).
håber linket virker - ellers søg efter kort

http://www.pegani.dk/html/bestilling.html?x=13&y=28

Godkendelse af svar
Fra : Sozor

Dato : 11-02-08 10:45

Tak for svaret HelleBirgitte. der var rigtig mange at vælge af

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-02-08 11:19

selv tak og go´fornøjelse