/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
En lille spinkel mand
Fra : croaks
Vist : 1109 gange
10 point
Dato : 08-02-08 16:42

"Skat", hvisker en lille spinkel mand fra sin seng, "jeg føler mig temmelig sløj. Vil du ringe til dyrlægen?" Konen spørger, om hun ikke hellere skal ringe efter en rigtig læge. "Nej tak! Jeg arbejder som en hest, lever som en hund, bor med en flok aber og sover med en hyæne, så det må blive dyrlægen!"

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 08-02-08 16:47

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-08 17:03

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 20 point
Dato : 08-02-08 17:09

Kan du blive ved LOOL

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 08-02-08 17:19

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-02-08 17:24

Tak croaks... Det var nu ikke derfor jeg gik ind hehe. Men jeg synes disse vitser ligger væsentlig over det niveau, som oftest kører på Kandu.

Platte og stupide "vitser" med pik og patter, så ligger de og vrider sig på gulvet af grin. Sørgeligt..... sådan noget plejer at ophøre samtidig med at puberteten slutter.