/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Riverdance i Aalborg Gigantium
Fra : NobleK
Vist : 1332 gange
250 point
Dato : 07-02-08 20:44

Hej alle

Mig og min kone har købt to billetter til Riverdance i Aalborg Gigantium søndag den 16/3 kl. 16. Sagen er bare at vi bor i Odense, hvilket betyder at vi skal køre langt hjem om aftenen. Det bliver lidt hårdt, især da vi skal tidligt op på arbejde dagen efter. Derfor tænkte vi hvis nogen her evt. har billetter til en af lørdagsforestillingerne som de måske ikke kan nå fordi noget er kommer i vejen, kunne vi måske hjælpe hinanden

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-02-08 20:50

Tag en sygedag om mandagen

Glæd Jer, jeg har set showet 4 x i Forum.

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 07-02-08 20:56

Hehe

Jeg kunne måske endda gøre det. Men min kone er lige startet på nyt arbejde, så det går nok ikke. Jeg ved godt at det måske er meget optimistisk, men hvis nogen kender nogen som gerne vil bytte ville det gøre os meget glade. Og jo, vi glæder os meget under alle omstændigheder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 08:58
Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 08-02-08 09:07

Jeg har skam både en annonce i DBA og Gul og Gratis. Har også spurgt samtlige af de sælgere jeg fandt om de var interesseret i at bytte, men de fleste sælger fordi de skal rejse væk.
Jeg tør ikke købe deres billetter uden at være sikker på at jeg kommer af med mine, og jeg tør ikke sælge mine først fordi jeg så risikerer at ende uden billetter overhovedet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 09:33

NobleK...Det kan jeg godt forstå

Din kone kunne da lige så forsigtigt spørge om hun må møde lidt senere, det kunne da være firmaet
ville ønske hende god koncert

Og ellers kan din kone nok smile sig igennem dagen alligevel, bare ved tanken om hvad hun har oplevet

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 08-02-08 17:33

hehe

Det skal skam nok gå. Ville bare høre ad her, for det kunne jo være at man var lidt heldig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 17:36

Jeg bor desværre for langt væk, så jeg må nøjes med at "genudse" DVD'en

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-08 11:44

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53639439

her er i hvertfald en køber - så er det om I kan komme af med jeres

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-02-08 11:57

Odense er jo nok en tand tættere på Malmø hvis I vil prøve en forestilling 11. eller 12. Marts.

Men så kommer der jo en tusse oveni bare i broudgifter til dytten.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-02-08 11:58
Annuller spørgsmålet
Fra : NobleK

Dato : 13-02-08 12:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål