/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
gemme projekt under redigering
Fra : make
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 10-02-08 21:49

Når jeg redigerer i mine videoklip har jeg brug for at lukke projektet og arbejde videre fra det sted jeg er nået til. Kan jeg gemme det jeg har trukket ned fra albummet og arbejde videre på et senere tidspunkt.
Når jeg skal lave Cd eller dvd til at afspille på TV, skal jeg så vælge avi, mpeg 1 eller mpeg 2 for at sikre en god kvalitet?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 22:32

Ja hvis du feks bruger MovieMaker ellers må du komme med lidt mere detaljeret beskrivelse

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 22:34

Mht at lave den bedste kvallitet ?? evt prøv dig frem det ville jeg gøre

Kommentar
Fra : ajev

Dato : 10-02-08 22:37

Nu har du ikke skrevet hvilket program du redigerer i, men jeg prøver at gi' svar ud fra det program jeg selv redigerer i Pinnacle 9.
I menuen rediger/File kan du gemme projekt som... og her gir du dit projekt et navn. Næste gang du får brug for at arbejde videre med projektet går du igen ind i File og åbner projekt. Her finder du så navnet på det projekt du ønsker at arbejde videre på og når du åbner kan du forstsætte hvor du slap.
Du skal absolut gemme i mpeg 2 for at få den bedste kvalitet, men hvis det er samme version som mit, så kan du gemme i DVD kompetibelt som også er en mpeg 2 fil.
God arbejdslyst
ajev

Kommentar
Fra : make

Dato : 12-02-08 19:12

Hej igen
Jeg bruger programmet Studio 11.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 21:42

Ok det kender jeg ikke men er sikker på at du kan bruge også dette program som man kan I Mowiemaker. Der gemmer man det man arbejder med som et projekt man giver et navn (selv hvis du bare trykker på luk program )senere når du så åbner projektet så er de filer du brugte før der igen hvis du altså ikke har slette dem i mellemtiden, når så projektet er helt færdigt exporterer man det.Det må man også kunne gører i dit program

Kommentar
Fra : make

Dato : 12-02-08 22:04

Hej
Jeg bruger programmet Studio 11.
Jeg har først kørt filmen ind og derefter trukket menu, billeder og video ned på storyboardet. Så har jeg forsøgt at gemme projektet som et navn og havde derefter en forventning om, at jeg kunne åbne det sener og arbejde videre med redigeringen.
Projektet er godt nok gemt under dokumenter, Pinnacle, my projekts, men jeg får det ikke frem i storyboardet.
Det ville være dejligt, hvis nogen kan hjælpe mig.
mvh make

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 22:12

Jae så må du have fat i eksperter i det program Hvis du forøger med mindst 10 poient så kommer du op på forsiden igen det er derfor at nogle spørgsmål har en blå pil det kan man 3 gange

Håber at du finder en løsning

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-08 10:33

de har et forum du kan få hjælp i

http://forums.pinnaclesys.com/forums/70/ShowForum.aspx

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 21-03-08 01:58

Jeg tror at der er sket det, at du har gemt det i et format, hvor du når du skal hente det ind igen, skal bruge eks. import eller åben.
Jeg bruger selv Adobe Premiere, det kører bare, det kan jeg varmt foreslå dig.
Kvaliteten var du inde på, jeg laver alt i AVI fil, avi filen fylder en hel den, med det er også et pænt stykke arbejde man får ud af det, så det vil jeg alså vælge, hvis jeg var i dine bukser, og der var plads på HDen.

Hej