/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Er du it-nørder?
Fra : croaks
Vist : 1038 gange
10 point
Dato : 08-02-08 17:01

To it-nørder sad og talte på en bar efter arbejde. "Ved du hvad. I går mødte jeg en fantastisk blondine på en bar," siger den ene af nørderne. "Hvad gjorde du så," spurgte den anden. "Jo, jeg inviterede hende hjem, og vi fik et par drinks. Vi kom i stemningen og så bad hun mig pludselig om at tage alt hendes tøj af," forklarede den første. "Du tager pis på mig," siger den anden nørd, men den første fortsætter: "Så tog jeg hendes miniskørt af og løftede hende op på bordet ved siden af min nye bærbare." "Er det rigtigt? Har du fået en ny bærbar."

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-08 17:02

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 20 point
Dato : 08-02-08 17:17

NØRDER LOOL

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 08-02-08 17:20

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-02-08 17:25

Ajiii LOOL Nu må du sgu stoppe croaks . Stakkels Bent får slet ikke noget