/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er formålet ram2 ??
Fra : Rfou
Vist : 588 gange
50 point
Dato : 19-02-03 12:38

Ved et tilfælde fandt jeg dette spørgsmål stillet af ram2:

Hvad er det der er sundt rfou???

http://www.kandu.dk/dk/spg/11351

Citat
Madlavning Spørgsmål Point : 200

Fra : ram2 Send til en ven Dato : 11-02-03 23:36

Spørgsmål : "Hvad er det der er sundt rfou???"

Er denne opskrift sund??

Nedenstående opskrift skrevet af rudolf - findsvar.dk / rfou kandu.dk. er kopieret fra et andet board.

Det er ubegribeligt, at han i sin trang til konstant at formidle et eller andet bavl til gud og hvermand han tror gider se på det, ikke har så megen fornemmelse for, hvor hans videngrænse går til, at han undlader at skrive noget fordrukkent sludder som nedenstående, med overskriften "Sund og velsmagende salat".

Jeg kan konstantere at ram2 er plaget af en temmelig usund og usympatisk trang til at blamere sig på andres bekostning, hvilket går igen og igen i næsten alle indlæg han skriver.

Det siger dog mere om personen ram2 , end om de personer det går ud over.

Du behøver ikke at svare ram2 - Jeg kan gætte mig til Dit formål med indlægget.
rfou/Rudolf

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-02-03 12:50

Jeg tror bare Ram2 ligger på lur efter fortalelser og kommafejl. Lad være med at beskæftige dig med ham, det er livet for kort til.

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-03 13:28

Kære venner. De "ture" jeg har taget med ram2. Han er kun ude på ballade. En veldokumenteret diskussion, afviser han altid, og provokerer og provokerer, til han får gjort een sur.

Ingnorer - ignorer -ignorer
mvh
summer

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 19-02-03 14:16

OK Venner I har ret - Jeg blev bare irriteret over at ram2 ikke bragte sit indlæg på et sted, hvor han kunne være sikker på at jeg så det; men gemte det under madlavning. Det er usportsligt.

Men det betyder jo - som I siger - intet. Der er alligevel ikke nogen der tager ham alvorligt.

Men han pynter ikke på Kandu.
Tak for Jeres kommentarer.
mvh rfou/Rudolf

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 19-02-03 15:19

Kloge mennesker diskuterer idéer;
Middelmådige mennesker diskuterer hændelser;
Dårlige mennesker diskuterer andre mennesker.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-02-03 17:09

nu var den salat jo ikke så sund, og han skrev i madlavning, fordi det er i madlavning din opskrift er....

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 19-02-03 17:55

Til Melander
Hvorfor skriver han så mere beskrivende om mig, end om salaten. Han har ret til at fortælle hans mening om min opskrift; men jeg finder hans udtalelser om mig mere usunde end salaten.

Han bruger kun salaten som et påskud for at genere mig.

Desuden fordrejer han tingene, idet han omtaler salaten som en hovedret.

Den var kun beskrevet som en salat, og ment som et tilbehør. Den er tilfældigvis også meget velsmagende. Men folk kan bruge den eller lade være, det må være deres egen sag.
mvh
Rudolf

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-02-03 18:05

ja, det er jo så en anden sag......

Godkendelse af svar
Fra : Rfou

Dato : 26-03-03 04:44

Tak for svaret summer. Det er meget "ram"mende.
Som ventet ville ram2 ikke selv tage til genmæle, så nu er det på tide at få lukket denne tråd.
med venlig hilsen
rfou