/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
LONGOVITAL TIL BØRN ?
Fra : NIEBUHR
Vist : 1747 gange
20 point
Dato : 19-02-03 13:09

HEJ !
ER DER NOGEN, DER HAR ERFARING MED LONGO VITAL TIL BØRN.
JEG HAR EN DATTER PÅ 3 ½, SOM HAR HAFT MUNDSVAMP/BLISTER. KAN MAN GIVE BØRN LONGO VITAL OG HVAD ER DAGSDOSIS I SÅ FALD ?
MUNDSVAMPEN KOMMER AF ASTMA-MEDICIN - ER DER NOGEN GODE RÅD M.H.T DET ?
NIEBUHR

Accepteret svar
Fra : Bindel

Modtaget 30 point
Dato : 19-02-03 13:26
Kommentar
Fra : bantam

Dato : 19-02-03 14:23

Hej NIEBUHR

Dette er citat fra longo vitals hjemmeside:

Også til børn:
Da tabletterne er små og lette at sluge, giver det også mulighed for at dosere LongoVital til børn.

Doseringen:

Børn fra 2-7 år: 1 tablet dagligt
Børn fra 8-14 år: 2 tabletter dagligt
Over 15 år: 3 tabletter dagligt

Man bør tage dagsdosis på én gang og helst om m

http://www.longovital.dk/

Der kan du læse meget mere:

Med venlig hilsen
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : NIEBUHR

Dato : 24-02-03 12:07

Er der virkelig ikke andre muligheder for børn med blister o.lign., end at give dem longo vital ? Jeg havde håbet på læssevis af gode råd.
Niebuhr

Kommentar
Fra : NIEBUHR

Dato : 24-02-03 12:07

Er der virkelig ikke andre muligheder for børn med blister o.lign., end at give dem longo vital ? Jeg havde håbet på læssevis af gode råd.
Niebuhr