/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny PA tråd for nørder!
Fra : 3773
Vist : 684 gange
500 point
Dato : 10-02-08 18:28

Noget nyt siden sidst?

Sad og fiflede lidt på CAD Audios hjemmeside og flippede lidt ud over deres horn. Nogen der har hørt dem?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-08 18:31

http://www.cadaudio.dk/cad118flh.pdf uhyggeligt, nærmest dødbringende

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-08 18:35

http://www.cadaudio.dk/cad9022h.pdf topkassen der passer til!

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 10-02-08 20:28

Jeg har ikke hørt dem selv, men jeg mener bestemt det er dem jeg har hørt meget rosende omtalt. Og hej igen forresten

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 10-02-08 20:29

Men forresten. Hvis jeg kan huske har du RIGELIGT. Du kan ligeså godt glemme det. Det er også for tunge!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-08 20:36

Ja sgu da. Men har du set virkningsgraden. Og BELASTBARHEDEN???

Tæt på Bilka-specifikationer. Og tænk dig scenariet sammen med CAD Audio's egne klasse D forstærkere. Så er det nærmest el-værket der sætter begrænsningerne!

Gad fandeme godt spille rock'n roll på sådan et sæt. Eller for dit vedkommende - prøv at lave trommelyd på sådan et sæt?!?!?!?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-08 20:39

Iøvrigt vejer bashornene ikke mere end de gamle W horn fra JBL. Og topkasserne er jo småting.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-08 20:40

....men en stor stærk roadie en fordel!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-02-08 20:41

Fik du fingre i en rum fotowig?

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 11-02-08 00:23

Det er ikke mig med rummet? Eller hvad taler vi om??? Min korttidshukommelse har det ikke godt. Tog Billeder Af Red Warzawa i går
Det var højt.

Accepteret svar
Fra : fotowig

Modtaget 500 point
Dato : 11-02-08 00:33

Jeg har nærlæst specifikationerne. AV FOR SATAN. Undrer mig bare at Bikka og T. Hansen kan få det ned i en meget mindre kasse?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-02-08 01:10

Horrobilt, ikk´?

Du ledte sgu da efter en rumklang, gjorde du ikke? Eller huske jeg totalt galt?

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 11-02-08 10:50

Årh for helvede. Jo jeg gjorde. Jeg tænkte rum = værelse, he he. Jeg har droppet det. Bandet har en Behringerpult med indbygget rumklang, der virker fint. Jeg har så fundet ud af at med lidt "sjov" kabling, kan man route den så man godt kan optage sangen "tørt! i et spor og rum´klangen i et andet. Så klarer jeg resten i Live 6.0 når jeg kommer hjem. Bøvlet med lige en prisklasse vi kan bruge . Vi prioiterer køb af multikabel højere, så har vi et "komlet" sæt selv, og er fri for at pisse rundt i landskabet og låne når vi skal ud.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-02-08 13:12

Eskildsen har billige kabler i tiden. Monacor ligeså

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-02-08 13:20

Rettelse - ikke Monacor i tiden.

Men når Eskildsen har billige tænker jeg også Aage kan

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 12-02-08 11:37

Vi har set det hos Eskildsen. 20 par på 30 meter til 1500,- lyder næsten for godt til at være sandt. Har du nogen erfaringer med deres produkter?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-02-08 16:30

Du kan være sikker på det er KINA. Men Eskildsen plejer at være ferme indkøbere, så jeg turde godt. Alene stikkere koster jo fandeme derhenad.

Har PT købt lidt pedaleri og en mixer hos Eskildsen. Mixeren var der lidt bøvl med, men den blev uden vrøvl lavet på garanti.

Jeg ville ikke betænke mig! Var det til brug to-tre gange pr uge, købte jeg noget mere proff.

Købte en bunke billige XLR/XLR kabler et andet sted for 6-7 år siden. Om det var Skytec eller Monacor kabler vides ikke, men de duer allesammen endnu. Så det behøver åbenbart ikke være skrigende dyrt. Og til 1500 bananer giiiider jeg altså ikke sidde og lodde i en hel week-end.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 12-02-08 17:11

Nemlig. Det er det med at giiiiide. Forresten skylder jeg nogle points for dit svar. Se ny tråd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-02-08 17:13

Nej da, hvorfor det?

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 12-02-08 17:14

Fordi du altid er flink!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-02-08 17:16

LOOOOL Det er det bestemt ikke alle der synes!

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 12-02-08 17:17

Det er fordi de IKKE er nørder!

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 12-02-08 17:24

For HELVEDE jeg lavede en ny tråd ingen kunne svare på, troede jeg. Og straks er ALLE over den som en flok glubende ulve (måske de 500 p trækker) OG DU SVARER IKKE. Hmmm. Prøver igen med et sværere spørgsmål, så kan du score dobbelt (altså hvis du også kommer med det bedste svar i den anden tråd).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-02-08 17:26

har været der!

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 12-02-08 18:36

Så mangler der bare et godt svar på hvad interkvalens er? Det må du Jo så tænke rigtigt odt over

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-02-08 11:22

Fandt du iøvrigt nogensinde en flightcase til mig??

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 13-02-08 12:33

Tak for svaret fotowig. Og læg venligst mærke til antallet af stjerner!