/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
7 REGLER FOR LYKKE!
Fra : croaks
Vist : 1516 gange
500 point
Dato : 08-02-08 17:06

7 REGLER FOR LYKKE:
1> Had aldrig nogen
2> Bekymre dig aldrig
3> Lev enkelt
4> Forvent intet
5> Giv meget
6> Smil altid
7> Hold kontakt med mig..

Ps. Ikke flere vittigheder idag...

Ha' en rigtig god weekend.

-croaks

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 17:08

Er du ved at spamme ?? du ku jo vælge at ligge dem i samme eller har du week-end uddeling af poient

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:10

Hold kontakt med dig... okay det gør jeg så

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 17:11

Det er bevist at kvinder er de stærkeste !!!

1 de kan gi mælk uden at græsse
2 de kan bløde en uge uden at dø af det
3 de kan få en mand til at komme uden at kalde

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 08-02-08 17:14

Citat
Er du ved at spamme ?? du ku jo vælge at ligge dem i samme eller har du week-end uddeling af poient

øhh... Jeg du et pro.......?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:14

Rigtigt observeret wandafisk

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 08-02-08 17:22

Sådan Sunowich week-end uddeling af poient

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:25

Citat
Ps. Ikke flere vittigheder idag...

øv nu var det lige så sjovt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 17:28

Så lige en mere

2 bøsser sidder i et badekar.
den ene.- hvaee,..har du sæben oppe i din ende??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:30

Eller ved frokostbordet.... kan jeg lige få tungen op i min ende

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 17:32

Så var der alle medarbejderne på Kandu.dk, der var så langsomme at de måtte sætte farten op bare for at gå i stå!!!!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 08-02-08 17:32

Nordsted dog...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 17:34

På psykologisk afd. sidder Tosse Arne på kanten af sengen og laver motorlyde, mens han drejer på et rat vi ikke kan se.
Sygeplejersken kommer ind og spørger hvad han laver?
”Jeg er på vej til Skagen på campingferie.”
I værelset ved siden af sidder Skøre Niels og onanerer. Sygeplejersken kommer ind og spørger hvad han laver?
”Jeg knepper Tosse Arnes kone, mens han er på ferie.”

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:34

KarenD du har en beskidt tankegang, måske du kan låne et stykke sæbe af sunowantefisk

Suno... det lyder helt kommunalt.

I vores kommune må medarbejderne ikke gå med træsko-- man er bange for at de slår rødder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:35

Suno... du trænger vist til ferie

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 08-02-08 17:40

Og så var der mureren der kom hjem med en fotofælde. Se kone! hvad jeg nu har fanget, hvortil konen replicerede "du skal ikke sætte den i soveværelset, for den laver foto så snart det går for stærkt".
god weekend
Fleng

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 17:42

En kvinde kom ind i en dyrehandel og fik øje på en stor flot papegøje, som
sad i et bur, hvor der stod 500 kr.. Kvinden undrede sig over, hvorfor den
var så billig, og spurgte dyrehandleren om det. Dyrehandleren kikkede på
hende og sagde: "Jeg må tilstå, at den tidligere har levet i et bordel, og
derfor kommer den sommetider med nogle meget grove bemærkninger". Kvinden
tænkte lidt over det, men besluttede at hun alligevel gerne ville have
papegøjen. Hun betalte for den og tog den med hjem, hvor hun placerede buret
inde i dagligstuen, hvor hun spændt satte sig til at vente på at papegøjen
skulle sige noget. Fuglen kikkede sig omkring i rummet, derefter kikkede den
på hende, og sagde:
"Nyt bordel og ny bordelmutter".
Hun blev lidt overrasket over udsagnet, men tænkte, det er nu ikke så galt.
Så kom hendes 2 teenagepiger hjem fra skole, og da papegøjen så dem sagde
den straks:
"Nyt bordel, ny bordelmutter, og nye piger".
Pigerne og kvinden blev lidt fornærmede, men begyndte at grine af situationen. Lidt senere kom kvindens mand, Bjarne, hjem fra arbejde.
Papegøjen kikkede på ham og sagde: "Hej Bjarne"

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-02-08 17:54

Og hvad er så dit spørgsmål?

Det kan jeg jeg se ud fra din tekst.

hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:59

hawaii7...Du er godt nok også fredagskvit

Citat
Og hvad er så dit spørgsmål?

Det kan jeg jeg se ud fra din tekst.

Når du kan se det, behøver du jo ikke spørge

Nå nå ikke noget med at blive sur, over lidt drilleri vel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:59

usp.. kvit=kvik

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 18:16

En mand havde mistet sin penis ved en frygtelig ulykke.
Han hørte, at der var en læge i København, som lå inde med reservedele
af enhver art, og henvendte sig til denne læge.

Her var alle penis-typer linet op i udstillingsmontre.
Man kunne få en 'lille kineser' til en pris af 37.000 eller en 'stor
neger'til en pris af 75.000.

Priserne var incl. montage og lægen bedyrede, at der ikke ville opstå
nogle
gener efter montagen.

Manden spurgte hvordan det så ville fungere med det seksuelle bagefter
og lægen bedyrede at alt ville blive som før.

Manden ville lige hjem og diskutere sagen med konen inden han bestemte
sig for hvilken model det skulle være.

Han fortalte om de forskellige muligheder og konen ville dernæst gerne
vide
hvordan det så lå med det seksuelle og manden fortalte, som lægen
havde fortalt, at alt ville blive som før ulykken.

Konen tænkte sig om lidt, og sagde så: "Så tror jeg hellere jeg vil
have
et
nyt køkken!"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 18:18

sikke en fornuftig kone, når så køkkenet er udskiftet, kan hun altid udskifte manden bagefter

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 18:37

Og så aftenens sidste herfra
To norske snedkere arbejder på et stillads.
Den ene slår et søm i, smider det næste væk, slår et nyt søm i og smider det næste væk.
Den anden snedker spørger: "Hvorfor smider du hvert andet søm væk?"
Den første snedker svarer: "Det er fordi, de har hovedet i den forkerte ende".
Den anden snedker: "Har du da ikke fattet en brik? De skal jo bruges på den anden side af huset".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 19:13

En gammel kone kommer ind i en pornobutik, hun står og kikke op og ned af hylderne,
ekspedienten spørger om der er noget han kan hjælpe med, jooo hun vil gerne se på en dildo,
får hun fremstammet med rystende stemme.
Ekspedienten finder flere frem, men nej det er ikke lige hvad hun søger,
endelig lykkedes at finde lige præcist den hun ønskede,
Med rystende stemme spørger den gamle kone
Hvordan slukker jeg den

Faldskærmsudspringeren fortæller sine venner, at da han skulle springe for første gang, mister han alligevel modet, bagved ham i flyet står en stor neger og venter på at det bliver hans tur, da den forreste ikke kunne få taget sig sammen til at springe siger negeren
Hvis du ikke snart springer, så r**p**** jeg dig.
Orv siger vennerne hvad gjorde du så
Jeg sprang...

Men ikke mere end at jeg kunne sy'es bagefter

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 500 point
Dato : 08-02-08 19:50

"-Jeg vil gerne købe dénne deodorant!"
"-Ja tak. Skal jeg pakke den ind?"
"-Nej tak. Jeg ta´r den under armen!"

"-Er slagtermester Smith død?"
"?????"
"-Der står på skiltet: Lever kun i dag"

".Tjener. Har de nogle lette retter?"
"-Ja. Tunge!"

Det var liiiige "tre platter"....fra Århus

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-02-08 20:06

Lidt svært at komme med vitser efter disse...Tlbage til udgangs situationen:

1> Had aldrig nogen
Der er nogle jeg ikke har det så godt med...

2> Bekymre dig aldrig
Det gør jeg, af flere grunde...

3> Lev enkelt
Det prøver jeg på, men hvad med lidt luksus ind i mellem?

4> Forvent intet
Forverntningens glæde er tit den største, tænk på Juleaften...

5> Giv meget
Hvis jeg har råd??

6> Smil altid
Kræver at der er noget at grine af...

7> Hold kontakt med mig
Du er vist lidt langt væk??? Svend

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 23:45

Nu må i altså holde op. Kl. er 23.44 og jeg ser først det her nu. Ja jeg har været træt hele dagen efter en laaaang kortaften/nat, meeeen jeg skal love for jeg vågnede op. Nu er det sgu lige før jeg skal ha en sovepille. Jeg ved med mig selv at når jeg kommer i seng og ikke kan sove så kommer jeg til at tænke på det der er skrevet her. Gæt hvem der så ligger og griner højlydt i mørket?? Rigtigt. MIG. OG ved i hvad Leif bliver tosset for så kan han ikke sove. Hvor er det tarveligt. Jeg får en skideballe og i får skylden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 23:54

Sovepille??? Kender du ikke en sjovere måde at falde i søvn på

Du ka da også bare vise Leif siden, så kan i måske grine sammen når filmen er færdig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-02-08 00:03

Jeg kender mande sjove måder. Men det her skal leif se han tror vi er blever sindsyge. Men ingen tvivl om at han vil grine

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 09-02-08 08:52

Tak for svaret yearhouse.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-02-08 11:28

SELV tak, Croaks.

Tror osse liiiiige at du er til "ordkløvning" og omsiggribende moderate platheder?