/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gode multiplaer coop-spil
Fra : mortenon44
Vist : 2311 gange
65 point
Dato : 08-02-08 16:14

Jeg søger nogle gode spil af nyere dato, hvor der er mulighed for at spille noget coop lan-multiplayer. Er træt af spil hvor man skal skyde hinanden, er der ikke nogle gode hvor man kan spille campaigns sammen.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 08-02-08 17:22

Tænker du på alt andet en FPS-spil?

Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 08-02-08 19:06

tja.. det gør sådan set ikke noget at det er FPS. Men ku godt tænke mig noget hvor man spiller campaigns sammen, altså over længere forløb.

har du nogle gode fps må du gerne anbefale

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 08-02-08 19:20

Hmm, jeg faldt lige over dette, det lyder interessant:
http://www.tweakup.dk/article/984/dk/
Men der er også America's Army, som er GRATIS, det er dog også et stort spil, men er trods alt noget mere virkelighedsnært end fx CS og Battlefield... Det er goså muligt at få det til at spille lan, men det er da værd at undersøge.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-02-08 23:03

Du kan prøve at gå ind på

www.tv2spil.dk

Der er alle mulige og umulige former for spil - det meste af det kan man nyde gratis men man kan, med fordel, regne sig et af de billige VIPmedlemsskaber.

God fornøjelse!

Vh. Dorthe

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 10-02-08 18:37

... og jeg kom lige i tanke om wormux, det er et spil ligesom worms, men dette er GRATIS...
http://www.wormux.org

Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 10-02-08 18:51

tja.. altså det var slet ikke noget i stil med tv2spil jeg tænkte på. Men nickoe dine forslag vil jeg se an. Er stadig åben for flere forslag

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 10-02-08 20:23

... og der er BMW M3-challenge
http://www.m3-challenge.com

Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 10-02-08 22:39

Det er der da vidst ikke meget coop over nickoe

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-08 09:36

Prøv med Starcraft:Broodwar eller Age of Empires. Battlefield 1942, Total Annihilation, Quake-serien, Doom-serien.... alle spil som kan spilles via LAN, du skal bare lige finde ud af hvad slags spil du er til, så finder du nok nogle som kan bruges...

Men GTA2, og Unreal Tournament 2004, og det nye Quakewars:Enemy Territory er nok nogle af de sjovere co-op spil til PC.

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 12-02-08 12:38
Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 12-02-08 15:33

mikael, der er da vidst ingen af de spil der har mulighed for at man kan spille en campaign i coop mode. i hvert fald ikke dem af dem jeg har prøvet så vidt jeg husker

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 12-02-08 19:25

Nårh, ja, men der er også trackmanianations.com, men er ikke helt sikker på om man kan spille i hold... har det ikke lige installeret...

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 10:53

du kan prøve med starcraft og warcraft og hente nogle campaign man kan spille over lan har jeg gjort er sjovt nok.

ellers er der også call of duty 4 der skal du ihvert fald finde dokumenter og løse missioner og sådan... er desværre bare ikke lige bots med i

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 65 point
Dato : 13-02-08 11:33

Fra diverse forums i udlandet har jeg fundet de her spil:
------------------------------------------------
Rainbow6 vegas...If you got 2 beast machine, yes. I'm crazy about coop 1st person. This is my recommendation:
Doom 3
- update to v1.3
- download OpenCoop mod.

SWAT 4
- up to 5 players coop.

Brother In Arms:Earned In Blood
- one of the best coop game ever.

Half Life 1
- download SvenCoop 3.0

Ground Control 2
- one and only Coop RTS game

Wolfenstein: Enemy Territory Need I say more?

It's free and it's easy to setup.

But you'll need more than 4 persons to play it. Most of the maps are objective-based. Blowing up objective, etc. Sort of like Battlefield 1942 but no plane-flying though.

The best game I've played so far and stucked with it for 2 years running...

I will recommend here my fav coop game. Soldiers: Heroes of WW2. Up to 4-player coop in a 'Commando' type of good. A good blend of 'RTS-like' gameplay mixed with a good dose of action. Kickbutt physics, an awesome cover system, very cool implementation of tanks. And very challenging. Definitely by far my fav coop game.

Well if you have UT2K4 then download ALIEN SWARM (http://www.blackcatgames.com/swarm/)

You may want to check out SWAT IV, its a tactical shooter, so patience and care are rewarded above twitch. Plus, the teamwork elements are fantastic. This was the game that got me started gaming with Goodgers.
----------------------------------------------------
og du kan læse om co-op spil her http://en.wikipedia.org/wiki/Cooperative_gameplay

så der er nok af spil derude... du skal bare ofte downloade (som hos GTA2 og Unreal Tournament 2004) ekstra baner og missioner, så har man mulighed for Co-op via Lan...

Godkendelse af svar
Fra : mortenon44

Dato : 13-02-08 16:35

Se det var et solidt svar. tak for det mikael