/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
dele filer med kæresten
Fra : Mariam_999
Vist : 1421 gange
100 point
Dato : 09-02-08 12:33

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender til fildeling mellem 2 computere. Man kender emule, kazaa, bearshare osv.
Men det jeg søger er noget lignende Msn's delemapper. En mappe man kan lægge sine filer i, hvor den anden person i den anden ende kan hente dem når de er downloaded.

Jeg har hørt om flashFXP men kan SLET ikke finde ud af hvad det går ud på.

Håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 09-02-08 12:53

Citat
Men det jeg søger er noget lignende Msn's delemapper.

Hvorfor bruger du så ikke bare den? Hvis det af en eller anden grund ikke er godt nok må du gerne lige specificere dit behov nærmere. Er computerne egentlig i LAN eller på helt forskellige lokationer?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-08 12:59

Med TeamViewer kan du sende filer og/eller fjernstyre kærestens computer, jeg har forsøgt sammen med en anden bruger her fra Kandu: http://www.teamviewer.com/index.aspx gratis for private, lad være at installere TeamViewer bare kør den

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-02-08 14:06

http://rapidshare.com og utallige andre, tillader at du oploader (Sender) filer ind på deres "harddiske" Så modtager du et link, som du sender til kærsten. Når hun trykker på linket, kan hun hente din fil.
Filen på deres harddisk bliver slettet efter nogen tid, eller du kan vælge at logge ind hos dem og slette filen.
Filerne skal tit være pakkede i zip eller Rar format, så du skal altså pakke dem, og din kæreste skal udpakke dem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 09-02-08 19:40

Nej vi kører ikke over samme lan. Vi befinder os hver i sit land. Men ville gerne have noget hvor filerne kan blive downloaded og ikke bare anulleres hvis man slukker, Men at de sættes på pause. ligesom med alle de andre download programmer.

Grunden til at vi ikke bruger delemapper er fordi det virker ustabilt.

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 09-02-08 19:41

kan teamviewer også bruges ved en ringere internet-forbindelse eller kokser det hvis ens styrke ikke er så høj?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-08 23:45

Jeg tør ikke svare på om fil sending med TeamViewer, kan genoptages hvis forbindelsen bliver afbrudt, men den kører til enden selv med lav hastighed, en anden mulighed er at benytte en upload server, det er foreslået men jeg bruger MegaUpload: http://www.megaupload.com/ og bruge en download manager hvis i er bange for at forbindelsen afbrydes under hentningen, hvis du skriver e-mail adresse på modtageren under Recipient e-mail, så får modtageren en mail med link til filen som du har lagt op, en god download manager er den her: http://www.freedownloadmanager.org/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-08 23:52

Læste lige lidt om FreeDownloadManager:
Enjoy easy file sharing new
A built-in Upload Manager lets you upload your files easily to share them with other people. Upload manager can be easily integrated with your system (Windows Explorer, Internet Explorer, Outlook Express
det er nyt og må være lige noget for jer, den kan genoptage afbrudte uploads også, lige som den altid har kunnet genoptage afbrudte downlads

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 23-02-08 19:18

Jeg tror at det her kan hjælpe dig. fordi du kan sende beskeder, filer og links i mellem venner.

http://pownce.com/

Kommentar
Fra : er_lige_meget

Dato : 07-04-08 18:02

Kan man ikke bare sende en E-mail men en vedhæftet fil?

Kommentar
Fra : Mariam_999

Dato : 07-04-08 19:54

jo for man ka jo "godt" sende en 500 mb fil som vedhæftet fil i HOTMAIL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-08 01:25

Er det kun 500MB du vil sende, så op på Megaupload med den, skriv kæresten mail adresse i feltet: Modtagers e-mail adresse, eventuel kan du også skrive din egen mail adresse, upload filen og der kommer en e-mail til kæresten med link til at hente, altsammen gratis: http://wwww.megaupload.com/dk/

Kommentar
Fra : er_lige_meget

Dato : 10-04-08 17:48

nå ja ok 500mb det er måske lige i over kanden