/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
en fremmed modtager mine mails
Fra : make
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 10-02-08 21:37

Jeg har ip telefoni fra TDC.
Der er fornylig opstået det problem, at den IT-reperatør, som jeg har mailet med nu får mine mails.
It-reperatøren har formateret min pc og derefter indlagt mine mailkonti igen.
Herefter får han så nogle af mine mails.
Han mener, at det har noget at gøre med min server (dvs. TDC), men hos TDC siger de, at det ikke kan have noget med det at gøre.
Kan nogen give mig en ide om, hvordan problemet kan undgås.
mvh make

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 10-02-08 22:33

Han må jo så have brugt sin egen mailserver og ikke din i hans op sætning, lyder som om han ikke har en skid styr på det ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-02-08 23:01

Åben dit mailprogram, tryk funktioner/konti, vælg egenskaber, og se efter at både fanen generel og servere er udfyldt rigtigt. Det samme burde han nok også gøre

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 11-02-08 00:02

idioten må have lagt dine konto informationer på hans egen maskine for ellers kan det ikke lade sig gøre jeg vil hurtigst finden en anden pålidelig person eller firma til at varetage dit issenkram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-08 08:19

Som flere er inde på kan det du siger sker KUN ske hvis han MISBRUGER dine oplysninger....

Enten viderestiller dine mails eller selv opretter dem på egen komputer.....

Det KAN IKKE ske ved en fejl

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 11-02-08 10:26

gå ind på din webmail og skift adgangskode. eller få tdc til at spærre din konto til de har givet dig et nyt password

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-08 10:29

sikke en lusker

hvis jeg var dig ville jeg lave min e-mail adresse om - og slette den gamle !

hvis du gør det så husk at kopiere alle adresser (eller skrive dem ned)

og så ind på tdc webmail og lave en ny

du kan få hjælp til at oprette her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5677 (netsupport gør det automatisk)

check samtidig på webmailen og han har sat hak i viderestilling - det kan du bare fjerne