/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Gemme videoer fra youtube
Fra : Jimmy17
Vist : 650 gange
50 point
Dato : 08-02-08 23:22

Hey derude.

Hvis der sidder nogen her :)

Sidder og skal bruge et link til et sted, hvor jeg kan downloade youtube filer, skulle lige bruge et par stykker et sted hvor jeg ikke kan komme på net med min pc.
Og den jeg har brugt før virker ikke mere.

Så har i nogen gode?
vixynet har jeg prøvet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 23:29
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 23:32

Du kan bruge dette lille program

http://youtubedownload.altervista.org/

du finder filmen, stopper den, kopierer linket ind i programmet, og henter det, bagefter
trykker du nede i venstre hjørne, og får ændret filerne til mp3

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 23:32

Det kan godt være du har brugt dette tidligere, det er blevet opdateret igår

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-02-08 23:56

Nemt lille program der virker fint ved mig

http://www.download.com/VDownloader/3000-2071_4-10699962.html?tag=lst-1

Fylder ca 3MB

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-08 02:29

Brug det lille nemme og gratis program fra Nordsted1 indlæg, du kan omdanne det du henter til andre film formater, for eksempel Quick Time MOV fil, eller WMV fil eller AVI eller 3GP ti l mobilos

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 50 point
Dato : 09-02-08 03:06

Hvorfor installer en masse på sin computer,når man kan gøre det online

http://media-convert.com/

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-02-08 04:00

Foreløbig ingen, der virker

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-02-08 04:21
Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 09-02-08 09:00

Hvis du har den nyeste real player www.real.com så er det bare at flytte markøren over filmen så får du mulighed for download.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 09-02-08 10:57

Vdownloader virker da fint ved mig, mystisk

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-02-08 11:17

Får error hver gang jeg prøvede

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 15:55

Der må da være en eller anden blokering på din maskine ????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-02-08 00:17

Jeg har lige foreslået FreeDownloadManager i et andet spørgsmål, læste på siden om nogle nye muligheder, blandt andet download og convertering af YouTube film: http://www.freedownloadmanager.org/ jeg har ikke afprøvet det, indtil nu er jeg meget godt tilfreds med Youtubedownloader men en mulighed for dig, da du ikke kan få andet til at virke efter hensigten

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 16:21

Tak for svaret jangchr.