/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Adresse i Rødovre.
Fra : vedikkealt
Vist : 677 gange
300 point
Dato : 10-02-08 18:14

Er der nogen her, som bor i Rødovre Kommune, eller kender nogle der gør, hvor det er muligt, at have sin adresse, i en kortere periode.

Ved jo godt, at der ikke er nogle, der vil have deres personlige oplysninger til skue, her på Kandu, så husk muligheden for at sende privat mail, under ens profil.

På forhånd tak.

Venlig hilsen fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 10-02-08 19:08

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-02-08 19:36

Hej Leika_pigen

Forstår ikke lige din smiley.

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 10-02-08 20:08

du kan oprette en postboks adresse på det lokale posthus.

hilsen tykkemand

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-02-08 20:27

Det kræver sikkert en postadresse for at få "løn" fra det offentlige - ellers synes jeg det lyder lidt underligt, med sådan et spørgsmål, måske lever du "sort" et andet sted!

Clou

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-02-08 21:10

Hej Clou

Der er nu ikke nogen der lever sort, eller for den sags skyld, noget andet ulovligt.

Havde der været det, havde det jo nok været en ret tåbelig handling, at stillet spørgsmålet, her i fuld offentlighed.

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-02-08 21:45

Hvorfor så lige en adresse i Rødovre?

Clou

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 21:48

Hvis nu man kender en i rødovre og ikke får flere oplysninger tror jeg da det bliver lidt svært at opstøve nogle der vil gå med til det desværre så lidt flere oplysninger ville være at foretrække

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-02-08 21:57

Hej Sunowich

Jeg ved faktisk ikke hvad flere oplysninger, jeg kan komme med her..

Ikke andet, end at Rødøvre, er en kommune, der ligger på Sjælland, nærmere betegnet, meget tæt på København.

Og i dette geografiske område, har jeg brug for en adresse, i en kortere periode.

Og ved konkret kontakt, følger der selvfølgelig konkrete oplysninger, m.v.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 22:08

Jae jeg ved skam udemærket hvor jeg rendte som barn men desværre hvis det er alt så er det ikke mig desværre

Hav en god aften

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-02-08 22:14

Hej Sunowich

Ingen har vel lyst til, sådan at krænge det hele ud, her på Kandu, sådan til offentlig beskuelse.

Men har du noget konkret, er du velkommen, via min private mail, her på Kandu.

Og så får du selvfølgelig flere konkrete oplysninger.

Hilsen vedikkealt

Annuller spørgsmålet
Fra : vedikkealt

Dato : 15-02-08 18:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Omend det stadigt er aktuelt, og vil derfor omformulerer det, og stille spørgsmålet igen.

Venlig hilsen

vedikkealt