/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Forbindelse men intet internet
Fra : archuleta
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 10-02-08 13:04

Hej alle.
Jeg er i en irriterende situation. Jeg bor i et flatshare i London hvor vi har traadloest internet. Min computer er dog begyndt at brokke sig. Jeg bruger et standard netvaerkskort fra asus, som har virket laenge. Jeg kan forbinde computeren til netvaerket, saa forbindelsen er der. Alle andre computere i lejligheden har ingen forbindelse. Naar jeg aabner internettet siger det dog at der ikke kan oprettes forbindelse? Nogen der har nogle ideer?

Mvh CHristian

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-02-08 15:05

- Kan du få det til at virke med andre PCer?
- Kan de PC se andre netværk under netværk?
- Hvis det kun er din PC, der har problemet kan du slette dit netkort i Enhedshåndtering og søge igen.
Når der et er geninstaleret, kan du lave en ny netværksopsætning (Sikkerhedsnøgle..)
mvh Ben

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-08 16:07

Opret en ny forbindelse til internettet ..................og vælg gennem LAN

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-08 16:14

start > indstillinger > netværksforbindelser > "opret ny forbindelse" > (o) oprette forbindelse ..........>
"oprette forbindelse manuelt" > (o) opret forbindelse..........................LAN-forbindelse
Så kan det være at det virker.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 11:00

er der ingen der kan komme på internettet??

Hvis ikke så tjek jeres router evt. prøve at slukke vente lidt og tænde igen det samme med jeres modem hvis i har et.

Ellers kontakt jeres internet udbyder se hvad de siger.