/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Baksensor Sikkerparkering ?
Fra : valdera
Vist : 2964 gange
100 point
Dato : 10-02-08 09:58

Hej

Er der nogen som har erfaring med dette produkt og med firmaet

Vil jeg meget gerne høre om erfaringer

http://www.sikkerparkering.dk/da/index_da.html

MVH. Valdera

Kommentar
Fra : iah

Dato : 10-02-08 10:08

Det ser da rimeligt genialt ud - hvis det da ellers virker som det er vist...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-02-08 10:22

Gør den ikke til en "sovepude", hvad et forsikringsselskab nok vil betegne legetøjet i tilfælde af en skade.
Føreren skal trods mobiltelefon og 200 db stereo stadig have 110% fokus på det han gør.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-08 11:57

Disse baksensorer virker udemærket, hvis ellers at sensorerne er anbragt korrekt. Jeg har selv monteret en sådan bag på bilen og den virker upåklagelig. - Prisen kan variere meget, alt efter hvor man køber.
Jeg var heldig og fik min for ca. 175 kr. på QXL

En anden mulighed / alternativ er et bagspejl med monitor og bagkamera, så du får et billed af det der er bag ved bilen. (findes også på www.qxl.dk )

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 14:45

Altså jeg har flere bogstaver i mit kørekort taget i flere omgange der har jeg altid lært at tro på pejlepunkter som ikke flytter sig der også virker uden strøm og syntes at det kan da godt være at sådan en dims er en god hjælp men at lærer det ordentligt ved øvelse er klart at foertrække frem for at sætte sin lid til diverse elektronk

Hav en god dag med massere af at nyde ahhh Sunofisk der slå smut på vandet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-08 16:05

Citat
- jeg har flere bogstaver i mit kørekort taget i flere omgange ...

Ja det har vi andre da også, bl.a. navn m.m.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-02-08 16:36

det er en rigtig god ide med baksensorer. jeg har selv en ford focus med baksensorer, og der er det meget svært at se hvor langt fra en forhindring man er. så jeg ville ikke ret gerne undvære dem igen.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 10-02-08 16:52

De må da være ekstra sejt når man skal bakke for at montere sin hænger når man kender længden på trækket, jeg stopper sgu altid 20 cm for tidligt mindst, sådan en boogie hvor trækket står i skærmhøjde.

Godkendelse af svar
Fra : valdera

Dato : 01-03-08 09:20

Tak for svaret severino.

Ja jeg håber stadig på jeg finder et andet firma som har en sensor for dette firma er ikke seriøs

jeg bestilte en den 11 febr. og har intet modtaget den 29 febr. man skulle overføre pengene til hans konto det ville jeg ikke og han indvilgede i at sende den samme aften og jeg kunne derefter betale men jeg har intet modtaget

Hilsen Valdera Men tak for interessen