/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
!!!Det var lige godt s...!!!
Fra : Sunowich
Vist : 972 gange
50 point
Dato : 08-02-08 15:37

Har lige ringet til Tdc på 80 80 80 10 Og sparet 115,- kr om md på min bredbåndsforbindelse det tog ca. 4 min at komme igennem og ½ min at få ændret betalingen som der så kommer en bekræftigelse på med posten. Jeg syntes godtnok det er strengt at de ikke selv gør en opmærksom på at priserne nu er sat ned med mindre man selv kontakter dem Det var fordi dette udmærkede tip var på http://www.kandu.dk/tip17487.aspx at jeg blev opmærksom Havde selv tænkt det en dag men så smuttede det igen i dagens hav at forskellige gøremål mm
Hvad betaler i for jeres forskellige forbindelser med andre udbydere og hvor bredt bånd??

Hav en bredbåndsudnyttende dag fra Sunofisk og en god week-end ska i da osse ha et ønske om

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 08-02-08 15:53

Læste den her:

http://www.kandu.dk/tip17487.aspx

Bestilte online.
Får hurtigere forbindelse og sparer penge.

Ik´så tit det sker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 16:02

tipset ligger nu flere steder på nettet så der er sikkert mange der får travlt - også hos tdc

jeg var igang med det for nogle dage siden fordi jeg synes det var unfair at nye kunder skulle betale mere og blev afvist - men ringede i morges igen og vupti - højere download hastighed og rimelig besparelse. (fik vist fat i den rigtige denne gang - men var filan så rasende hehe)

der gik hele 10 min før opgraderingen trådte i kraft

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 16:09

Jamen da jeg ringede ind kunne man også hører stemmer i baggrunden som i en stor kantine der plaprede løs De var nok igang med at forklarer sig ellers er det noget baggrundsstøj de har lagt på med vilje så det lyder som om de laver en hel masse Hi hi

Forresten mirrit så skal du vist gå ind i spørgsmålet om en brækket arm eller hvad det nu er der er en der savner dig

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-02-08 16:10

Hos Stofanet fik vi at vide, ikke at prisen var sat ned, men at hastigheden var fordoblet,
og det skete automatisk...Alle behøvede ikke at kontakte dem, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 16:12

Hvad koster det så svend ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 16:14

Citat
Tilbuddet forudsætter TDC fastnet. Min. pris i 6 mdr. 1.273 kr. ved nyoprettelse. Tilbuddet gælder til og med 17/2-08
<------------ den er de kommet i klemme på - manglede da også bare NÅ !
står nederst her:
http://privat.tdc.dk/element.php?id=5483&dogtag=f5_p_int_bb_akt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 16:18

btw - den brækkede arm savner mig nok ikke helt vildt

og du skal lige have roser for dit tiltag med din gamle mor forresten @@@@@@@@@@@

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 16:21

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 16:22

Ja så tog det altså 20 min at komme igennem til TDC

Vi kunne ikke komme i betragtning denne gang, da vi i forvejen har den hurtige forbindelse, men TDC ville ikke udelukke at det ville komme.

Miritdk. jeg tror du har skrevet i en forkert tråd her?? Vedr. en brækket arm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 16:24

nope nordsted tråden her er ok
Citat
Forresten mirrit så skal du vist gå ind i spørgsmålet om en brækket arm eller hvad det nu er der er en der savner dig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 17:05

Goddag Nodsted det var da ærgeligt at du ikke ku sparer noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:12

Sunosvømmendefisk, gu var det så, men det "tilbud" vi bruger nu, var også et vi opdagede helt tilfældigt, godt nok en underlig måde at behandle kunderne på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 17:45

nordsted - behandler de ikke kunderne underligt i forvejen - jeg mener - da jeg ringede angående det tilbud fik jeg en mildt sagt nedladende og bedrevidende dame i telefonen - senere en der slet ikke vidste noget om det og ikke kunne stille om - endnu senere en der hylede op om at det var altså kun for nye kunder fordi de jo skulle trække nye kunder til ( det mente jeg jo så ikke vi andre skulle betale for)
Idag heldigvis en der både vidste hvad der blev talt om osv - men det er da over nogen dage !

nul gider ikke være

og vil solen ikke skinne - hverken dag eller nat så sørger jeg bare selv for det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:50

Tak for den kan jeg ikke få for meget af

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 17:52

HAH ! bare vent til sommerheden sætter ind - SÅ kan du

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 17:54

BTW sunowich -
Citat
½ min at få ændret betalingen som der så kommer en bekræftigelse på med posten
.... sådan en bekræftigelse kan du få via mail i samme sekund du har afgivet ordre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 18:01

Citat
HAH ! bare vent til sommerheden sætter ind - SÅ kan du

Hvis det mod forventning skulle blive så slemt, så bosætter jeg mig i campingvognen, den har jo lige fået aircon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 18:09

ikke ringe - parker den midt i vandet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-02-08 19:23

Vi fik da en flot folder ind ad døren.................jeg ringede og havde skruet mig op i højgear - og
så sagde den dejlige stemme at det kunne jeg da også få........... vupti hastighed op og prisen ned.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-02-08 19:48

>Hvad koster det så svend ????

Afhænger jo af hvad du køber...
Selv betaler jeg 149 kr pr måned for en 1012 forbindelse,
(ubegrænset forbrug, havde tidligere flex rate)
min nabo betaler 289 for en langt hurtigere...

Pris/Performance ser du her:
(undskyld fremmedordene)
http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=248

Forudsætningen er at du har TV via Telia/Stofanet, Svend

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-02-08 20:05

Sjovt nok: Er det ikke lidt vanedannende med hurtigt net?.....Jeg vil ikke undvære mine 25 mbit hos Dansk Bredbånd.

Mon ikke osse det er derfor, at de fordobler?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-02-08 20:27

Århus - du kan jo slet ikke nå at læse alt de skriver med den hastighed.

Og så kig lige efter om ikke der står 25 Kbit/s

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-02-08 20:58

Næhhh Eyvind

Nu mobber du vist?

Jeg HAR 25/25 mbit

www.danskbredbaand.dk

Det er lækkert, når man liiiiiiige skal bruge en film. m.m.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 21:32

Hej lille fisk Ang. stofanet kan jeg fortælle dig at det har vi her i byen. Vi får samle rabat fordi jeg har en mobil gennem telia. Pris ialt pr. md. 149 kr. det er for begge dele. Frit forbrug på internet,og vi fik oprettet en familiegruppe på vores tlf. for dem der har telia hvor vi kan snakke frit 1 time i træk dog max 10 timer om måneden. Det har sparet os for mange kr.Da vi havde gennem tdc betalte vi ca. 500 kr pr.md for det , nu beteler vi kun ca 200kr.V.H. Pia

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 22:05

Og Stofanet ka' vi heller ikke få her

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:17

Hej nordsted. Det er surt, men nu ved jeg jo ikke om hvor vi snakker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 22:19

Tja så må vi jo snakke her, for stofanet er slet ikke i byen

Accepteret svar
Fra : disken_69

Modtaget 50 point
Dato : 08-02-08 22:23

Citat
Jeg syntes godtnok det er strengt at de ikke selv gør en opmærksom på at priserne nu er sat ned med mindre man selv kontakter dem

VELKOMMEN I KLUBBEN__du der fiskén
Havde fpr et par Mnd selv-samme SNAK, første gang PR LIVE__???
hvor de henviste til deres SIDE_hvis man lige PÅ MINUTTER
lihe kan finde deres SKIDE TILBUD__SPM DOG LYKKEDES,
MEN_ disse var 49.- billigere end```ham jeg snakkede LIVE med tilbød.

Så på med KNOGLEN, og jeg har HØJESTE PÅ TDC - TLF for 349.-
pr måned.
Men der SKULLE GODT nok lidt OVERBEVISNING TIL,
før ''damen'' fandt DET TILBùd

Og så gik der KUK i kmapperne igen_____

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:28

Det er jo det vi kan ,nordsted, jeg syntes der er lidt dødt i aften.manden ser tju bang film, og det siger mig ikke noget Men han har lavet mad mens jeg fik klippet lokkerne

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 08-02-08 22:29

SORRY_

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 22:33

Disken hvorfor siger du sorry?? der er da også plads til dig. Sunowantefisk ber jo selv om at vi skriver los, han har jo oprettet i smallsnak

piaskov, er det den med bruce willis?? så varer det ikke længe inden manden sover, så kan du lige så stille slukke tv'et, eller er han den type der vågner når tv'et bliver slukket, og påstår han fulgte med

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:36

Meget kan man sige om ham, meeen sove foran tv har jeg aldrig oplevet ham gøre. Tværtimod kan han se på alteret det halve af natten.

Hej disk. Du er da velkommen til en tøssesladder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 22:40

Jeg er her skam også endnu
Og jeg syns også at tdc er strenge prøv at tænk på hvor mange penge de scorer uretmæssigt fra folk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 22:42

piaskov, vi skal nok ikke beklage os, nu har vi da puteren i fred så længe de ser tv--- og nyd det lige så længe det varer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:43

Jammen jeg ved jo ikke hvor i bor, så det er jo ikke sikkert det kan lade sig gøre. Vi er ihvertfald 100% tilfredse med vores, og der har kun været 1 idfald i de 11 md. vi har haft det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:44

Det gør jeg også. Det er nok også mig der bruger det mest Selv om jeg absolut ikke er ekspert

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 22:46

Det er du jo ved at blive Pia ellers spørger du bare Nordsted

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 22:48

Og disken ved faktisk en hel masse selvom han somme tider ka være lidt svær at forstå for mig i hvertilfælde

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:48

Bl.a. er jeg også i tvivl om hvordan jeg låser et spørgsmål. Jeg har givet point for det jeg stillede forleden dag og så vidt jeg kan læse mig frem til skulle det ske pr. automatik når jeg har gjort det, men det er ikke blevet låst endnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 22:48

Citat
tænk på hvor mange penge de scorer uretmæssigt fra folk

ja ærlig talt - det er godt nok en forretning - jeg så:

der lægges gebyr på hver eneste regning hvis man vælger at betale sin regning på posthus eller i bank - dvs 29,- kr pr giro som i forvejen koster - øhhh - i banken koster den 15 kroner - hvad den koster på posthus husker jeg ikke.

Betaler man så månedsvis er det 3 gange 29 kroner på et kvartla - og så skal du oven i købet finde dig i at regningen skal betales sådan ca fra midt i måneden til omkring den 23 - hvordan i alverden de så har regnet det ud ??????? er det åger eller hvad ? (frækt ???)

prøv så lige at vente med at betale - så ryger det lige et gebyr på 100 kr på oven i købet - for hvem husker lige at betale sådan midt i måneden ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 22:50

Citat
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:48

--------------------------------------------------------------------------------
Bl.a. er jeg også i tvivl om hvordan jeg låser et spørgsmål. Jeg har givet point for det jeg stillede forleden dag og så vidt jeg kan læse mig frem til skulle det ske pr. automatik når jeg har gjort det, men det er ikke blevet låst endnu

nej ikke for dig hvis du har klikket på accepter - kun for andre indtil en måned senere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:50

Det vil jeg gi dig ret i suno, det er lidt sort snak for mig, men jeg regnede med at det var "it " sprog, så det bare var mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-08 22:51

godnat og sov fantastisk og drøm sjovt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:51

Hej miritdk. Ok det var dejligt, jeg kan nemlig ikke se det er låst, men så skulle det jo være iorden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 22:56

Det er godt med dig suno! Du er jo heller ikke tabt bag en vogn, og det er jo bare dejligt er der er nogle fornuftige mennesker iblandt brugerne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 22:56

Ja sov god og drøm en masse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 22:58

Nej jeg er ikke tabt bag en vogn ...Jeg blev smidt af ...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 23:01

Det er da muligt, men det var da godt du ikke slog hovedet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 23:06

piaskov, hvis du logger af, og finder dit spørgsmål, kan du se at der er en lås ud for spørgsmålet, så længe du er logget på der der bare en lille mand

nat nat miritdk... jeg skal prøve

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-02-08 23:11

Tik Tak nordsted. Kan du nu sove godt og knaldfrit. " ses "

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 23:14

piaskov

øøøø jeg vil ikke gentage mig selv og sige jeg vil prøve

Også nat nat til dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-08 09:14

hmmm lidt forsent - men alligevel godmorgen

solen skinner skal vi så ikke blæse en vis udbyder en lang march og nyde solen

og så en til sunoen

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-08 23:37

Tak for svaret disken_69.